SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Denk dat het wel klopt. De Amerikanen spreken over 130k slachtoffers (doden + gewonden) aan Oekraïense zijde en 315k aan russische zijde.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:43 schreef PietjePuk2000 het volgende: [..] Die cijfers liggen sowieso nog hoger natuurlijk. Amerikaanse bronnen zijn het meest betrouwbaar.
quote:Op maandag 26 februari 2024 17:00 schreef Aether het volgende:
Hongaarse parlement stemt in met NAVO-lidmaatschap Zweden
https://nos.nl/artikel/25(...)-lidmaatschap-zweden
quote:
Combo-breaking-newsquote:
quote:Op maandag 26 februari 2024 17:19 schreef Cilantro het volgende:
Mooie uitbreiding van de Navo dankzij meesterstrateeg Putler
Dik verdiend, Vlad!quote:
Gratis gehaktballetjes bij IKEA Delft, op weg van Rotterdam-Den Haag Airport naar Scheveningen.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:35 schreef Barbusse het volgende:
Krijgt hij nu een ¤25 cadeaubon van de Action?
Ja, maar ze zijn alleen persoonlijk te innen in 1 van de landen die aangesloten zijn bij de ICC.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:35 schreef Barbusse het volgende:
Krijgt hij nu een ¤25 cadeaubon van de Action?
Hoe verhouden de Franse Mirage 2000's zich eigenlijk tot de Nederlandse en Deense F-16 MLU's?quote:
Ok, nou gas op die Gripen's, aubquote:Op maandag 26 februari 2024 17:00 schreef Aether het volgende:
Hongaarse parlement stemt in met NAVO-lidmaatschap Zweden
https://nos.nl/artikel/25(...)-lidmaatschap-zweden
quote:Op maandag 26 februari 2024 17:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gratis gehaktballetjes bij IKEA Delft, op weg van Rotterdam-Den Haag Airport naar Scheveningen.
Ik vind heulemaal mooiquote:Op maandag 26 februari 2024 17:44 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn alleen persoonlijk te innen in 1 van de landen die aangesloten zijn bij de ICC.
Het zijn prima toestellen bij mijn weten. Het ligt er een beetje aan welke variant ze krijgen. De 2000C is meer luchtverdediging, de 2000D is meer een aanvalstoestel tegen gronddoelen, die kan ook geleide bommen gooien.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hoe verhouden de Franse Mirage 2000's zich eigenlijk tot de Nederlandse en Deense F-16 MLU's?
Het is voor mij een vrij onbekend platform.
Ze hebben er ruim 80 die allemaal uitgefaseerd worden dacht ik. Lekker aantal wel.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het zijn prima toestellen bij mijn weten. Het ligt er een beetje aan welke variant ze krijgen. De 2000C is meer luchtverdediging, de 2000D is meer een aanvalstoestel tegen gronddoelen, die kan ook geleide bommen gooien.
De steun aan Oekraïne lijkt me een breekpunt dus die draai was redelijk voorspelbaar.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:12 schreef Aether het volgende:
Timmermans sceptisch over Oekraïne-draai Wilders
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-75719631
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |