Ik vergeet dat niet. Jij noemt in #24 zelf enkel die Facebookgroepen alsof er geen andere factoren in het spel zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:00 schreef Danny het volgende:
[..]
je vergeet even instagram/tiktok
zoveel jonge mensen die op forums rondhangen zijn er imo niet meer
dan lees je niet goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:19 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik vergeet dat niet. Jij noemt in #24 zelf enkel die Facebookgroepen alsof er geen andere factoren in het spel zijn
En dan in post 24:quote:Op maandag 26 februari 2024 16:25 schreef Danny het volgende:
[..]
dat begon ongeveer met de komst van facebook en later instagram
social media dus, waar mensen veel makkelijker even iets neerplempen en er nooit meer naar om kijken dan op een forum waar je daadwerkelijk banden met mensen op kunt bouwen...
Je snapt wat 'e.d.' betekent?quote:Op maandag 26 februari 2024 16:44 schreef Danny het volgende:
Neuh, de users die graag een topic openen en dan reacties afwachten doen dat nu in facebookgroepen e.d.
Geen flauw idee wat je bedoelt, maar je klinkt lichtelijk geïrriteerd/verbitterd. Nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:20 schreef Stepperoller het volgende:
Ik weet trouwens dat je in 2014 al hulp aangeboden hebt gekregen om FOK! beter vindbaar te maken. Maar dat was allemaal niet nodig, want je kon het toch allemaal zo goed zelf.
Ik zie daar een paar posts over bacongeur en één die over Marokkanen begint. Dit had je beter gewoon kunnen reporten, dan waren er een aantal ws allang verwijderd. Heb ik nu alsnog gedaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:18 schreef PiyeReloaded het volgende:
NWS / Veiligere fietstunnels in Amsterdam door sinaasappelgeur
Kijk dit is bijvoorbeeld een voorbeeldje van waarom ik sterk vermoed dat extreemrechts zich hier meer op zijn plek voelt dan extreemlinks. Willekeurig ideetje in Amsterdam (een stad waar de meesten hier niet wonen) en op de eerste pagina mensen die beginnen over Marokkanen en bacongeur (omdat dat moslims zou afschrikken).
moest wel lachen tbhquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zie daar een paar posts over bacongeur en één die over Marokkanen begint. Dit had je beter gewoon kunnen reporten, dan waren er een aantal ws allang verwijderd. Heb ik nu alsnog gedaan.
Als je niet rapporteert kunnen we vaak ook niet ingrijpen. We zien natuurlijk niet alles. Zeker niet binnen korte termijn.
Het lijken mij in ieder geval figuren die je de eerste vijf jaar niet meer toe moet laten op de site.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Greep uit de mail:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Gewoon een kleine greep van zowel linkse als rechtse figuren.
Nee, FOK! is niet extreemrechts. FOK! is echter ook niet extreem-links, en als je redelijk in het midden zit hebben extreem-links EN extreem-rechts er nogal extreme meningen over. Want gematigd of neutraal? Dat bestaat natuurlijk niet. Je moet en zal in een extreem hokje gepropt worden
Defineer extreem links?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:44 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Het lijken mij in ieder geval figuren die je de eerste vijf jaar niet meer toe moet laten op de site.
Extreme uitlatingen allemaal. In ieder geval als wappies te kwalificeren. Vrijwel allemaal extreem rechtste opvattingen. Niet dat extreem links beter is trouwens.
Voor mij blijft de tendens op FOK! toch wel dat er erg veel users extreem rechts uitlaten of er erg dicht tegen aan kruipen. Extreem links - in de zin van dood aan het grootkapitaal- bestaat dan zo goed als ook niet meer in NL en omstreken en al helemaal niet op Fok.
Je kan ook gewoon een vraag stellen in plaats van te gebieden. Dan kom je net iets meer als mens over.quote:
Ik rapporteer niet snel, want ik geloof ook sterk in vrije discussie (heb ook slechte ervaringen met de paar keren dat ik het wel deed, maar ja meningen verschillen over wat oké is, prima). Het gaat mij er ook helemaal niet om dat dit niet gezegd zou mogen worden. Het kan in theorie best een interessant perspectief zijn dat de gemeente denkt dat sinaasappelgeur een oplossing biedt, terwijl de onveiligheid veroorzaakt wordt door een bepaalde bevolkingsgroep. Maar dit zie je aan de lopende band en in mijn optiek veel sterker dan bijvoorbeeld steun voor XR. En dat is waarom mensen hier soms voelen dat het hier extreemrechts is. Dat wilde ik slechts duidelijk maken.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zie daar een paar posts over bacongeur en één die over Marokkanen begint. Dit had je beter gewoon kunnen reporten, dan waren er een aantal ws allang verwijderd. Heb ik nu alsnog gedaan.
Als je niet rapporteert kunnen we vaak ook niet ingrijpen. We zien natuurlijk niet alles. Zeker niet binnen korte termijn.
Ja Instagram en Facebook zijn beide redelijke boomerplatformen, dus potato potato en dergelijke. Dergelijke kan in die context niet ineens op TikTok oid slaan, want dat is echt een ander soort platform.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:24 schreef Danny het volgende:
[..]
dan lees je niet goed.
post 20:
[..]
En dan in post 24:
[..]
Je snapt wat 'e.d.' betekent?
Kleine toelichting. Danny's SEO is echt slecht. Vroeger was Google daar gewoon makkelijker in omdat de mainfactor kliks/views was. Tegenwoordig zit dat anders in elkaar en Danny heeft die ontwikkeling totaal niet gevolgd.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:20 schreef Stepperoller het volgende:
Ik weet trouwens dat je in 2014 al hulp aangeboden hebt gekregen om FOK! beter vindbaar te maken. Maar dat was allemaal niet nodig, want je kon het toch allemaal zo goed zelf.
Een fbi leger die mij foltert op een stoel zou dit niet uit mij krijgen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 06:54 schreef Danny het volgende:
Probleem met google gevonden. Er bleek een 'noindex' metatag in de header te zitten. Heb @:breuls gevraagd uit te vogelen wanneer dat is gebeurd. Ik ben misschien stom, maar niet stom genoeg om heel FOK! uit te sluiten van googleindexering (tenzij per abuis omdat ik probeerde iets anders te doen in de metatag maar vanwege warrigheid op autopilot zoiets doms heb gedaan).
Het indexeren is inmiddels weer begonnen.
Sowieso is die obsessie met Amsterdam al een soort extreemrechts hondenfluitje, want het gaat de meerderheid alleen maar om Halsema en de vermeende havermelkelite bashen. Terwijl dat soort lokaal nieuws gewoon lekker in STA hoort in plaats van NWS.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:18 schreef PiyeReloaded het volgende:
NWS / Veiligere fietstunnels in Amsterdam door sinaasappelgeur
Kijk dit is bijvoorbeeld een voorbeeldje van waarom ik sterk vermoed dat extreemrechts zich hier meer op zijn plek voelt dan extreemlinks. Willekeurig ideetje in Amsterdam (een stad waar de meesten hier niet wonen) en op de eerste pagina mensen die beginnen over Marokkanen en bacongeur (omdat dat moslims zou afschrikken).
Nou dat is allemaal niet direct tegen de policy en ook niet direct heel extreemrechts. Maar als je wel extreemrechts bent en extreemrechtse theorieën wil promoten, dan is dit wel een indicatie dat hier dankbare oren te vinden zijn. Als je echter extreemlinks bent en die theorieën wil promoten? Voel je dat dan in dezelfde mate of kijk je een deurtje verder?
Dus ja, je ziet het of je ziet het niet. Maar ik denk dat 'dat komt omdat linkse mensen overal extreemrechts zien en rechtse mensen overal extreemlinks' de realiteit geen recht doet.
heel veel van die posts zijn helemaal niet extreemrechts, maar grappen. Die kun je misplaatst vinden, maar het is veelal bedoeld als een vorm van humor. De echt extreme reacties, scheldpartijen en regelrechte haat verwijderen we zo snel mogelijk en de user kan op bans rekenen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:44 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Het lijken mij in ieder geval figuren die je de eerste vijf jaar niet meer toe moet laten op de site.
Extreme uitlatingen allemaal. In ieder geval als wappies te kwalificeren. Vrijwel allemaal extreem rechtste opvattingen. Niet dat extreem links beter is trouwens.
Voor mij blijft de tendens op FOK! toch wel dat er erg veel users extreem rechts uitlaten of er erg dicht tegen aan kruipen. Extreem links - in de zin van dood aan het grootkapitaal- bestaat dan zo goed als ook niet meer in NL en omstreken en al helemaal niet op Fok.
Instagram staat bomvol mensen van 16-30 jaar. Letterlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:58 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ja Instagram en Facebook zijn beide redelijke boomerplatformen
Lees even terug:quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:00 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Kleine toelichting. Danny's SEO is echt slecht. Vroeger was Google daar gewoon makkelijker in omdat de mainfactor kliks/views was. Tegenwoordig zit dat anders in elkaar en Danny heeft die ontwikkeling totaal niet gevolgd.
Danny laat enorm veel dedain zien richting elke vorm van moeite in je levenswerk steken. Alles moet vanzelf gaan want het is oh zo goed en als het niet goed gaat is dat de schuld van andere partijen.
Die hulp van 10 jaar geleden betrof het verbeteren van de SEO en dat was toen overbodig. Maar Danny komt er nu pas achter dat FOK! amper nog in Google naar voren komt.
Als je op de toon die je hier gebruikt hebt je hulp destijds hebt aangeboden kan ik me overigens wel indenken waarom ik daarop niet ben ingegaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 06:54 schreef Danny het volgende:
Probleem met google gevonden. Er bleek een 'noindex' metatag in de header te zitten.
Het is van de NOSquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:15 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Sowieso is die obsessie met Amsterdam al een soort extreemrechts hondenfluitje, want het gaat de meerderheid alleen maar om Halsema en de vermeende havermelkelite bashen. Terwijl dat soort lokaal nieuws gewoon lekker in STA hoort in plaats van NWS.
Wtfquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Greep uit de mail:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Gewoon een kleine greep van zowel linkse als rechtse figuren.
Nee, FOK! is niet extreemrechts. FOK! is echter ook niet extreem-links, en als je redelijk in het midden zit hebben extreem-links EN extreem-rechts er nogal extreme meningen over. Want gematigd of neutraal? Dat bestaat natuurlijk niet. Je moet en zal in een extreem hokje gepropt worden
Goede vergelijking, extreem rechts (haat, moord en afgunst) vergelijken met extreem links (jouw woorden) 'tegen het grootkapitaal'quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:51 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een vraag stellen in plaats van te gebieden. Dan kom je net iets meer als mens over.
Verder staat het antwoord op je gebod gewoon al in de post die je zelf quote.
Ja tralala hoor, nu kun je het krijgen ook, jíj verstiertde topics in het F1 forum en als je daar gebanned bent kom je gezellig op de FP verder klieren. Omdat mods niet kunnen bannen, moeten FA'S en A's kijken of iets banbaar is of niet. Bij jou is Het altijd wel raak. We zijn vaak met je in discussie geggan, maar nooit ligt de fout bijjou, altijd en immer ligt ie bij ons. En op een gegeven moment is het klaar, is alles gezegd, ben je 1000x op de policy gewezen en krijg je idd na de zoveelste ban geen antwoord meer op jezoveelste mail met steeds dezelfdeeis om een unban. Ik denk erover om je gewoon op voorhand bij raceweekends een ban tegeven.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Leuk Danny dat je hele heftige figuren aanhaalt, maar of je hebt niet door wat je mods/FA's doen of je negeert het totaal.
Want laten we nou niet doen of er in bepaalde subforums geen censuur is.
Er zijn meerdere mensen die de ijzeren hand van mods en de bijkomende censuur aanhalen.
Van de andere kant is alles dat niet voor de volle 100% juichend meegaat in klimaat protesten, weigeren alle blanken te beschuldigen racisme, dat zegt dat zwarte piet en negerzoenen geen probleem zijn en die ook maar enige kritiek hebben op wie dan ook met een kleurtje extreemrechtse nazi'squote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:35 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Goede vergelijking, extreem rechts (haat, moord en afgunst) vergelijken met extreem links (jouw woorden) 'tegen het grootkapitaal'
Er worden hier nogal onterecht dingen vergeleken. Als we fokkers moeten geloven zijn demos van KOZP, anti oorlog Rusland etc extreem links en zijn zelfs partijen zoals VVD links of zelfs extreem linksBuitenlanders of alles met een kleurtje is ook standaart links
![]()
Extreem links was oa RAF maar zulke groepen hebben we niet meer in Nederland.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:56 schreef Modus het volgende:
Om maar even een voorbeeld te noemen.
User die ook al eeuwen meeloopt, vaak loopt te kutten, vrij recent nog enorm lange ban gehad (en vrij zeker tijdens die ban met ander account verder gaan posten en in tig fobo's lopen kutten).
Binnen een paar uur vandaag alweer 2 'kankers' gepost, waarvan 1 zo overduidelijk offtopic.
"Foei niet meer doen!" dan maar weer?
Het 2x duidelijk benoemen hier (lijkt me toch ook een soort van TR), er lezen diverse mods en hoger mee, we zijn nu meer dan 48u later en die ene post staat er nog steeds.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:41 schreef Modus het volgende:
[..]
En 24u later staat 1 van die 2 er nog steeds.
Inb4 'zet een TR dan'.
Ja dat is het hele punt dus.
Er zijn al tig mensen die het gelezen hebben en niemand vindt het blijkbaar nog boeiend genoeg om een TR op te zetten.
Dat zegt iets over Fok anno 2024.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:04 schreef Raw85 het volgende:
Een klein kankertje hier en daar moet kunnen toch
tegen een andere user. Reuze grappig idd.quote:Kankertyfus hond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |