En dan nog, als ik dus kijk naar wat voor shit jongeren tegenwoordig 'tof' vinden: https://www.tiktok.com/@i(...)/7255797520440364331quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:53 schreef PiyeReloaded het volgende:
Verder geloof ik niet dat FOK! te redden is door het hipper te maken of een app. Of door betere moderatie. Fora zijn gewoon uit. Jongeren weten niet eens wat het zijn en ze gaan echt geen comeback maken. Het internet is een heel andere richting uit ontwikkeld. FOK! is een overblijfsel van het internet uit de jaren 00. Omdat het zo groot was duurt het wel even voor het uitsterft, maar dat gaat natuurlijk wel gebeuren.
Dat was geniaal toch, als ik zo vrij mag zijn om tong te quoten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:53 schreef PiyeReloaded het volgende:
Nou het punt waarop @:vogeltjesdans opeens een schare aan fans had verzameld was wel een beetje een dieptepunt. @:Plompzakker was daar nog 1 van voordat ie het licht zag. Toen was de activiteit ook laag en wat er wel was echt van een abominabel niveau. Vooral in KLB en ONZ, maar het lekte ook naar andere forumdelen.
Verder geloof ik niet dat FOK! te redden is door het hipper te maken of een app. Of door betere moderatie. Fora zijn gewoon uit. Jongeren weten niet eens wat het zijn en ze gaan echt geen comeback maken. Het internet is een heel andere richting uit ontwikkeld. FOK! is een overblijfsel van het internet uit de jaren 00. Omdat het zo groot was duurt het wel even voor het uitsterft, maar dat gaat natuurlijk wel gebeuren.
Dit zou wel eens een groot deel van het probleem kunnen zijn.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:42 schreef Elan het volgende:
Daarbij zijn topics tegenwoordig amper via Google te vinden. Vroeger als je (ik zeg maar wat) op zoek was op welk tijdstip je je het beste de planten water kon geven was de kans groot dat je al snel een topic van FOK! tegen kwam tussen de zoekresultaten. Inmiddels kan je hele topics via Google niet eens terugvinden zelfs wanneer je specifiek gaat zoeken daarnaar.
Voor de levensvatbaarheid van het forum wel. Of ze een interessante toevoeging zijn zal persoonsafhankelijk zijn.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En dan nog, als ik dus kijk naar wat voor shit jongeren tegenwoordig 'tof' vinden: https://www.tiktok.com/@:(...)/7255797520440364331
...vraag ik me af, moet je die generatie uberhaupt erbij willen hebben
Ja op zich zie ik daar de humor ook wel van in. Maar toen zag je dat 'vogeltjesdanstopic' echt een genre was en het waren in mijn optiek niet heel leuke topics die interessante discussies uitlokten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:07 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat was geniaal toch, als ik zo vrij mag zijn om tong te quoten.
Een treinreizende Limburgse forumdebiel laten geloven dat hij het helemaal gemaakt heeft op internet, zo ver dat hij zelfs een paar jaar op rij de beste user award heeft gewonnen.
Hij ging ook helemaal in zichzelf geloven. En nu zie je hem nog steeds worstelen met het besef dat het allemaal niet echt was.
Grote lappen tekst in een taal = geld waard als je het goed indexeert want levert op allerlei combinaties google hits op. Bedrijven klonen wikipedia of laten AI tekst genereren als verdienmodel of laten mensen elkaars vragen beantwoorden puur om er advertenties bij te kunnen plaatsen. Hoe vaak als je googled kom je wel niet uit bij reddit of quora? Fok heeft een gigantische hoeveelheid authentieke tekst over allerlei onderwerpen in het Nederlands. Nu alleen nog zorgen dat het vindbaar (=geindexeerd) is.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:10 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Dit zou wel eens een groot deel van het probleem kunnen zijn.
als ik google op site:forum.fok.nl dan vind ik maar 2000 topics van de miljoenen die er zijn! (bij reddit is dit 220.000.000, bij bokt 512.000)
https://www.google.com/se(...)%3Aforum.fok.nl#ip=1
Als fok beter geindexeer zou zijn zouden er veel meer nieuwe bezoekers komen (vooral voor lifestyle/huishoud/kook vragen en zo) waarvan er allicht een paar blijven hangen. Ook goed voor de advertentieinkomsten.
Juist, hoe kom je aan nieuwe gebruikers als je praktisch onvindbaar bent via zoekmachines. Lijkt me vrij cruciaal of niet @Dannyquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:10 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Dit zou wel eens een groot deel van het probleem kunnen zijn.
als ik google op site:forum.fok.nl - wat alle geindexeerde topics zou moeten vinden - dan vind ik maar 2000 topics van de miljoenen die er zijn! (bij reddit is dit 220.000.000, bij bokt 512.000)
https://www.google.com/se(...)%3Aforum.fok.nl#ip=1
Als fok beter geindexeerd zou zijn zouden er veel meer nieuwe bezoekers komen (vooral voor lifestyle/huishoud/kook vragen en zo) waarvan er allicht een paar blijven hangen. Ook goed voor de advertentieinkomsten.
Dit is hoe ik oorspronkelijk ook op Fok terecht kwam. Elke keer als ik iets googelde kwam er een fok topic als antwoord tevoorschijn in de zoekresultaten. Uiteindelijk dus maar eens een account gemaakt.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:42 schreef Elan het volgende:
Daarbij zijn topics tegenwoordig amper via Google te vinden. Vroeger als je (ik zeg maar wat) op zoek was op welk tijdstip je je het beste de planten water kon geven was de kans groot dat je al snel een topic van FOK! tegen kwam tussen de zoekresultaten. Inmiddels kan je hele topics via Google niet eens terugvinden zelfs wanneer je specifiek gaat zoeken daarnaar.
Dat dus, je komt er een keer in een topic en je leest het hele topic en gaat dan eens verder kijken. Tien jaar terug voor mij, in het topic over crowdfunden wat ik dus al lang al niet meer doe.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:58 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dit is hoe ik oorspronkelijk ook op Fok terecht kwam. Elke keer als ik iets googelde kwam er een fok topic als antwoord tevoorschijn in de zoekresultaten. Uiteindelijk dus maar eens een account gemaakt.
Tien jaar terug vond ik dat wel meevallen in de zin dat het er wel iets was maar er duidelijk meer andere geluiden te horen waren.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:34 schreef Näsenbar het volgende:
Is FOK! altijd al extreemrechts geweest?
Denken dat ik al bijna 40 benquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sjezus man, je loopt ook al tegen de 40,reageer eens een keer gewoon
Fok! is gewoon een afspiegeling van de maatsschappij, vermoed ik.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:34 schreef Näsenbar het volgende:
Nee hahaahquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:07 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Fok! is gewoon een afspiegeling van de maatsschappij, vermoed ik.
Denk eerder de onderbuik van de maatschappij.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:07 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Fok! is gewoon een afspiegeling van de maatsschappij, vermoed ik.
Greep uit de mail:quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:34 schreef Näsenbar het volgende:
quote:Kan al een aantal maanden niet meer reageren. Beetje buiten proporties dit. Als je mensen het vrije woord wilt ontnemen vertrek je maar naar een moslimland.
quote:Meteen mijn account verwijderen van je communistisch platform dan. Ik ga wel verder op ninefornews waar ze het recht van meningsuiting wel respecteren.
Kanker moslims !
Kanker links tuig !
Kanker communistische flikkers !
Kanker palestina kontenkussers !
Ik ben voor Rusland !!!!!
quote:Vpn en een nieuw email adres en ik zit deze week weer terug op fok. Maar al zou je geld toeleggen zou ik geen onderdeel meer willen uitmaken van van je fascistische website. Je moderators bannen mensen al voor de kleinste mishandeling. Kijk wat voor gebruikers ervaringen de meeste mensen hebben met fok (google maar). Jullie website is een dictatuur. Met die instelling kan je beter een website in china faciliteren.... vanaf nu krijg ninefornews alleen nog maar mijn clicks.
Vieze tering linkse fascistische bende dat jullie zijn !
quote:Het is ongelooflijk hoe ver de lange arm van Fok! reikt en hoe gigantisch de censuur is. Daarom spreek ik je via deze mail rechtstreeks aan.
Jij bent persoonlijk verantwoordelijk voor het vernietigen van heel veel levens via je Fok! forum.
Je hebt nooit enkele vorm van empathie getoond richting users als ze klachten hadden. Omdat je een narcistische gek bent die zich niet in een ander kan verplaatsen. Daarom zal het vast extra hard binnen zijn gekomen dat je zoon zelfmoord heeft gepleegd, gezien de tekst op de rouwkaart: "Dit was jouw keuze, voor ons onbegrijpelijk..." Juist ja, jij dacht weer alleen aan jezelf, hoe "onbegrijpelijk" het was. Kijk nou eens in de spiegel.
quote:Karma blijkt een verschrikkelijke bitch te zijn.
Als je zelf zwakbegaafd bent en je vrouw is dat ook, dan is het onvermijdelijk dat daar zwakbegaafde kinderen uit voortkomen. Dat zie je ook duidelijk aan de foto's van je zoon zoals ze in het condoleanceregister op Google te vinden zijn. Het lichaam leeft, maar verder had je er weinig aan.
Ik ben voorstander van zwakzinnige mensen afschieten. Er leven te veel mislukte mensen op deze wereld.
Een paar jaar geleden schreef je op het FOK!forum dat je kritiek op FOK! en negatieve reviews wel grappig vond. 'Het zal'. Ik denk dat er nu weinig meer valt te lachen voor je.
Ik heb pasgeleden via Google zo veel leugenachtige en ronduit schokkende onthullingen gevonden over jou als persoon. In principe ben je gewoon een crimineel, een oplichter.
Ik hoop dat je forum zo snel mogelijk dood en begraven is. Net zoals je zoon. En ik hoop dat jij, je vrouw en de rest van je kinderen zijn voorbeeld zullen volgen. De bloedlijn moet doorbroken worden.
Reageren op deze mail heeft geen zin
Gewoon een kleine greep van zowel linkse als rechtse figuren.quote:Nog steeds geld aan het binnenharken voor Jayden?
Wat een verschrikkelijke debiel moet je zijn om je zoon en dochter "Jayden" en "Alicia" te noemen. Ben je een kampbewoner of wat? Hitler zou wel raad met jou hebben geweten.
Ik probeer sympathie op te wekken voor je overleden zoon, maar dat je op de rouwkaart schrijft dat Jayden graag stenen verzamelde (lekker interessant, doen joden ook altijd) en van games hield en films en dan notabene "Endgame" op zijn rouwkaart heeft staan, is toch het meest treurige einde dat je je zoon kan geven?
Man, man, man. De gemene deler is wel dat het gigantische droeftoeters zijn.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Greep uit de mail:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Gewoon een kleine greep van zowel linkse als rechtse figuren.
Nee, FOK! is niet extreemrechts. FOK! is echter ook niet extreem-links, en als je redelijk in het midden zit hebben extreem-links EN extreem-rechts er nogal extreme meningen over. Want gematigd of neutraal? Dat bestaat natuurlijk niet. Je moet en zal in een extreem hokje gepropt worden
GRWVquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:07 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat was geniaal toch, als ik zo vrij mag zijn om tong te quoten.
Een treinreizende Limburgse forumdebiel laten geloven dat hij het helemaal gemaakt heeft op internet, zo ver dat hij zelfs een paar jaar op rij de beste user award heeft gewonnen.
Hij ging ook helemaal in zichzelf geloven. En nu zie je hem nog steeds worstelen met het besef dat het allemaal niet echt was.
Deze quotes bewijzen toch niet dat FOK! niet extreemrechts is?quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Greep uit de mail:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Gewoon een kleine greep van zowel linkse als rechtse figuren.
Nee, FOK! is niet extreemrechts. FOK! is echter ook niet extreem-links, en als je redelijk in het midden zit hebben extreem-links EN extreem-rechts er nogal extreme meningen over. Want gematigd of neutraal? Dat bestaat natuurlijk niet. Je moet en zal in een extreem hokje gepropt worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |