quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:43 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Deze quotes bewijzen toch niet dat FOK! niet extreemrechts is?Mwoa, de hoeveelheid anti-trump, pro xr etc is ook aanzienlijk. Vaak zien mensen alleen datgeen waar ze het zelf niet mee eens zijn. Linksen zien overal extreemrechts en rechtsen zien overal extreemlinks. Op FOK! is plek voor links EN rechts (anders zou er ook niets te bediscussiëren zijn), maar ZEKER niet voor de extreme vormen van beiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat vinden veel mensen een probleem tegenwoordig. Alleen meningen willen zien en horen die gelijk zijn aan die van henzelf. En dat is simpelweg onmogelijk en onrealistisch.
De quotes bewijzen dat we wel degelijk ingrijpen op extreme rommel. Van beide kanten.Zie wat ik kijk: trakt.tv
Ik denk dat dat gemakzuchtig gedacht is.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:49 schreef Danny het volgende:
[..]
Mwoa, de hoeveelheid anti-trump, pro xr etc is ook aanzienlijk. Vaak zien mensen alleen datgeen waar ze het zelf niet mee eens zijn. Linksen zien overal extreemrechts en rechtsen zien overal extreemlinks. Op FOK! is plek voor links EN rechts (anders zou er ook niets te bediscussiëren zijn), maar ZEKER niet voor de extreme vormen van beiden.
En dat vinden veel mensen een probleem tegenwoordig. Alleen meningen willen zien en horen die gelijk zijn aan die van henzelf. En dat is simpelweg onmogelijk en onrealistisch.
De quotes bewijzen dat we wel degelijk ingrijpen op extreme rommel. Van beide kanten.
Dus circa 2008/2009, uit mijn hoofd.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:25 schreef Danny het volgende:
[..]
dat begon ongeveer met de komst van facebook en later instagram
social media dus, waar mensen veel makkelijker even iets neerplempen en er nooit meer naar om kijken dan op een forum waar je daadwerkelijk banden met mensen op kunt bouwen...
Het is geen gejank. Het is een suggestie.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:13 schreef Raw85 het volgende:
Dat gejank om een app en de kritiek op de mobiele versie snap ik niet echt. Ik zit 99% van de tijd via m’n telefoon op FOK!, werkt prima. Maar misschien dat dat voor oudere users anders is.
Leuk Danny dat je hele heftige figuren aanhaalt, maar of je hebt niet door wat je mods/FA's doen of je negeert het totaal.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Greep uit de mail:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Gewoon een kleine greep van zowel linkse als rechtse figuren.
Nee, FOK! is niet extreemrechts. FOK! is echter ook niet extreem-links, en als je redelijk in het midden zit hebben extreem-links EN extreem-rechts er nogal extreme meningen over. Want gematigd of neutraal? Dat bestaat natuurlijk niet. Je moet en zal in een extreem hokje gepropt worden
De policy, wetgevingen en onze regels worden gehandhaafd. Dat klopt helemaalquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Leuk Danny dat je hele heftige figuren aanhaalt, maar of je hebt niet door wat je mods/FA's doen of je negeert het totaal.
Want laten we nou niet doen of er in bepaalde subforums geen censuur is.
Er zijn meerdere mensen die de ijzeren hand van mods en de bijkomende censuur aanhalen.
Ik denk dat ik die beter lees dan jij. En ik zie daar extreemrechtse posts (die verwijderd worden) en extreemlinkse posts (die ook verwijderd worden). Tientallen per dag. De user in de post boven de jouwe noemt dat verwijderen 'censuur' overigensquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:26 schreef Hogwarts het volgende:
Fok niet extreem rechts hahah heb je de fp gelezen grapjas 😂
Okay broertje, de volgende extreme posts kan ik direct aan je dmen oid?quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:39 schreef Danny het volgende:
[..]
De policy, wetgevingen en onze regels worden gehandhaafd. Dat klopt helemaal
[..]
Ik denk dat ik die beter lees dan jij. En ik zie daar extreemrechtse posts (die verwijderd worden) en extreemlinkse posts (die ook verwijderd worden). Tientallen per dag. De user in de post boven de jouwe noemt dat verwijderen 'censuur' overigens
Gewoon de rapporteer knop gebruiken. Of het echt om een extreme uiting gaat zullen we op dat moment bekijken. Voor de een is die definitie anders dan voor de ander. Sommigen raken al in een stuip over de minste kritiek, dus we laten dat altijd afhangen van context, intentie en ernst. Maar de rapporteerknop dus. Op basis daarvan verwijderen we al tientallen posts per dag op de fp. Op het forum nog meer. Ik ben overigens niet je broer.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:41 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Okay broertje, de volgende extreme posts kan ik direct aan je dmen oid?
Zovaak gedaan (met de bijhorende users), de extreme post blijven bestaan. Ook gek dat mijn ban op de fp nog niet opgeheven is omdat ik racisten heb aangesproken op zijn / haar gedrag hahaquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Gewoon de rapporteer knop gebruiken. Of het echt om een extreme uiting gaat zullen we op dat moment bekijken. Voor de een is die definitie anders dan voor de ander. Sommigen raken al in een stuip over de minste kritiek, dus we laten dat altijd afhangen van context, intentie en ernst. Maar de rapporteerknop dus. Op basis daarvan verwijderen we al tientallen posts per dag op de fp. Op het forum nog meer. Ik ben overigens niet je broer.
Dan rapporteer je dingen die niet onder 'extreem' vallen maar onder het voeren van een normale discussie. Gebaseerd op de drie ofzo posts die ik tot nu toe van je gezien heb vraag ik me af of je bekend bent met het concept 'normale discussie' overigens.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:50 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Zovaak gedaan (met de bijhorende users), de extreme post blijven bestaan. Ook gek dat mijn ban op de fp nog niet opgeheven is omdat ik racisten heb aangesproken op zijn / haar gedrag haha
Dat is toch prima boi, de website gaat ten onder (volgens de statistieken) men probeert je te helpen maar je comment slaat kant noch wal. Vooral als je dat baseert op comments op de FP waar ik extreem rechtse leuzen heb gementioned dat ze niet okay waren.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Dan rapporteer je dingen die niet onder 'extreem' vallen maar onder het voeren van een normale discussie. Gebaseerd op de drie ofzo posts die ik tot nu toe van je gezien heb vraag ik me af of je bekend bent met het concept 'normale discussie' overigens.
Dat is onzin.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:39 schreef Danny het volgende:
[..]
De policy, wetgevingen en onze regels worden gehandhaafd. Dat klopt helemaal
Waarom is dat achterhaald?quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:14 schreef Ronzz het volgende:
Een app lanceren is al flink achterhaald imo. Een goed forum met notificaties zou al helpen. Updates kunnen dan zonder gedoe worden toegepast zonder dat de app geüpdatet moet worden etc..
Wellicht een optie maken dat je je kan aanmelden via FB/X/Apple. Ik merk bij mezelf dat de drempel om me ergens te registreren daardoor wat lager ligt.
Verder… interessant topic.
Edit: oops ik heb de laatste 6 pagina’s gemist![]()
je vergeet even instagram/tiktokquote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:47 schreef Stepperoller het volgende:
De doelgroep van FOK! op het hoogtepunt was wel vele malen breder dan die boomers die nu dingen posten in Facebookgroepen ipv op FOK! hoor.
Als je je daar bij neerlegt zullen ze ook niet naar FOK! komenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:00 schreef Danny het volgende:
[..]
je vergeet even instagram/tiktok
zoveel jonge mensen die op forums rondhangen zijn er imo niet meer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |