niet vloekenquote:Op maandag 26 februari 2024 12:36 schreef Jahr00n het volgende:
Vooral een dag langer voordat het weer zomer is en mooi weer gvd.
Snikkeljaar voor haarquote:Op maandag 26 februari 2024 12:50 schreef Cockwhale het volgende:
Weer een dag extra dat je ma inkomsten aan mij overdraagt.
Is wel je kans om eens legaal een minderjarige te pijpenquote:Op maandag 26 februari 2024 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ken een vriend die jarig is op 29 februari .
Hij vind dit zoo kut.
Zo die durftquote:Op dinsdag 27 februari 2024 06:25 schreef Rostrup het volgende:
[..]
Is wel je kans om eens legaal een minderjarige te pijpen
Ik ken een vriend die is nooit geboren 😆 dat is ook mijn enige vriendquote:Op maandag 26 februari 2024 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ken een vriend die jarig is op 29 februari .
Hij vind dit zoo kut.
Je ziet het verkeerd. Je hebt 3 jaar lang een dag te weinig gewerkt.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:35 schreef Paul het volgende:
Een dag meer werken dit jaarop 29 februari
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:39 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd. Je hebt 3 jaar lang een dag te weinig gewerkt.
Je kan het ook anders zien. een dag extra geld verdienen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:09 schreef classpc het volgende:
Er tegenop zien om een dag extra te werken
Wat ben je, werkschuw? Je zit zo te zien iedere dag onder werktijd op FOK! dus zo druk kun je het niet hebben op je werk.
Dag extra inkomsten, dag extra een werknemer zijn en de administratieve rompslomp waar je werkgever geen zin in heeft er bovenop moeten doen, weinig verschil inderdaad.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:08 schreef Chandler het volgende:
Tja, om de zoveel jaar 1 dag extra werken die je normaal gewoon betaald krijgt... ik zie het probleem niet!
Maar als je als ZZPer werkt is het toch gewoon een extra dag inkomsten?
Omdat Romeinen erachter kwamen dat een jaar van 365 dagen onmogelijk is als elke dag 30/31 dagen heeft, februari werd geassocieerd met de dood dus werd deze maand gekozen als de maand met de minste dagen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:31 schreef knoopie het volgende:
Waarom heeft februari eigenlijk maar 28/29 dagen terwijl de rest van de maanden er 30 of 31 heeft? Ik snap dat je in totaal op 365 uit wil komen in een niet-schrikkeljaar, maar dat zou ook gaan met vijf maanden van 31 dagen en zeven maanden van 30 dagen. Waarom dat geneuzel met die rare 28 dagen in februari?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |