Iedereen is geweest nu.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Danny en Glenn. Oh nee.. zijn ook al geweest.. geen idee
Tante Tilquote:Op maandag 26 februari 2024 09:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Alice poedert er vrolijk op los
Kloddertje roze verf hierrrr kloddertje roze verf daaar
Het dramaquote:Op maandag 26 februari 2024 09:25 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Oh helemaal gemist, staat dat in de SV?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 februari 2024 09:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het dramaWowwww hahaha hij duwt 2 handen weg bij juf aankleef, staat ze als klein kindje met dr armpjes omhoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
[..]
Het dramaDie weet hoe laat het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Ja heel erg asociaal dat ie dat deed, hij had haar gewoon moeten knuffelenquote:Op maandag 26 februari 2024 09:29 schreef espri het volgende:
[..]
Wowwww hahaha hij duwt 2 handen weg bij juf aankleef, staat ze als klein kindje met dr armpjes omhoog
Mwah dat vind ik niet, ze zien elkaar dag en nacht dus vind dat al overdreven.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja heel erg asociaal dat ie dat deed, hij had haar gewoon moeten knuffelen
[..]
Het dramaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ziet er best grappig uit
![]()
Smile, it's free therapy.
Opzouten met je knuffelquote:Op maandag 26 februari 2024 09:32 schreef espri het volgende:
[..]
Mwah dat vind ik niet, ze zien elkaar dag en nacht dus vind dat al overdreven.
Ja dat zie je en vind het wel komisch, ze vraagt om zo,n reactie. Mensen zijn vaak te beleefd om iets te zeggen dus dit is een pure reactie.quote:
Zo, die wordt daar netjes aan de kant gezetquote:
Dit is wel de slechts verzonnen bijnaam ooitquote:
Ik zou het willen etenquote:Op maandag 26 februari 2024 09:35 schreef espri het volgende:
Oh wat kraakt dat brood heerlijk, zou zo willen gaan bakken
hij heeft het aangekondigd welquote:Op maandag 26 februari 2024 09:37 schreef Ireth het volgende:
Danny gezellig ontbijten met al zijn vrienden
Wat ik me af vraag waarom heeft Ty het blauwe sjaaltje om van Tom. En waarom is dat zo belangrijk om meteen het terug te geven midden tussen de knuffelaars .quote:
De winnaar van het sommenspel heeft power en krijgt dat sjaaltje. Tom moest tegen Ty en had verloren dus moest Tom dat sjaaltje aan Ty geven..quote:Op maandag 26 februari 2024 09:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat ik me af vraag waarom heeft Ty het blauwe sjaaltje om van Tom. En waarom is dat zo belangrijk om meteen het terug te geven midden tussen de knuffelaars .
Dat is wel bijzonderquote:Op maandag 26 februari 2024 09:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, Ronahi heeft zelfs geen poging gedaan.
geen idee, heb het te weinig gevolgd.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat ik me af vraag waarom heeft Ty het blauwe sjaaltje om van Tom. En waarom is dat zo belangrijk om meteen het terug te geven midden tussen de knuffelaars .
Moest van BB die riep het om.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dan mogen de "sjaaltjes" zo alsnog bunkeren in de gameroomquote:Op maandag 26 februari 2024 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
hoor danny al zeggen dat het waarschijnlijk wat te weinig is
De niet-sjaaltjes. De sjaaltjes zijn de losers.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dan mogen de "sjaaltjes" zo alsnog bunkeren in de gameroom
Hoop eigenlijk van niet.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dan mogen de "sjaaltjes" zo alsnog bunkeren in de gameroom
Ojaquote:Op maandag 26 februari 2024 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De niet-sjaaltjes. De sjaaltjes zijn de losers.
Schenk je nog een koffie inquote:
Oh dan zat ik ook al fout,ik dacht je hebt iets gekregen, sjaaltje, maar dat is dus fout oefffff neem nog maar een koffiequote:Op maandag 26 februari 2024 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee dat klopt dan toch niet? Ty had gewonnen en Tom moest hem het sjaaltje geven?? Dus ty was een niet-loser??quote:Op maandag 26 februari 2024 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ty dat sjaaltje aan Tomquote:Op maandag 26 februari 2024 09:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
De winnaar van het sommenspel heeft power en krijgt dat sjaaltje. Tom moest tegen Ty en had verloren dus moest Tom dat sjaaltje aan Ty geven..
Ash niet gewonnen of verloren dus blijft ook powerquote:Op maandag 26 februari 2024 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy
glenn
alice
sabo
tyron
hebben gewonnen tot nu toe
Ik ookquote:Op maandag 26 februari 2024 09:43 schreef espri het volgende:
Alice wacht tot ze geroepen wordt voor het ontbijt.
Ik krijg het iedere morgen op bedquote:Op maandag 26 februari 2024 09:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ook
maar dan kan ik lang wachten![]()
wel apart dat ze zelf niet eraan denkt om eens de tafel te dekken.
Glenn naar de dbk
ronahi: degenen die gister hebben gewonnen naar de db
Op de ovenquote:Op maandag 26 februari 2024 09:52 schreef Ireth het volgende:
Badkamerdrama, waar is een Lenie als je hem nodig hebt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Of ze zijn in de kroeg van Tom of voetbalclub met de collectebus rond gegaanquote:Op maandag 26 februari 2024 08:52 schreef Snensie het volgende:
[..]
Haar eigen vent kan het vast wel missen. Het zou ook een inzameling onder vrienden kunnen zijn die als 1 donatie telt. En voor sommigen is het in verhouding net zo veel als voor mij 10 euro is bwv.
Helaasssssquote:Op maandag 26 februari 2024 09:54 schreef KinKiJan het volgende:
Oh dacht dat ze klaar waren met eten
Nieuwe single van "De Jostiband"?quote:Op maandag 26 februari 2024 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Helaasssss
Klingel de klingel
Schraap schraap
Lenie zit thuis op de bank te stuiteren als hij dit ziet.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
Ronahi en Alice pleitten voor het beter opruimen achter je reet in de badkamer.
Als je badkamerdienst hebt liggen er overal handdoeken , kleren, flesjes etc etc.
Dit naar aanleiding van Ronahi die vannacht in de badkamer was en al die zooi zag.
Alice stelt voor om als de kleren en handdoeken blijven liggen ze die in een vuilniszakt stopt.
"..en over de schutting pleurt" vergat ze erbij te zeggenquote:Op maandag 26 februari 2024 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
Ronahi en Alice pleitten voor het beter opruimen achter je reet in de badkamer.
Als je badkamerdienst hebt liggen er overal handdoeken , kleren, flesjes etc etc.
Dit naar aanleiding van Ronahi die vannacht in de badkamer was en al die zooi zag.
Alice stelt voor om als de kleren en handdoeken blijven liggen ze die in een vuilniszakt stopt.
In combinatie met dat smakken en schreeuwen met de mond vol lijkt het er soms wel op jaquote:Op maandag 26 februari 2024 09:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nieuwe single van "De Jostiband"?
Ze noemde wel dat als je je kleren in een muffe vuilniszak moet zoeken dat dat goor is en dat dat motivatie is om voortaan je kleren op te ruimen.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"..en over de schutting pleurt" vergat ze erbij te zeggen
Net andersom Ty had gewonnen en Tom pakte het sjaaltje van Ty en deed hem zelf op.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee dat klopt dan toch niet? Ty had gewonnen en Tom moest hem het sjaaltje geven?? Dus ty was een niet-loser??
Never mind...
* Ireth pakt nog een koffie...
Heeft ze pech, te weinig landingsplaats voor de traumaheli in de tuin.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice heeft een zwart puntje op haar kies.
Waarom moet het perse door suiker komen?quote:Op maandag 26 februari 2024 10:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice heeft nog nooit een gaatje gehad ... ze vraagt ze zich af hoe het kan. Ze eet nu juist bijna geen suiker en poetst zich mal in het huis.
Hahaha. Bestaat dat nog Teleac ?quote:Op maandag 26 februari 2024 09:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nu de Teleac cursus " Tekenen en schilderen met Alice Bob Ross"
[ afbeelding ]
Hij gaf haar met de ene hand een high 5, of poging daartoe en deed haar andere opzij omdat hij de bandana van Ty aan wilde pakken.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja heel erg asociaal dat ie dat deed, hij had haar gewoon moeten knuffelen
Met Ashley erbij kan de sfeer alleen maar verbeteren.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:11 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley gaat aan tafel zitten en meteen veranderd de sfeer..
Net bij Sabeau ook.
Precies andersom. De losers dragen een bandana.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
De winnaar van het sommenspel heeft power en krijgt dat sjaaltje. Tom moest tegen Ty en had verloren dus moest Tom dat sjaaltje aan Ty geven..
Nee. Worden gewoon vergeten.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:45 schreef espri het volgende:
En worden Jimmy en met wie loopt hij? Ook geroepen?
Dan zien we jou misschien volgende week ook in de live als ze door de draaideur komt om de sfeer in de studio te verbeteren?quote:Op maandag 26 februari 2024 10:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met Ashley erbij kan de sfeer alleen maar verbeteren.
Misschien vanavond een luxe dinerquote:Op maandag 26 februari 2024 10:14 schreef zodeju het volgende:
Sneu voor Ty.....dit keer geen ontbijt in de gameroom terwijl hij gewonnen heeft....zit er eigenlijk een voordeel aan deze overwinning.? Of heeft hij die gisteren al gehad?
Ik denk dat je een andere scheurkalender moet kopen.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zien we jou misschien volgende week ook in de live als ze door de draaideur komt om de sfeer in de studio te verbeteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |