Nee want dit is een bookmakers lijst, geen weergave van jouw persoonlijke smaak.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:58 schreef engine het volgende:
Nou ik heb het ook maar eens geluisterd. Wat een vreselijk kut nummer zeghoe kan dit op 1 staan? Is de rest dan echt nog slechter dan dit?
Dus je denkt als dit de Nederlandse inzending was geweest dat dit ook op 1 had gestaan?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 05:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee want dit is een bookmakers lijst, geen weergave van jouw persoonlijke smaak.
En Bookmakers zijn er niet om persoonlijke rankings weer te geven maar om winkansen te laten zien. Iemand kan denken dat iets gaat winnen en daar geld op inzetten zonder te vinden dat het per se het beste nummer is. Blijkbaar vinden heel veel mensen dit wel het beste nummer (subjectief en zo, daar zijn meningen voor en die hoeven niet gelijk te zijn aan de jouwe) en reageren bookmakers daar op.
Uhhh, waarom niet?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dus je denkt als dit de Nederlandse inzending was geweest dat dit ook op 1 had gestaan?
Dat is mijn vraag juist. Of Europa dit echt het beste nummer vindt of dat er misschien nog iets anders meespeelt.quote:
Ik zou niet weten wat dat bij Kroati moet zijn. Ze zijn nooit super succesvol verder, dus eerder is het bijzonder dat ze daar nu wel staan eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is mijn vraag juist. Of Europa dit echt het beste nummer vindt of dat er misschien nog iets anders meespeelt.
Als ik de vraag zelf kon beantwoorden had ik hem niet gesteld.
Supercatchy nummer, nummer met een betekenis voor veel mensen uit de Balkan (migratie naar West Europa).quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is mijn vraag juist. Of Europa dit echt het beste nummer vindt of dat er misschien nog iets anders meespeelt.
Ah, nee Kroati heeft niet iets wat ze als land echt op voorsprong zet tegenover de rest. Niets bijzonders ten opzichte van Nederland in elk geval, zeker aangezien Kroati al meer dan 20 jaar wacht om nog eens Top 10 te scoren.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:35 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dus je denkt als dit de Nederlandse inzending was geweest dat dit ook op 1 had gestaan?
Diverse esf liedjes in die lijst!quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:37 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen op 1 in de Viral Chart op Spotify in Nederland
Ik hoop dat ze alles eruit gaan halen, daar twijfel ik nog wel aan, Head of Delegation was schijnbaar tijdens interview nog steeds een beetje zuur over hoe Dora is gegaan. Ook omdat de HoD in de selectie commissie zat.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:10 schreef Greys het volgende:
Er komen veranderingen voor Eurovisie, ook z'n outfit:
https://eurovoix.com/2024(...)for-eurovision-2024/
Baby Lasagna plans to change the staging for his Eurovision performance in May.
The upcoming Eurovision Song Contest performance by Baby Lasagna will incorporate changes from Dora. “Rim Tim Tagi Dim” is currently the favourite to win the Eurovision Song Contest 2024, with the delegation now working on his performance for the contest in Sweden.
The Croatian representative will perform in a brand-new, costume designed by Valentina Pliko specifically for the event. The costume will represent Istrian folk traditions, says Baby Lasagna to Jutarnji. Additionally, there will be noteworthy adjustments in the composition of Lasagna’s on-stage band.
Baby Lasagna will take the Eurovision stage alongside dancers Luana Kličić and Sebastijan eelić. The choreography is currently being finalised. Mihael ipovski will be on the keyboard and guitar. Matija Klaj replaces Val Perun (Baby Lasagna’s brother) on drums. Notably, Val is unable to join due to his ongoing tour with his band Mono Inc.
ze hebben een (nieuwe) clip uitgebracht vandaag;quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, nee Kroati heeft niet iets wat ze als land echt op voorsprong zet tegenover de rest. Niets bijzonders ten opzichte van Nederland in elk geval, zeker aangezien Kroati al meer dan 20 jaar wacht om nog eens Top 10 te scoren.
Dit is geen nieuwe clip hoor, deze videoclip is al uitgebracht voor Dora (zie OP).quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:30 schreef Korenfok het volgende:
[..]
ze hebben een (nieuwe) clip uitgebracht vandaag;
Nu gaan ze erg voor authentiek Kroatie, terwijl ze eerst heel erg op de meer flamboyante stijl zaten (zouden ze de concurentie van Joost voelen en bewust nu voor authentiek Kroatie gaan?)
De Bosnische omroep heeft structureel financile problemen, en doet daarom ook al jaren niet meer mee.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Vreselijk nummer imho. Snap niks van de hype. Bosni doet nooit mee, of wel? Ik ben niet helemaal up-to-date met alles ESC.
Ah ja, jammer. Thanks voor de info, in ieder geval!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De Bosnische omroep heeft structureel financile problemen, en doet daarom ook al jaren niet meer mee.
Nee, dit mag je niet zeggen.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2024 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, dit mag je niet zeggen.Of bedoel je qua uiterlijk?
Oh zo, dat dan wel een beetje die sfeer ja.quote:
Ja, daaron. Z'n manier van zingen daar.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh zo, dat dan wel een beetje die sfeer ja.
Wat had ik Linkin Park graag ooit live gezien.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, daaron. Z'n manier van zingen daar.
Waarom?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:06 schreef Em31 het volgende:
Nieuw live optreden
[ x ]
Ik kan me eerlijk gezegd met de dag minder voorstellen dat dit gaat winnen.
Hij is vocaal niet de sterkste maar hier klinkt het (voor zover ik even zo op m'n mobieltje kan horen) beter dan welk optreden bij de selectie ook. En z'n folklorepakje uit de clip vind ik leuker dan de mouwen die hij daar had. Het komt wat tammer over zonder de dansers, dat wel. Maar in mei is er weer gewoon die hele staging neem ik aan!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:06 schreef Em31 het volgende:
Nieuw live optreden
[ x ]
De tekst stond me al wat tegen, het klinkt niet lekker live & vind het daardoor ongemakkelijk overkomen. Dat speciale wat Krij bijvoorbeeld had voel ik hier niet waardoor ik me niet kan voorstellen dat hij beter gaat scoren.quote:
Het is mijn favoriet van dit jaar maar ik snap ook echt niet waarom dit met afstand op 1 staat bij de bookiesquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:06 schreef Em31 het volgende:
Nieuw live optreden
[ x ]
Ja dat heb ik dus ook. Ik hoop van harte dat het hem gaat lukken maar ik heb absoluut niet het gevoel dat dit gaat winnen. De bookies verkijken zich denk ik o.a. te veel op de clip en de studio recording. Maar wie weet toveren de kroaten een minder chaotische staging dan Dora uit de hoed en weet Baby Lasagna op de juiste momenten straks de camera te pakken en klinkt hij vocaal ook wat vaster. Optreden van gisteren was natuurlijk een heel andere setting. Maar toch, het lijkt me echt sterk dat dit gaat winnen, ik zeg het u nu alvast: zesde.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is mijn favoriet van dit jaar maar ik snap ook echt niet waarom dit met afstand op 1 staat bij de bookies
H, dat is dezelfde uitkomst als van Occidentali’s Karma. En dat is ook precies het gevoel dat ik van deze favoriet krijg.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Ik hoop van harte dat het hem gaat lukken maar ik heb absoluut niet het gevoel dat dit gaat winnen. De bookies verkijken zich denk ik o.a. te veel op de clip en de studio recording. Maar wie weet toveren de kroaten een minder chaotische staging dan Dora uit de hoed en weet Baby Lasagna op de juiste momenten straks de camera te pakken en klinkt hij vocaal ook wat vaster. Optreden van gisteren was natuurlijk een heel andere setting. Maar toch, het lijkt me echt sterk dat dit gaat winnen, ik zeg het u nu alvast: zesde.
Het is wel ok, maar waarom dit zoveel meer kans zou hebben dan Zwitserland of Itali... ja, dat weet ik ook niet. Het mist in mijn ogen een beetje de x-factor, zowel de zanger als het nummer. Het lijkt alsof de bookmakers een beetje kijken wat de afgelopen jaren scoorde, en dit heeft wel iets van Krij, catchy refreintje ook, dus dan gaan we daar maar voor.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Ik hoop van harte dat het hem gaat lukken maar ik heb absoluut niet het gevoel dat dit gaat winnen. De bookies verkijken zich denk ik o.a. te veel op de clip en de studio recording. Maar wie weet toveren de kroaten een minder chaotische staging dan Dora uit de hoed en weet Baby Lasagna op de juiste momenten straks de camera te pakken en klinkt hij vocaal ook wat vaster. Optreden van gisteren was natuurlijk een heel andere setting. Maar toch, het lijkt me echt sterk dat dit gaat winnen, ik zeg het u nu alvast: zesde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |