Tijd voor weerwolvenquote:Op zondag 25 februari 2024 21:00 schreef Kissingbird het volgende:
dyscalculie![]()
randy en karan
buiten staan mastermind sabo en rinaho naar de volle maan te kijken
Staan nog steeds op de bus naar huis te wachten.quote:
Kunnen we voor de zekerheid geen taxi sturen??quote:Op zondag 25 februari 2024 21:02 schreef BB-King het volgende:
[..]
Staan nog steeds op de bus naar huis te wachten.
quote:Op zondag 25 februari 2024 21:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar de hoofdvraag:
Is hij vol vandaag
Busje komt zo, busje komt zoquote:Op zondag 25 februari 2024 21:02 schreef BB-King het volgende:
[..]
Staan nog steeds op de bus naar huis te wachten.
heb je gekeken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Blondjes ....quote:Op zondag 25 februari 2024 21:02 schreef Ireth het volgende:
Omg.... en dan te bedenken dat dit kunstmatige blontjes zijn....
Die van mij (dochter) is echt en studeert fiscaal recht aan de uni ( ja sorry ik ben nu eenmaal een hele trotse moeder en ze is ook de liefste en mooiste)quote:Op zondag 25 februari 2024 21:02 schreef Ireth het volgende:
Omg.... en dan te bedenken dat dit kunstmatige blontjes zijn....
Ik kan me voorstellen dat Ashley en Karen het dan nog niet snappenquote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 21:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kunnen we voor de zekerheid geen taxi sturen??
Daar nag je ook hartstikke trots op zijn, maar Ashley is welhet prototype voor "dom blontje"quote:Op zondag 25 februari 2024 21:04 schreef -river- het volgende:
[..]
Die van mij (dochter) is echt en studeert fiscaal recht aan de uni ( ja sorry ik ben nu eenmaal een hele trotse moeder en ze is ook de liefste en mooiste)
Ik ookquote:
Och jezus, gewoon ja knikken en denken : wat een idioot.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ook![]()
heb alleen soms 'discussie' met iemand die beweert te kunnen zien of hij wel of niet vol is![]()
Nu zouden moeten gaan weerwolvenquote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 21:09 schreef -river- het volgende:
[..]
Och jezus, gewoon ja knikken en denken : wat een idioot.
quote:Op zondag 25 februari 2024 21:11 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
hier kan aslie een beetje mee droog oefenen
Kist vol piemelsquote:Op zondag 25 februari 2024 21:11 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Aan Karen te horen is zij er al mee bezigquote:Op zondag 25 februari 2024 21:11 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Begint langzaam uit elkaar te vallenquote:Op zondag 25 februari 2024 21:13 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley dacht dat ze klaar waren met deze opdracht.
'het is goed, het is echt goed'
en ze hebt spierpijn aan haar heupen en hoofdpijn
quote:Op zondag 25 februari 2024 21:14 schreef kater1 het volgende:
Ze doen alsof ze nog nooit een maan gezien hebben.
Dat hoofd van haar wordt ook steeds ronder heb ik het idee..quote:Op zondag 25 februari 2024 21:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Alice bunkert even een bakkie kwark naar binnen
in trance............quote:Op zondag 25 februari 2024 21:16 schreef kater1 het volgende:
[..]
Kijk ook even naar dat gezicht van Sabeau. Die drinkt nu manenstralen in.
Dat zie je vaak bij oude barbies.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Begint langzaam uit elkaar te vallen
gewoon uitrekenen zoals het er staatquote:Op zondag 25 februari 2024 21:20 schreef GayGuy het volgende:
Min, plus, min. Ik krijg die logica er NIET in
Hoe ouder en origineel intact de barbie is is ze meer waard. Maar als de eigenaar met stiften en scharen bezig is geweest verliezen ze hun waarde😁quote:
aangepast op niveauquote:
Der zit geen logica in. Je weet toch wat plus en min betekent ?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:20 schreef GayGuy het volgende:
Min, plus, min. Ik krijg die logica er NIET in
Ik probeer het gewoon niet eens meerquote:Op zondag 25 februari 2024 21:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
gewoon uitrekenen zoals het er staat
Nog nooit iemand zo moeilijk horen rekenenquote:Op zondag 25 februari 2024 21:21 schreef engine het volgende:
je hebt 2000 en 100 en dan heb je plus die getal en dan
snap je?
Neequote:Op zondag 25 februari 2024 21:21 schreef engine het volgende:
je hebt 2000 en 100 en dan heb je plus die getal en dan
snap je?
Dit gaat weer 2 weken lang een ding wordenquote:Op zondag 25 februari 2024 21:21 schreef Ireth het volgende:
Ashley wou Tom een knuffel geven ter troost, maar Tom wou niet "er is toch niks gebeurd..."
Ashley nu klagen
quote:Op zondag 25 februari 2024 21:23 schreef mazaru het volgende:
Dilano: Ik vond die van mij en Jimmy het moeilijkst.
Vrouw: Ja ik ook, daar was ik ook niet uitgekomen.
Dilano: Ja IK WEL
quote:
Straks halve hut afgebrandquote:Op zondag 25 februari 2024 21:23 schreef Schakeltopia het volgende:
manifestere, opschrijven, opfikken bij volle maan
top idee karan
Het maakt niet uit of het de moeilijkste of makkelijkste was want uw concurrent moet dezelfde som ook oplossen. Rare logica van Dilano hier.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:23 schreef mazaru het volgende:
Jij schrijft het, en 2 sec later komt het op mijn stream. Ben je paranor,aal begaafd?🤣🤣🤣quote:Op zondag 25 februari 2024 21:24 schreef Kodiak100 het volgende:
wc papiertje opschrijven en in brand steken
Dit gaat fout
Hij verdient een complete verentooi in zijn reet🤮quote:Op zondag 25 februari 2024 21:23 schreef mazaru het volgende:
is ongesteld geloof ikquote:
google: Leer te manifesteren met de maan om zo positieve veranderingen in je leven teweeg te brengen en je droomleven te creëren en te manifesteren.quote:
oh dat kan ik dan ook doen. thanksquote:Op zondag 25 februari 2024 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
google: Leer te manifesteren met de maan om zo positieve veranderingen in je leven teweeg te brengen en je droomleven te creëren en te manifesteren.
dat zou betekenen dat Randy en Ty homo zijn en tom willenquote:Op zondag 25 februari 2024 21:29 schreef Ireth het volgende:
Ow God wat een geneuzel over dat briefje schrijven en verbranden naar de maan...
En nu weer over Tom, je zou toch bijna denken dat al die zuignappen daar gefrustreerd zijn omdat ze Tom willen
Ja, bakvissen gedrag soms ....quote:Op zondag 25 februari 2024 21:30 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus het lijken wel 1e jarige meiden die twee. Hoe kinderachtig wat ze doen.
Zijn er beelden van dat laatste ?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:29 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
en wilde Ty geen hand geven, en duwde sabeau weg
Hebben die ook zuignappenquote:Op zondag 25 februari 2024 21:30 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dat zou betekenen dat Randy en Ty homo zijn en tom willen
Hele struisvogeltquote:Op zondag 25 februari 2024 21:25 schreef Snensie het volgende:
[..]
Hij verdient een complete verentooi in zijn reet🤮
Of iemand met een megafoon eropaf sturenquote:Op zondag 25 februari 2024 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan iemand karan haar mond dicht plakken
Iedereen vindt Tom daar vervelend doen (ook de heteromannen). Soms moet er dan toch gewoon iets van waarheid zijn.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:29 schreef Ireth het volgende:
Ow God wat een geneuzel over dat briefje schrijven en verbranden naar de maan...
En nu weer over Tom, je zou toch bijna denken dat al die zuignappen daar gefrustreerd zijn omdat ze Tom willen
niet gezien, maar ze bespraken het in de tuinquote:Op zondag 25 februari 2024 21:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Zijn er beelden van dat laatste ?
quote:Op zondag 25 februari 2024 21:31 schreef Ireth het volgende:
Briefje van Ashley: laat me BB winnen zodat Bart trots op me kan zijn...
Briefje van Karan: laat me bij de volgende som "1+1+1" krijgen...
Dus niet willen knuffelen is vervelend doen??quote:Op zondag 25 februari 2024 21:32 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Iedereen vindt Tom daar vervelend doen (ook de heteromannen). Soms moet er dan toch gewoon iets van waarheid zijn.
Jij ook al?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:32 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Iedereen vindt Tom daar vervelend doen (ook de heteromannen). Soms moet er dan toch gewoon iets van waarheid zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar op de socials vinden ze Tom zielug.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:32 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nog effe en ze is zwangerquote:Op zondag 25 februari 2024 21:33 schreef kiki2024 het volgende:
sabje krijgt geen kans te wandelen met Glenn zo, teveel mensen en gaat opvallen ...even kijken hoe ze dit gaan doen
die 2 mokkels mogen van mij wieberenquote:Op zondag 25 februari 2024 21:29 schreef Koos1958 het volgende:
Karen en ashley roddelen over tom. Komt van karen af.
Je kan op zijn minst wel even je tegenstander feliciteren.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus niet willen knuffelen is vervelend doen??
Gunst, wat zijn er dan veel vervelende mensen...
(En nee heb het niet over eerdere incidenten, die waren NU niet op de stream, heb het over dit incident)
Nee hoor de vrouwen willen hem en de mannen zijn jaloers (volgens zijn fanbase).quote:Op zondag 25 februari 2024 21:34 schreef marky het volgende:
[..]
Ja maar op de socials vinden ze Tom zielug.
Hij duwde dus niet, hij passeerde haar gewoon.quote:
dit gedrag is toch super aso en raar. wie doet dat nouquote:Op zondag 25 februari 2024 21:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij duwde dus niet, hij passeerde haar gewoon.
Hij wil gewoon niet knuffelen
Omdat Tom de blauwe band die Tyron hem wilde geven belangrijker vondquote:Op zondag 25 februari 2024 21:35 schreef kiki2024 het volgende:
zoooo!! op dat filmpje laat tom zijn ware aard zien. hij duwt sabeau letterlijk weg, wat raar
Hoezo super aso en raar als je iemand geen knuffel wil geven?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:36 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dit gedrag is toch super aso en raar. wie doet dat nou
Het stukje ervoor is te zien dat hij ieder een high five doet, Sabeau komt met beide armen om hem te omhelzen, daar heeft hij geen trek in. Ik snap dat heel goed, overdreven gedoe steedsquote:Op zondag 25 februari 2024 21:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij duwde dus niet, hij passeerde haar gewoon.
Hij wil gewoon niet knuffelen
dat is niet waar, een knuffel is 1 sec of zeg ff ik kom er zo aan. hij heeft gewoon nukken klaarquote:Op zondag 25 februari 2024 21:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Omdat Tom de blauwe band die Tyron hem wilde geven belangrijker vond
dan 'n knuffel van Sabeau
Hèhè, ik dacht al dat ik wereldvreemd wasquote:Op zondag 25 februari 2024 21:38 schreef ammartje het volgende:
[..]
Het stukje ervoor is te zien dat hij ieder een high file doet, Sabeau komt met beide armen om hem te omhelzen, daar heeft hij geen trek in. Ik snap dat heel goed, overdreven gedoe steeds
tyron zei ook dat hij hem geen hand wilde geven, en Ashley zei dat hij haar niet aan keek. hij kan gewoon niet tegen zijn verlies en gaat dan mokkenquote:Op zondag 25 februari 2024 21:38 schreef ammartje het volgende:
[..]
Het stukje ervoor is te zien dat hij ieder een high file doet, Sabeau komt met beide armen om hem te omhelzen, daar heeft hij geen trek in. Ik snap dat heel goed, overdreven gedoe steeds
Elementaire beleefdheid ? Dit was ook duidelijk uit frustratie; niet omdat hij "geen knuffelpersoon" isquote:Op zondag 25 februari 2024 21:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoezo super aso en raar als je iemand geen knuffel wil geven?
Ik hou daar ook niet van? Blijf van me af? (Lang leve die 1,5 m tijdens de corona)
Dit is niet niet willen omhelzen, gebeurt in paar seconden, Tom krijgt bandage aangereikt door Tyron, kleine Sabeau (reikt tot hun schouders) komt er tussen door, Tom doet soort van high five tegen haar hand maar is eigenlijk bezig met het boven haar hoofd aanpakken van de bandage van Tyron. Hij loopt weg met bandage en Sabeau werpt zich in armen Tyron. Nogmaals. secondenwerk.quote:
Precies datquote:Op zondag 25 februari 2024 21:39 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
tyron zei ook dat hij hem geen hand wilde geven, en Ashley zei dat hij haar niet aan keek. hij kan gewoon niet tegen zijn verlies en gaat dan mokken
Jimmy knuffelde 'm ookquote:Op zondag 25 februari 2024 21:38 schreef ammartje het volgende:
[..]
Het stukje ervoor is te zien dat hij ieder een high five doet, Sabeau komt met beide armen om hem te omhelzen, daar heeft hij geen trek in. Ik snap dat heel goed, overdreven gedoe steeds
Elementaire beleefdheid my ass, als ik niet wil knuffelen, knuffel ik nietquote:Op zondag 25 februari 2024 21:40 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Elementaire beleefdheid ? Dit was ook duidelijk uit frustratie; niet omdat hij "geen knuffelpersoon" is
dat zou kunnen, maar wel erg toevallig dat hij Ty geen hand wil geven en issues met Ashley heeft ( zijn maatje) en zelfs met Karin.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:40 schreef Snensie het volgende:
Zou het kunnen dat Tom ook ziet dat Sabeau nep is en haar daarom niet wil knuffelen. Is eigenlijk geen vraag maar het zou kunnen. Dat hij niet zo hypocriet is als zij.
Nou, ik zou ook helemaal gek worden van dat eeuwige geknuffel hoor. Ik ben verder niet onbeleefd ofzo, maar ik zie het nut niet in van de hele tijd elkaar vastpakken.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:40 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Elementaire beleefdheid ? Dit was ook duidelijk uit frustratie; niet omdat hij "geen knuffelpersoon" is
Nee hij had een gefrustreerde blik van 'laat me gerust'. Het feit dat hij ook geen hand gaf aan Tyron en Ashley zegt genoeg wat de context hier was.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:40 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dit is niet niet willen omhelzen, gebeurt in paar seconden, Tom krijgt bandage aangereikt door Tyron, kleine Sabeau (reikt tot hun schouders) komt er tussen door, Tom doet soort van high five tegen haar hand maar is eigenlijk bezig met het boven haar hoofd aanpakken van de bandage van Tyron. Hij loopt weg met bandage en Sabeau werpt zich in armen Tyron. Nogmaals. secondenwerk.
En dat is zijn goed rechtquote:Op zondag 25 februari 2024 21:42 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nee hij had een gefrustreerde blik van 'laat me gerust'. Het feit dat hij ook geen hand gaf aan Tyron en Ashley zegt genoeg wat de context hier was.
uh?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:33 schreef kiki2024 het volgende:
sabje krijgt geen kans te wandelen met Glenn zo, teveel mensen en gaat opvallen ...even kijken hoe ze dit gaan doen
Hij wilde Ty ook geen hand geven. Ja het kan echt Tom heeft ook minpunten.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:38 schreef ammartje het volgende:
[..]
Het stukje ervoor is te zien dat hij ieder een high five doet, Sabeau komt met beide armen om hem te omhelzen, daar heeft hij geen trek in. Ik snap dat heel goed, overdreven gedoe steeds
een zere verliezerquote:Op zondag 25 februari 2024 21:45 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
een spel is een spel hij is een zere verliezer en gaat zo mensen tegen zich werken
Hij feliciteerde Tyron toch wel en liep toen die kabouter Sabeau om ver althans zo zag ik het in dat korte filmpjequote:Op zondag 25 februari 2024 21:42 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dat zou kunnen, maar wel erg toevallig dat hij Ty geen hand wil geven en issues met Ashley heeft ( zijn maatje) en zelfs met Karin.
ze vroeg eerder vanavond al met hem te lopen, tom reageerde al met dat ze naast hem zat tijdens eten, maar Ashey kwam ertussen zitten...het valt lastig op, maar ik zie wat er speeltquote:
ik hoorde alleen van TY zelf dat hij ( tom ) hem geen hand wilde gevenquote:Op zondag 25 februari 2024 21:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij feliciteerde Tyron toch wel en liep toen die kabouter Sabeau om ver althans zo zag ik het in dat korte filmpje
Nee dat deed hij niet. Ty heeft twee keer geprobeerd een high five te geven maar draaide tot twee keer toe weg.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij feliciteerde Tyron toch wel en liep toen die kabouter Sabeau om ver althans zo zag ik het in dat korte filmpje
Het is ook geen makkelijke jongen.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:42 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dat zou kunnen, maar wel erg toevallig dat hij Ty geen hand wil geven en issues met Ashley heeft ( zijn maatje) en zelfs met Karin.
Nou ben heel benieuwd wat jij dan denkt te zien..quote:Op zondag 25 februari 2024 21:46 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze vroeg eerder vanavond al met hem te lopen, tom reageerde al met dat ze naast hem zat tijdens eten, maar Ashey kwam ertussen zitten...het valt lastig op, maar ik zie wat er speelt
ja hij duwde haar echt opzijquote:Op zondag 25 februari 2024 21:44 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Volgens mij duwde hij haar hand weg hoor
wat wil ze dan?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:46 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze vroeg eerder vanavond al met hem te lopen, tom reageerde al met dat ze naast hem zat tijdens eten, maar Ashey kwam ertussen zitten...het valt lastig op, maar ik zie wat er speelt
Geen hand maar er was toch een soort van box, maar goed, ik kan het verkeerd gezien hebbenquote:Op zondag 25 februari 2024 21:47 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik hoorde alleen van TY zelf dat hij ( tom ) hem geen hand wilde geven
Iedereen zei het al in het huis (bewoners en ex-bewoners). Op stream was dit gewoon minder duidelijk.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:49 schreef Koos1958 het volgende:
Gedrag van tom was nu heel goed te zien richting ashley en sabeau en tyron. Is me nooit eerder opgevallen. Zag ook net.jimmy wegstampen uit de badkamer bij hem
Er bloeit iets op tussen sorbo en Glennquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
naar mijn mening is het gemeen en beetje respectloos om iemand ( je huisgenoot) weg te duwen...ze bedoelde het goed en wilde hem alleen steunen...je had ook gewoon even kunnen zeggen laat mij maar even, ik baal momenteel geen behoefte aanquote:Op zondag 25 februari 2024 21:49 schreef Ireth het volgende:
Tom kan moeilijk dealen met verlies, dat weet ik, dat weet jij en dat mogen ze daar na godvergeten 45 dagen toch inmiddels ook wel weten..
Laat hem dan ook ff, of denk ik nu weer te simpel?? Waarom dan toch dingen (een knuffel??) af willen dwingen?
Omdat hij wel moeilijk moet zijnquote:Op zondag 25 februari 2024 21:49 schreef Ireth het volgende:
Tom kan moeilijk dealen met verlies, dat weet ik, dat weet jij en dat mogen ze daar na godvergeten 45 dagen toch inmiddels ook wel weten..
Laat hem dan ook ff, of denk ik nu weer te simpel?? Waarom dan toch dingen (een knuffel??) af willen dwingen?
Hebben ze na 45 dagen nog niet door hoe die is?? Dat vind ik eigenlijk ook wel respectloos... laat hem..quote:Op zondag 25 februari 2024 21:51 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
naar mijn mening is het gemeen en beetje respectloos om iemand ( je huisgenoot) weg te duwen...ze bedoelde het goed en wilde hem alleen steunen...je had ook gewoon even kunnen zeggen laat mij maar even, ik baal momenteel geen behoefte aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |