niet per se. maar als dat correct is, klopt het eerste deel van de zin niet.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bigger in the netherlands is ook een beetje overdreven
Die jongen heeft ook zo'n grote gunfactor. Van de reservelijst geplukt en dan nu de favoriet zijn, ga er maar aan staan.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:31 schreef grazz het volgende:
Rim Tim Tagi Dim: ik ga het niet met Cha cha cha vergelijken (ook al doet het me in bepaalde opzichten aan denken), maar dit is wel heel vermakelijk en het refrein is ook heel aanstekelijk. Geen esf winnaar, maar als ze worden gekozen kan dit Kroatië wel een heel mooi resultaat opleveren denk ik
Nog niks over kunnen vinden,enkel dit over jury die samen voor de helft mee telt.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:32 schreef aarontje112 het volgende:
Hoe zit het met de televote hier? Zoals in Finland met percentages omgezet in punten of gewoon 12, 10, 8 etc?
Ja, die 15-16e hebben nu wel een nadeel zo.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:33 schreef Sableheart het volgende:
Niet slecht gezongen, maar na het plezier van Baby Lasagna valt dit weg.
Hoe zit dat dan? Hoe kwam Baby Lasagna op de reservelijst terecht? Vonden ze zijn liedje niet goed genoeg om mee te doen? En wie dan?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Die jongen heeft ook zo'n grote gunfactor. Van de reservelijst geplukt en dan nu de favoriet zijn, ga er maar aan staan.
Hmm gaat nog spannend worden dan als je jury’s hebt die alleen voor de vocalen gaanquote:Op zondag 25 februari 2024 21:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Nog niks over kunnen vinden,enkel dit over jury die samen voor de helft mee telt.
The jury will be made up of 4 individual panels from 4 areas of Croatia - Osijek, Rijeka, Split and Zagreb - plus 4 individual panels from 4 countries around Europe - Germany, Iceland, Italy and Ukraine.
Hij zou eerst niet mee doen want de jury toen had hem van alle nummers op plek 25 gezet (24 doen mee aan halve finales). Maar Kroaten (eurofans) klaagde vooral dat hij neit de juiste connecties had met de jury en veel andere artiesten wel.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan? Hoe kwam Baby Lasagna op de reservelijst terecht? Vonden ze zijn liedje niet goed genoeg om mee te doen? En wie dan?
Ja, juries kunnen hem wel echt tanken als ze willen.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:34 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Hmm gaat nog spannend worden dan als je jury’s hebt die alleen voor de vocalen gaan
Ah, wat goed dat hij dan alsnog een kans krijgt. Dank u Zsa Zsa!quote:Op zondag 25 februari 2024 21:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij zou eerst niet mee doen want de jury toen had hem van alle nummers op plek 25 gezet (24 doen mee aan halve finales). Maar Kroaten (eurofans) klaagde vooral dat hij neit de juiste connecties had met de jury en veel andere artiesten wel.
Hij was niet geselecteerd voor de semi's inderdaad. En eentje trok zich terug en toen plukten ze hem van de reservelijst.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan? Hoe kwam Baby Lasagna op de reservelijst terecht? Vonden ze zijn liedje niet goed genoeg om mee te doen? En wie dan?
2 antwoorden is soms completerquote:Op zondag 25 februari 2024 21:37 schreef Greys het volgende:
Oh Momo had al geantwoord, ik loop weer achter.
Die moest ik googlen. Maar inderdaad.quote:
Maar niet 20 keer de San Marino Experience Outletquote:Op zondag 25 februari 2024 21:39 schreef NailQueen het volgende:
Normaal heb ik een hekel aan reclameblokken. Maar buitenlandse reclames zijn wel leuk
Steeds die huppelkutjes ging vervelen inderdaad. Of die Bert van Marwijk over AI-muziek continu.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar niet 20 keer de San Marino Experience Outlet
Same.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:41 schreef Cee het volgende:
Ik ben er overigens nog niet gerust op dat ie gaat winnen.
Nee, ik ook niet. Ik hoop vooral dat Let3 niet gaan winnen.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:41 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat de televoting wel dusdanig gaat zijn dat dat een eventuele mindere juryscore (5e ofzo) compenseert.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:41 schreef Cee het volgende:
Ik moest na liedje 4 al naar het toilet, dus was het fijn dat er eindelijk reclame wasquote:Op zondag 25 februari 2024 21:39 schreef NailQueen het volgende:
Normaal heb ik een hekel aan reclameblokken. Maar buitenlandse reclames zijn wel leuk
Sorry ik heb het gemist!quote:Op zondag 25 februari 2024 21:35 schreef usagi414 het volgende:
@:Strani , heb jij ook het idee dat Vinko een beetje op Gilbert O`Sullivan lijkt ?
Percentage. Dus dan kan je à la Windows95man met heel lage jury en heel hoge tele nog gemakkelijk winnen.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:45 schreef Momo het volgende:
Ik zie Damir eigenlijk eerder winnen dan Let3 met een relatief hoge jury en televote score. Ligt er ook aan hoe ze de punten verwerken van de televote; (12,10,8) systeem of percentage omgezet naar punten?
Volgens mij is het percentage naar punten (net als vorig jaar).quote:Op zondag 25 februari 2024 21:45 schreef Momo het volgende:
Ik zie Damir eigenlijk eerder winnen dan Let3 met een relatief hoge jury en televote score. Ligt er ook aan hoe ze de punten verwerken van de televote; (12,10,8) systeem of percentage omgezet naar punten?
En een man met een oorbel in een buitenlandse reclame?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:39 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2024 21:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Percentage. Dus dan kan je à la Windows95man met heel lage jury en heel hoge tele nog gemakkelijk winnen.
Ok dat is denk ik wel goed nieuws voor Baby Lasagna (en Let3)quote:Op zondag 25 februari 2024 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij is het percentage naar punten (net als vorig jaar).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |