Ik lees hier op het forum vast wel ergens een samenvattingquote:Op zondag 25 februari 2024 21:46 schreef aarontje112 het volgende:
Straks bij Renze Gerard Joling over de al bekende inzendingen. Voor wie zin heeft zich te ergeren
Ja, Baby Lasagna zou wel meer dan 1/3 van de stemmen moeten kunnen pakkenquote:Op zondag 25 februari 2024 21:47 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Ok dat is denk ik wel goed nieuws voor Baby Lasagna (en Let3)
In het voorstukje noemde hij Megara al clownesk en dat hij niet snapte wat voor genre het was.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik lees hier op het forum vast wel ergens een samenvatting
Geen idee, dat zou een beste intervalact zijn.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:47 schreef Momo het volgende:
U kunt nog 10 minuten stemmen, maar gaan ze dan nog echt meer dan een uur door?
Weet niet hoe lang het jurystemmen bespreken gaat duren.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:47 schreef Momo het volgende:
U kunt nog 10 minuten stemmen, maar gaan ze dan nog echt meer dan een uur door?
Iemand met veel schmink clownesk noemen, toch wel typisch gezien z’n kop die zelf onder de plamuur zit.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In het voorstukje noemde hij Megara al clownesk en dat hij niet snapte wat voor genre het was.
Gerard kennende zou hij Slimane ook wel vreselijk vinden.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In het voorstukje noemde hij Megara al clownesk en dat hij niet snapte wat voor genre het was.
Ze nodigen ook echt alleen van die mensen die nog helemaal in het verleden hangen qua ESF.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:51 schreef NailQueen het volgende:
Maar even serieus, elk jaar erger ik me kapot aan die BN'ers die zogenaamd verstand hebben van ESF. Is het nou zo moeilijk om gewoon een normale fan uit te nodigen? Goedemorgen Nederland is de enige die het goed doen met GJ Kooijman.
De mensen willen BN’ers en een toontje met het nodige dedain.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:51 schreef NailQueen het volgende:
Maar even serieus, elk jaar erger ik me kapot aan die BN'ers die zogenaamd verstand hebben van ESF. Is het nou zo moeilijk om gewoon een normale fan uit te nodigen? Goedemorgen Nederland is de enige die het goed doen met GJ Kooijman.
Bij Humberto tan begonnen ze over artiesten op blote voeten. Frizzle Sizzle is het enige wat ze konden bedenkenquote:Op zondag 25 februari 2024 21:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze nodigen ook echt alleen van die mensen die nog helemaal in het verleden hangen qua ESF.
Ja en dan zit er bij Megara ook duidelijk een visie achter die niet clownesk bedoeld is.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Iemand met veel schmink clownesk noemen, toch wel typisch gezien z’n kop die zelf onder de plamuur zit.
Het is niet alleen met het ESF.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:51 schreef NailQueen het volgende:
Ja, vind ik echt tof dat Goedemorgen Nederland dat doet met GJ. Maar ook een Samya kan je uitnodigen, die kan er echt wel wat beter naar kijken. Of Nikkie ofzo als je dan iemand wil die wat bekender is of Stien.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:51 schreef NailQueen het volgende:
Zelfs geen AWS? In dat ene tributelied na het overlijden van de zanger kwamen die blote voeten ook weer terug. Kippenvel als ik daar aan denk.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij Humberto tan begonnen ze over artiesten op blote voeten. Frizzle Sizzle is het enige wat ze konden bedenken
Loreen en Emmelie de Forest ook hequote:Op zondag 25 februari 2024 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zelfs geen AWS? In dat ene tributelied na het overlijden van de zanger kwamen die blote voeten ook weer terug. Kippenvel als ik daar aan denk.
Sandie Shaw begon met de blote voeten.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En ONZE Michelle is toch ook wel vrij bekend.
Kuiken kwam uit de AI ofzoquote:Op zondag 25 februari 2024 22:02 schreef molloot200 het volgende:
Dit had ook zo veel meer visie dan Babaroga (of ik mis iets belangrijks achter het hele kuikenconcept)
Ik mis wel vaker iets.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:02 schreef molloot200 het volgende:
Dit had ook zo veel meer visie dan Babaroga (of ik mis iets belangrijks achter het hele kuikenconcept)
Visie van Babaroga is dat ze net doen of dit nummer niet van hen is maar dat ze sinds vorig jaar gevangen zitten en niet weg kunnen en nu dit nummer moeten zingen. (Vandaar ook dat ze dezelfde kleding aan hebben als vorig jaar)quote:Op zondag 25 februari 2024 22:02 schreef molloot200 het volgende:
Jaja. Nou, matig concept dan.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Visie van Babaroga is dat ze net doen of dit nummer niet van hen is maar dat ze sinds vorig jaar gevangen zitten en niet weg kunnen en nu dit nummer moeten zingen. (Vandaar ook dat ze dezelfde kleding aan hebben als vorig jaar)
Dat zijn npo radio2 luisteraars, die vinden alles met een gitaar engquote:Op zondag 25 februari 2024 22:15 schreef Momo het volgende:
Ik moet nu ineens weer denken aan MGP in Noorwegen en dat de Nederlandse 2 jury beide rocknummers helemaal onderaan had gezet.
Gelukkig hier geen Nederlandse jury-genot.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:15 schreef Momo het volgende:
Ik moet nu ineens weer denken aan MGP in Noorwegen en dat de Nederlandse 2 jury beide rocknummers helemaal onderaan had gezet.
Oooh dat ff gemistquote:Op zondag 25 februari 2024 22:17 schreef Momo het volgende:
Daar is de eerste 12 punten voor Baby Lasagna!
Omdat die moet winnen?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:17 schreef molloot200 het volgende:
Waarom klappen ze voor Baby Lasagna?
Jinx het maar niet, ik jinxte gisteren Loredanaquote:Op zondag 25 februari 2024 22:21 schreef molloot200 het volgende:
Hehe toch fijn, een niet-spannende uitslag
Ja toen was ik in slaap gevallenquote:Op zondag 25 februari 2024 22:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Jinx het maar niet, ik jinxte gisteren Loredana
Hebben Duitsers verstand van het ESF?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
4 punten vanuit Hamburg. Oei, vinden de buitenlanders dit toch niet zo leuk?
Mocht ik ooit een nationale finale met internationale jury organiseren, zou ik Duitsland nooit uitnodigen.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:24 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Die zijn niet meer serieus te nemen
Euro’squote:Op zondag 25 februari 2024 22:29 schreef NailQueen het volgende:
Waarom doet Let3 opnieuw mee? Wat valt er voor hun nog te halen op het songfestival?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |