Hier zo'n trol, denkt schijtlollig te zijn, maar zijn grapje faalt hard.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:44 schreef Parafernalia het volgende:
Henderson krijgt 6 miljoen en staat in het slechtste ajax in decennia reserve
Jup weer beginnen aan wat in de periode van Frank de Boer is gestart, solide basis die elk jaar kan meedoen in de titelstrijd en zo weer verder gaan bouwen... Hopelijk wel met iets leuker voetbal...quote:Op zondag 25 februari 2024 21:49 schreef borisz het volgende:
Kroes kan over drie weken beginnen. In 2027 is de Schaal weer van ons. Ja ik ga er vanuit dat er tijd nodig is om de boel weer op te bouwen. Hopelijk krijgt hij de tijd ook.
En wellicht dan ook maar een jaar niet Europees. Zie niet hoe we de nacompetitie door gaan komen. Begin dan maar helemaal bij een solide basis.
Kan allemaal he, de forum admin doet vrolijk meequote:Op zondag 25 februari 2024 21:50 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Hier zo'n trol, denkt schijtlollig te zijn, maar zijn grapje faalt hard.
Zo'n GGMM dat kan toch nietquote:Op zondag 25 februari 2024 21:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kan allemaal he, de forum admin doet vrolijk mee
Toen was Ajax de minst slechte van allemaal. Ajax werd kampioen ondanks Frank en niet dankzij. Enige wat Frank goed deed is ten alle tijden voor zijn team staan en de bestuurlijke perikelen van toen buiten het elftal wist te parkeren.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:52 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Jup weer beginnen aan wat in de periode van Frank de Boer is gestart, solide basis die elk jaar kan meedoen in de titelstrijd en zo weer verder gaan bouwen... Hopelijk wel met iets leuker voetbal...
Wel te triest voor woorden ja als je ook de tweets van DBB leest.quote:
Je kan er vanuit gaan dat het Pascal Jansen wordt. Maar persoonlijk vind ik dat Ron Jans bij een topclub de kans moet krijgen.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wie zou de trainer volgend jaar worden? En wie gaat er over de aanstelling?
Drank de Boer lijkt me wel wat.
drank de boer, hoe oud ben je?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wie zou de trainer volgend jaar worden? En wie gaat er over de aanstelling?
Drank de Boer lijkt me wel wat.
Bij Ron krijg je degelijke resultaten en misschien een tweede plek ofzo. Niet veel bijzonders maar ook niet het lachwekkende onderpresteren van de laatste 2 jaar.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan er vanuit gaan dat het Pascal Jansen wordt. Maar persoonlijk vind ik dat Ron Jans bij een topclub de kans moet krijgen.
Dat dachten ze bij Maurice Steijn ook.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij Ron krijg je degelijke resultaten en misschien een tweede plek ofzo. Niet veel bijzonders maar ook niet het lachwekkende onderpresteren van de laatste 2 jaar.
Het zou me echt verbazen als het iemand anders wordt dan Pascal Jansen.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat dachten ze bij Maurice Steijn ook.
Laat het dan maar een andere topclub zijn.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan er vanuit gaan dat het Pascal Jansen wordt. Maar persoonlijk vind ik dat Ron Jans bij een topclub de kans moet krijgen.
Wel iemand die het maximale uit een selectie kan halen, en met onze selectie is dat hard nodigquote:Op zondag 25 februari 2024 22:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laat het dan maar een andere topclub zijn.
Ik vind ook dat PSV hem had moeten halen, het moment was er ooit al weet ik niet meer precies wanneer. Zijn speelstijl past niet bij Ajax tenzij hij er met PEC Zwolle tegen speelt.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kom op man, alsjeblieft.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:13 schreef Wotte het volgende:
Maar persoonlijk vind ik dat Ron Jans bij een topclub de kans moet krijgen.
Jansen? Die man heeft pas 1 club gehad. Je wil iemand met amper ervaring voor de groep zetten? Bij Ajax zit er veel meer druk op dan bij een AZ.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
We hebben een andere selectie nodig maar zo'n trainer die het beste uit de selectie haalt waren we dit seizoen toch al mee begonnen, de druk bij Ajax is groot en die wordt alleen maar groter.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wel iemand die het maximale uit een selectie kan halen, en met onze selectie is dat hard nodig
Het ligt gewoon voor de hand dat Pascal Jansen op pole position ligt. Gezien de aanstelling van Kroes. Daarbij staat er hij goed op bij van Gaal.quote:Op zondag 25 februari 2024 23:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Jansen? Die man heeft pas 1 club gehad. Je wil iemand met amper ervaring voor de groep zetten? Bij Ajax zit er veel meer druk op dan bij een AZ.
Lijkt me niet zo verstandig maar goed ze nemen wel vaker beslissingen die me niet zo verstandig lijken.quote:Op zondag 25 februari 2024 23:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het ligt gewoon voor de hand dat Pascal Jansen op pole position ligt. Gezien de aanstelling van Kroes. Daarbij staat er hij goed op bij van Gaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |