Hoezo? Is het statistisch moeilijker in minuut 84 te scoren dan in minuut 21?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:52 schreef GotenSSJ het volgende:
maar het is wel een gelukje dat je in de 84ste minuut de winnende maakt
Makkelijker juist.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Hoezo? Is het statistisch moeilijker in minuut 84 te scoren dan in minuut 21?
Absoluut niet, ik denk dat iedereen dat wel begrijpt. Er zullen zelfs wel meer goals vallen in de laatste minuten door vermoeidheid en opportunistisch spelen. Echter hebben we genoeg jaren ‘lucky PSV’ en ‘lucky Ajax’ aan gehoord toen het andere teams waren die in deze minuten scoorden, en nu gaan we ineens doen alsof er geen geluk bij komt kijken?quote:Op maandag 26 februari 2024 09:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Hoezo? Is het statistisch moeilijker in minuut 84 te scoren dan in minuut 21?
Als je de statistieken en het live topic mag geloven wel, als AZ die dag wint is het geen gigantische verrassing oid. Als jij zegt dat Feyenoord die dag domineerde en absoluut verdiende te winnen dan zal dat zo zijn, neem aan dat jij in het stadion zat en ik nietquote:
Dan heb je de wedstrijd niet gekeken, AZ wist tegen een bijzonder matig Feyenoord weinig tot niks te creëren. Dat Feyenoord dit seizoen drie keer van dit matige AZ heeft gewonnen zegt ook wel genoeg lijkt me.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Als je de statistieken en het live topic mag geloven wel, als AZ die dag wint is het geen gigantische verrassing oid.
Er zijn dagen dat ik niet iedere kans en actie van een wedstrijd van bijna 4 weken terug kan herinneren inderdaad. Zeker als het ook nog eens 2 teams zijn waar ik geen supporter van ben. Enkel de kans van De Wit die er gewoon in had gemoeten. Boeit verder ook vrij weinig, het is niet alsof de uitslag gaat veranderen, veranderd ook vrij weinig aan mijn mening dat het niet bepaald tegen zit dit jaar.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je de wedstrijd niet gekeken, AZ wist tegen een bijzonder matig Feyenoord weinig tot niks te creëren. Dat Feyenoord dit seizoen drie keer van dit matige AZ heeft gewonnen zegt ook wel genoeg lijkt me.
Een wedstrijd die ook wel met een gelijkspelletje had kunnen eindigen, maar dat zou ik dan niet direct onder lucky willen scharen. Het zit dit seizoen wat dat betreft juist niet echt mee, maar als jij je mening baseert op livetopics dan weten we ook wel meteen hoe serieus we dat allemaal moeten nemen me dunkt.
Dat laatste valt nogal mee, zijn nog steeds maar weinig tot geen overwinningen dit seizoen die echt gestolen zijn.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik niet iedere kans en actie van een wedstrijd van bijna 4 weken terug kan herinneren inderdaad. Zeker als het ook nog eens 2 teams zijn waar ik geen supporter van ben. Enkel de kans van De Wit die er gewoon in had gemoeten. Boeit verder ook vrij weinig, het is niet alsof de uitslag gaat veranderen, veranderd ook vrij weinig aan mijn mening dat het niet bepaald tegen zit dit jaar.
Ja maar de VAR en penalty's in de Kuip!11quote:Op maandag 26 februari 2024 10:10 schreef fetX het volgende:
Vind het toch wel bijzonder dat je tot de conclusie komt dat het Feyenoord dit seizoen meezit. Dat is echt absoluut niet te het geval. Dan kijk je echt de wedstrijden niet.
En ook daar zijn tal van voorbeelden van waar het echt niet meezat. Zoals gisteren, tegen Twente en tegen Fortuna.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar de VAR en penalty's in de Kuip!11
De constante eierdop in de provincie Brabant.
Ah de aap komt al uit de mouwquote:Op maandag 26 februari 2024 09:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
. Echter hebben we genoeg jaren ‘lucky PSV’ en ‘lucky Ajax’ aan gehoord toen het andere teams waren die in deze minuten scoorden, en nu gaan we ineens doen alsof er geen geluk bij komt kijken?
Pierre is een NAC'er.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)er-van-de-eredivisie
Zelfs Feyenoorder Pierre vindt Wieffer niet de beste.
Dat ben ik ook met je eens hoor, zeker qua spel. Maar ik schaar het wel onder de noemer geluk dat je hem dan toch nog laat in de wedstrijd erin weet te krijgen. Als PSV tegen Dortmund de 2-1 er in schiet net voor tijd is dat ook geluk hebben imo, ondanks dat ze net wat beter waren die wedstrijd. Misschien ‘verdiend’, maar niet minder gelukkig.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste valt nogal mee, zijn nog steeds maar weinig tot geen overwinningen dit seizoen die echt gestolen zijn.
Kon het niet meer oneens met je zijn.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat ben ik ook met je eens hoor, zeker qua spel. Maar ik schaar het wel onder de noemer geluk dat je hem dan toch nog laat in de wedstrijd erin weet te krijgen. Als PSV tegen Dortmund de 2-1 er in schiet net voor tijd is dat ook geluk hebben imo, ondanks dat ze net wat beter waren die wedstrijd. Misschien ‘verdiend’, maar niet minder gelukkig.
Ik neem aan dat jullie met een half b-elftal gaan spelen toch? Zondag moet je winnen, en donderdag is nagenoeg een formaliteit.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig mogen we donderdag al weer en krijgt Santi een avondje vrij. (ik stel verder voor dat Wieffer ook wat rust krijgt @:Arne)
Arne kennende denk ik van niet.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie met een half b-elftal gaan spelen toch? Zondag moet je winnen, en donderdag is nagenoeg een formaliteit.
Arne kennende niet. Die neemt elke wedstrijd bloedserieus. Hoogstens 2 á 3 poppetjes die rust krijgen, en dan zet ik al hoog in.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie met een half b-elftal gaan spelen toch? Zondag moet je winnen, en donderdag is nagenoeg een formaliteit.
Groningen kan ook gewoon de eerste helft al beslist zijn, laten we niet overdrijven. Won Feyenoord niet met 7-1 in 2020 in de halve finale ofzo tegen een KKD club?quote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die maakt Minteh vandaag dan weer (lol). En ook Timber en Stengs kunnen dat prima. Iets minder, maar wel prima. Op dat vlak niet veel verschil met vorig seizoen behalve het ‘ik wil wat ik wil zien’. Net als het geklaag over corners waaruit we best wel redelijk rendement hebben.
Voetbal/combinaties beter, hoge drukzetting minder. Maar qua punten doen we het tot dusver beter dan vorig seizoen, het is uiteindelijk vergelijkbaar.
Ik neem donderdag serieuzer dan zondag helaas. De kans dat PSV nog acht punten verliest en wij nul lijkt mij nagenoeg nihil. En wellicht blijkt Groningen-thuis een fijn trainingspartijtjequote:Op maandag 26 februari 2024 11:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bekerwinst zit er wel dik in natuurlijk, die kan je maar beter meepakken. Maar in deze fase is het misschien niet een gek idee om een Wieffer en Hancko oid inderdaad een wedstrijdje rust te geven. Dan moet die pot alsnog makkelijk gewonnen worden.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik neem donderdag serieuzer dan zondag helaas. De kans dat PSV nog acht punten verliest en wij nul lijkt mij nagenoeg nihil. En wellicht blijkt Groningen-thuis een fijn trainingspartijtje
Was geloof ik tegen NAC. En kwamen we in de finale die nooit gespeeld werdquote:Op maandag 26 februari 2024 11:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Groningen kan ook gewoon de eerste helft al beslist zijn, laten we niet overdrijven. Won Feyenoord niet met 7-1 in 2020 in de halve finale ofzo tegen een KKD club?
Klopt, wordt wel tijd dat die schandalige beslissing dit seizoen even rechtgetrokken wordt.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:24 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Was geloof ik tegen NAC. En kwamen we in de finale die nooit gespeeld werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |