SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Nee joh, was een voorzet.quote:
Same, maar het lijkt er wel op dat hij bewust probeert de bal te plaatsen. Of dat plaatsen nou op doel was, twijfel ik aan, maar okquote:Op zondag 25 februari 2024 16:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier blijf ik aan twijfelen
Heel gênant inderdaad.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:09 schreef ashardalan het volgende:
die scheids is ook een parodie op een arbiter
Het is wel wat je krijgt met al dat gejank in de media afgelopen weken, dat zo’n scheids overdreven wil laten zien dat ie niet voor Feyenoord fluit.quote:
Ik denk dat ‘ie gewoon niet zo goed is.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel wat je krijgt met al dat gejank in de media afgelopen weken, dat zo’n scheids overdreven wil laten zien dat ie niet voor Feyenoord fluit.
Dat zei je ook over Minteh, jou geloof ik dus niet meer!quote:Op zondag 25 februari 2024 16:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat ‘ie gewoon niet zo goed is.
Dat is ook gewoon een kutspeler.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zei je ook over Minteh, jou geloof ik dus niet meer!
Hey, zelfs Immers scoorde zo af en toequote:Op zondag 25 februari 2024 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zei je ook over Minteh, jou geloof ik dus niet meer!
Geen darkmode.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:13 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Blijven doneren. @:coco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |