Kan je die persoonlijke aanvallen achterwege laten aub?quote:Op zondag 25 februari 2024 15:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Minteh denkt net zoveel na over zijn keuzes als Klaas.
Soort zoekt soort.
Ja ik vind dit ook vreemd hoor. In het geval van Wieffer snapte ik het beter.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik dit eigenlijk niet vatbaar vond voor interpretatie. Die speler van Almere had alle tijd om de bal te controleren. Ik snap het gewoon echt niet.
Ik vond die ook niet aardig richting Minteh, nee...quote:Op zondag 25 februari 2024 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je die persoonlijke aanvallen achterwege laten aub?
Dit is toch geen persoonlijke aanval? Ik zeg niet hoeveel ze nadenken over hun keuzesquote:Op zondag 25 februari 2024 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je die persoonlijke aanvallen achterwege laten aub?
Het lijkt nergens op vandaag. Uitvoetballen, beker pakken en verder niet meer over dit seizoen hebben.quote:
Heracles Heracles uit (midden dec)quote:Op zondag 25 februari 2024 15:18 schreef fetX het volgende:
Hoe lang is het geleden dat we een wedstrijd voor de 60e minuut op slot hebben gegooid?
We staan volgens mij nog op nul.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
2 schoten op doel is ook weer niet best.
Valt me nog mee.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heracles Heracles uit (midden dec)
Is gewoon je eerste keeper, heb nog nergens een goede reden gehoord om kutkeeper Bijlow weer op te stellen.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Daar zat Wellenreuther weer goed bij.
Ueda had moeten starten.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk appt Arne nu de wissel Ueda voor Santi even door naar John
Lees net al 375 minuten zonder tegendoelpunt onder Wellenreuther.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is gewoon je eerste keeper, heb nog nergens een goede reden gehoord om kutkeeper Bijlow weer op te stellen.
Ik wil Bijlow geen kutkeeper noemen, maar het wordt wel tijd dat Wellengod doorschuift ja.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is gewoon je eerste keeper, heb nog nergens een goede reden gehoord om kutkeeper Bijlow weer op te stellen.
Heb ik donderdag toch een andere wedstrijd zitten kijkenquote:Op zondag 25 februari 2024 15:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lees net al 375 minuten zonder tegendoelpunt onder Wellenreuther.
In de Eredivisie.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb ik donderdag toch een andere wedstrijd zitten kijken
In de Eredivisie.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb ik donderdag toch een andere wedstrijd zitten kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |