Erben is een fijne co-commentatorquote:Op zondag 25 februari 2024 14:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat hij het überhaupt doet is al een pluspunt.
Ik vind dat wel een tekortkoming van zijn kant.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:52 schreef heywoodu het volgende:
"en hij dacht...of misschien dacht hij dat niet, dat weet ik natuurlijk helemaal niet."
Jeetje, Herbert die zegt níet precies te weten wat iemand denkt
In combi met Herbert ook gewoon goed.quote:
Het kennerspubliek zit natuurlijk in het stadion. Wij hebben geen ideequote:Op zondag 25 februari 2024 14:56 schreef heywoodu het volgende:
Gelukkig krijgen we wéér even uitgelegd dat een minnetje en groene cijfers betekenen dat iemand sneller is, en rood betekent dat iemand langzamer is.
Wat een Talentquote:Op zondag 25 februari 2024 14:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Rijdt straks ook onder de 13.00 op de 10k
Ja, ik zeg Beau naar het WK.quote:
Eindelijkquote:Op zondag 25 februari 2024 15:01 schreef heywoodu het volgende:
Het sarcastische 'talent' Huizinga kan de afgelopen maanden wel achterwege blijven zeg, wat een seizoen.
Doorbraak van het talent?quote:Op zondag 25 februari 2024 15:01 schreef heywoodu het volgende:
Het sarcastische 'talent' Huizinga kan de afgelopen maanden wel achterwege blijven zeg, wat een seizoen.
Ach, het gaat hier uiteindelijk alleen nog om de titel, dus die halve seconde extra...boeiendquote:Op zondag 25 februari 2024 15:02 schreef -XOR- het volgende:
Juichen voor de finish ipv je PR zoveel mogelijk aanscherpen is wel een beetje apart.
Over 20 minuten pas de startquote:
Vond je dat ook toen Kramer het wereldrecord reed op de 10km aan het eind van het WK Allround?quote:Op zondag 25 februari 2024 15:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, het gaat hier uiteindelijk alleen nog om de titel, dus die halve seconde extra...boeiend
Als het wel/geen WR is wel, als je ook met iets uitrijden en zo een halve seconde inleveren nog een WR rijdt...achquote:Op zondag 25 februari 2024 15:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vond je dat ook toen Kramer het wereldrecord reed op de 10km aan het eind van het WK Allround?
Of tijdens dit gevechtquote:Op zondag 25 februari 2024 15:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vond je dat ook toen Kramer het wereldrecord reed op de 10km aan het eind van het WK Allround?
1 van de mooiste 10 kilometer ritten die ik heb gezien. Kramer die Bokko inhaalt in de buitenbocht.quote:
Dat geldt alleen voor het WK afstanden en Olympische Spelen.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
EK en WK's mogen alleen nog op binnenbanen.
Thousandbeam, als ze naar Canada gaat verhuizenquote:Op zondag 25 februari 2024 15:32 schreef hhh38 het volgende:
Vanwege de naam hoop ik echt dat Amber Duizendstraal een topper wordt.
Dat heb ik bij Ju-Lin de Visser.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:32 schreef hhh38 het volgende:
Vanwege de naam hoop ik echt dat Amber Duizendstraal een topper wordt.
Twee handen op het ijs ziet er wel heel amateuristisch uit.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Ju-Lin de Visser.
Deed Bart Veldkamp dat niet ook een keer?quote:Op zondag 25 februari 2024 15:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Twee handen op het ijs ziet er wel heel amateuristisch uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |