Helemaal eens met je post.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind Ashley niks en moet dat ook gewoon kunnen benoemen in de COS maar voor sommige is het een dagtaak om maar te herhalen dat ze iemand niks vinden. Iedere keer als een persoon in beeld komt zie je dezelfde personen dezelfde mening herhalen. Voor mij is dat geen COS meer, na 10x weet ik het wel en het is ook niet echt relevant voor de streams van dat moment.
En jij/jullie bedankt voor de streamverslagen. Ik vind wel dat die zo goed als mogelijk mening vrij gehouden worden
Ja die was de Ashley van vorig jaar, heb het nog even opgezocht. Zij was alleen niet thuis geweest maar mocht ondanks dat ze eruit gestemd was direct blijven omdat Rob besloot te vertrekken. Bedoelde Danny, die mocht van de kijkers terug komen na een paar weken.quote:
Wat mooiquote:Op zondag 25 februari 2024 18:47 schreef engine het volgende:
Hierbij mijn eerste gifje van Beleef de LenteDrie eitjes al!
[ afbeelding ]
Helemaal met je eens. Het is afkatten km het afkatten. Vind jij mijn favo niet leuk. Dan ik die van jou ookk niet. Echt heel kinderachtigquote:Op zondag 25 februari 2024 18:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben niet perse Ashley fan. Vind hun clubje wel leuker dan het andere clubje. Maar in de CoS probeer ik weer te geven wat ik zie, en een beetje commentaar te geven. Ik probeer dat fatsoenlijk te houden en zal daar vast ook niet 100% in slagen. Maar ik erger me aan mensen die elke post die ze doen alleen maar gebruiken om bepaalde mensen af te zeiken, maakt me niet uit over wie het gaat. Ik vind dat geen fatsoen.
Ze hadden er ook een nieuwe voor in de plaats kunnen doenquote:Op zondag 25 februari 2024 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind dat op zich niet eens zo erg, was eigenlijk maar een paar uur. Vond dat vorig jaar wel raar met die ..eh... 'die ene', die was er weken uit geweest toen ie terug mocht.
Maar wel jammer dat Sonja er in die eerste week al de brui aan gaf. Haar keuze natuurlijk, maar nu zitten we met Ashley opgescheept.
Denk dat ze wel doorhadden dat ze 'goud' in handen hadden mbt controverse... doet het niet slecht voor de kijkcijfers.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden er ook een nieuwe voor in de plaats kunnen doen
Zou ook kunnen.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk dat ze wel doorhadden dat ze 'goud' in handen hadden mbt controverse... doet het niet slecht voor de kijkcijfers.
oh is dat de reden , dacht dat men mij niet leuk vondquote:Op zondag 25 februari 2024 13:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Yup de reden dat ik niet in de cos reageer. Ben je geen ashley fan dan ben je niet echt welkom
ook dat zit me niet mee dusquote:Op zondag 25 februari 2024 14:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
En als je geen Tom fan bent al helemaal niet.
Arme oddiequote:
Hahaha nee hoor. Als je anti ashley ben, wordt je direct aangevallen door dezelfde personen.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh is dat de reden , dacht dat men mij niet leuk vond![]()
hier is het ook gezellig, ik ga de slangenkuil wel weer inquote:Op zondag 25 februari 2024 19:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor. Als je anti ashley ben, wordt je direct aangevallen door dezelfde personen.
Mij niet bellen, ik kom er niet meer. Blijf lekker hier
Veel plezierquote:Op zondag 25 februari 2024 19:59 schreef odie22 het volgende:
[..]
hier is het ook gezellig, ik ga de slangenkuil wel weer in![]()
👍🏻quote:
Zit die docu van de applestore te kijken nuquote:Op zondag 25 februari 2024 20:52 schreef Ireth het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zojuist The Creator zitten kijken op Disney. Zitten janken!!!
Wat vind je ervan? Ik heb aflevering 1 gezien maar ga het nog wel verder kijken. Het geeft toch wel een inzicht in hoe dat verlopen is.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit die docu van de applestore te kijken nu
Ja indrukwekkend. Wat er al allemaal gebeurd. En dom volk wat van alles op sociaalmedia gaat zette. Begin nu met afl 2quote:Op zondag 25 februari 2024 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Wat vind je ervan? Ik heb aflevering 1 gezien maar ga het nog wel verder kijken. Het geeft toch wel een inzicht in hoe dat verlopen is.
Ja daar begrijp ik helemaal niks van. Dat is toch iets in mensen dat ze graag aandacht krijgen.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja indrukwekkend. Wat er al allemaal gebeurd. En dom volk wat van alles op sociaalmedia gaat zette. Begin nu met afl 2
Ja ik snap dat ook nooit. Dat is deze tijd.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar begrijp ik helemaal niks van. Dat is toch iets in mensen dat ze graag aandacht krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |