Gaat wel gebeuren. Maar vond hem tegen Ajax prima, dus zie geen reden om hem niet te vertrouwenquote:
Pure middelmaat, categorie Rosario, Guti. Was blij dat we daar eindelijk vanaf waren.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Gaat wel gebeuren. Maar vond hem tegen Ajax prima, dus zie geen reden om hem niet te vertrouwen
Dat mag ik toch hopen van niet. Lozano heeft ook al 4 voorzetten richting de cornervlag geschotenquote:
Tot dusver speelt ie weer prima. Maar we zijn weer zwak op de vleugels zeg.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Pure middelmaat, categorie Rosario, Guti. Was blij dat we daar eindelijk vanaf waren.
Maar voor vandaag heb je weinig keus dus wel begrijpelijk. Babadi de 2e helft brengen
Mwa, lijkt me sterk. Paar seizoenen terug wel, maar deze moet je wel echt met een paar goals verschil over de streep trekken. Verschil in kwaliteit is enorm.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Ongelofelijk dat we niet al 3 of 4 goals voor staan. Zal dus wel weer helemaal mis lopen in de 2de helft
Speelt prima idee. Brengt veel energie.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:22 schreef ISVV het volgende:
[..]
Tot dusver speelt ie weer prima. Maar we zijn weer zwak op de vleugels zeg.
Dit Feyenoord is rijp voor de slacht
Bijna al het gevaar komt wel van Tillman, als die dalijk een beetje moe is dan moet ik het nog maar zien. Bakayoko en Lozano geven niet echt thuis tot nu toe.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, lijkt me sterk. Paar seizoenen terug wel, maar deze moet je wel echt met een paar goals verschil over de streep trekken. Verschil in kwaliteit is enorm.
Jullie hebben veel toptransfers gehad deze zomer, maar Lozano had je niet terug moet halen.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bijna al het gevaar komt wel van Tillman, als die dalijk een beetje moe is dan moet ik het nog maar zien. Bakayoko en Lozano geven niet echt thuis tot nu toe.
Ik weet niet wat het plan was, maar als je Lozano als invaller gebruikt dan heeft die ook meer waarde met zijn snelheid denk ik. Lang is alleen constant geblesseerd, dus dan moet die wel.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:28 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Jullie hebben veel toptransfers gehad deze zomer, maar Lozano had je niet terug moet halen.
Daar is ie.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Ongelofelijk dat we niet al 3 of 4 goals voor staan. Zal dus wel weer helemaal mis lopen in de 2de helft
Lijkt mij stug dat Feyenoord dit zo ziet eerlijk gezegd.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Lijkt erop dat beide teams het wel prima vinden. Misschien ook wel goed zo.
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lijkt mij stug dat Feyenoord dit zo ziet eerlijk gezegd.
Dat snap ik allemaal wel maar niemand denkt serieus dat die 7 punten en het doelsaldo nog overbrugd kunnen worden. En het zou het eerste puntverlies van PSV in Eindhoven zijn.quote:
I hate to say I told you so, but I told you so.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Til kun je er prima bij hebben hoor.
1600 Minuten dit seizoen en 9 doelpunten en 3 assists, dat is echt niet verkeerd voor een middenvelder. Daarnaast is hij kopsterk en is een handenbinder, zeker tegen Feyenoord kan hij van meerwaarde zijn. Tegen Dortmund niet natuurlijk, maar daar gaat het komende zondag ook niet over.
De ongeslagen status is het belangrijkst lijkt me, zou voor PSV wel echt doodzonde zijn als je die in het restant van de competitie nog weggeeft.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:30 schreef Zorro het volgende:
Met Veerman WAS dit in de eerste helft ook beslist.
Dat heeft alles te maken met hoe Feyenoord speelde. Al zitten ze beiden niet in hun beste fase.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:29 schreef ISVV het volgende:
Over de hele wedstrijd is een gelijkspel wel terecht denk ik. Heb me wel ontzettend gestoord aan Lozano en Bakayoko, wat is dat toch met die twee?
Plus dat wanneer je op 7 punten komt je Feyenoord nog wat hoop kan geven, wat hen kan helpen.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De ongeslagen status is het belangrijkst lijkt me, zou voor PSV wel echt doodzonde zijn als je die in het restant van de competitie nog weggeeft.
Boscagli op basis van 1 wedstrijd willen dumpen, lijkt me handig ja.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:30 schreef PSVCL het volgende:
TErechte uitslag uiteindelijk . Boscagli , Ramalho en clown Obispo dumpen van de zomer
Bij verlies had het nog spannend kunnen worden. NU heb je jezelf wel veilig gespeeldquote:Op zondag 3 maart 2024 16:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De ongeslagen status is het belangrijkst lijkt me, zou voor PSV wel echt doodzonde zijn als je die in het restant van de competitie nog weggeeft.
Verdedigend altijd zwak in topwedstrijden. Maar hij heeft wel een goeie pass!!1!quote:Op zondag 3 maart 2024 16:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Boscagli op basis van 1 wedstrijd willen dumpen, lijkt me handig ja.
Altijd? Ik kan mij niet herinneren dat hij verdedigend stond te schutteren in topwedstrijden dit seizoen.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verdedigend altijd zwak in topwedstrijden. Maar hij heeft wel een goeie pass!!1!
Dat is onzin.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verdedigend altijd zwak in topwedstrijden. Maar hij heeft wel een goeie pass!!1!
Kijk jij überhaupt wel wedstrijden van PSV? Boscagli is juist erg belangrijk geweest dit seizoen.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord had maar 1 kwart het beste van het spel. PSV heeft het gewoon laten liggen.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:52 schreef tompsv18 het volgende:
2-2 is een prima en ook wel terechte uitslag. Voor rust had PSV er meer moeten maken. Na de rust Feyenoord. Nog steeds 10 punten voor is het belangrijkste. De creativiteit van Veerman en de power van Saibari miste je duidelijk.
We?quote:Op zondag 3 maart 2024 17:01 schreef Meister1984 het volgende:
Gaan we nou echt Boscagli afzeiken na 1 slechte wedstrijd?
Tweede helft vond ik Feyenoord toch echt een stuk sterker hoor. Na die 1-2 had ik er een hard hoofd in dat we nog gelijk gingen maken. Na de 2-2 leek PSV het ook wel goed te vinden.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Feyenoord had maar 1 kwart het beste van het spel. PSV heeft het gewoon laten liggen.
Die 1-2 viel in het eerste kwart. Na de omzetting ben je gewoon weer beter en maak je de 2-2.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tweede helft vond ik Feyenoord toch echt een stuk sterker hoor. Na die 1-2 had ik er een hard hoofd in dat we nog gelijk gingen maken. Na de 2-2 leek PSV het ook wel goed te vinden.
Voor rust had je er inderdaad meer moeten maken, oa 2x paal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |