quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:36 schreef Masberum het volgende:
Geef mij extra puntjes en ik kan hem ook voorbij gaan
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:38 schreef Masberum het volgende:
Laatste poging voor 1 klein puntje..
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:39 schreef Masberum het volgende:
Was laatste poging van die minuut, nu een nieuwe minuut, laatste poging voor een klein puntje..
Doe wat je zegt, dan lieg je nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:38 schreef Masberum het volgende:
Laatste poging voor 1 klein puntje..
In de eerste twee weken van de maand waren de puntjes nog schaarser. Toen was een of andere malloot telkens drie smileys aan het posten.quote:
Man man man, complete Farizeeër was datquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:40 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
In de eerste twee weken van de maand waren de puntjes nog schaarser. Toen was een of andere malloot telkens drie smileys aan het posten.
Oeh alcohol gehad?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
Doe wat je zegt, dan lieg je niet
Ja ik zag dat toen. Geen idee meer wie dat wasquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:40 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
In de eerste twee weken van de maand waren de puntjes nog schaarser. Toen was een of andere malloot telkens drie smileys aan het posten.
Niet echt relevant meer wie dat was.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:41 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja ik zag dat toen. Geen idee meer wie dat was
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dan begrijp je dat wat je zei nergens over gaat en gedraag je je nu gewoon
Dat gaat het wel en ik bepaal zelf wel wat ik doe.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dan begrijp je dat wat je zei nergens over gaat en gedraag je je nu gewoon
Wat gaat het wel?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat gaat het wel en ik bepaal zelf wel wat ik doe.
Ach en anders ben je een betweter.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Weg proberen te pesten is echt het laagste van het laagste
en toen ik zei dat je het niet vol zou gaan houden verklaarde je me voor gekquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:33 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb nog steeds 10 punten vandaag, nice.
De dagen van 300 punten per dag zijn voorbij
Ging niet om de punkten, maar om de act, toch?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
en toen ik zei dat je het niet vol zou gaan houden verklaarde je me voor gek
Dat is altijd de naam die mensen geven aan iemand waarvan ze de discussie (ook al was die er niet niet waar) niet kunnen winnen..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach en anders ben je een betweter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |