SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Was het leuk?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:06 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Een beetje gaar van een feestje, maar ik ben er wel.
Welkom livelink.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:06 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Een beetje gaar van een feestje, maar ik ben er wel.
Zonder jou is een feestje toch altijd matig?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom livelink.
Was het zo'n matig feestje?
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:09 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zonder jou is een feestje toch altijd matig?
Ja, was wel gezellig. Lekker eten, leuke gesprekken. Maar ook iets te veel gedronken al op de vroege avond.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, was wel gezellig. Lekker eten, leuke gesprekken. Maar ook iets te veel gedronken al op de vroege avond.
Oh ohquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, was wel gezellig. Lekker eten, leuke gesprekken. Maar ook iets te veel gedronken al op de vroege avond.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:11 schreef Symphonic het volgende:
Dit speelde ik vroeger op het orgel
Welkom Ddm.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh oh
Maar daar ga je wel creatief door posten
Die rechter lijkt net iemand die de groepsfoto gemist heeft en wiens hoofd er later bijgeplakt is.quote:
Die mocht niet prominent op de foto omdat hij geen gitaar speelde.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:14 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die rechter lijkt net iemand die de groepsfoto gemist heeft en wiens hoofd er later bijgeplakt is.
En ook nog zijn gitaar vergeten.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:14 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die rechter lijkt net iemand die de groepsfoto gemist heeft en wiens hoofd er later bijgeplakt is.
Hij moest eerst een te laatbriefje halenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
En ook nog zijn gitaar vergeten.
Het is een zwarte magische vrouwquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Is een een vrouw die aan zwarte magie doet, of is het een zwarte vrouw die aan magie doet.![]()
[ afbeelding ]
Dat kan ook nog.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is een zwarte magische vrouw
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij moest eerst een te laatbriefje halen
Grappig, bij het eerste akkoord hoor je direct dat het Santana isquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Is een een vrouw die aan zwarte magie doet, of is het een zwarte vrouw die aan magie doet.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Grappig, bij het eerste akkoord hoor je direct dat het Santana is
Deze kan ik helemaal meeneuerien maar geen idee hoe het heet
Ik doelde op Simon en Marijke, waarbij het Simon kennelijk een goed idee leek om zichzelf Seemon te noemen.quote:
Simon en Marijke waren wereldberoemd ooit. Niet perse als zangers, maar als ontwerpersquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik doelde op Simon en Marijke, waarbij het Simon kennelijk een goed idee leek om zichzelf Seemon te noemen.
Ik hoop in ieder geval dat het niet zijn ouders waren die dat hadden bedacht.
Ah, dat wist ik niet. Hun zang-uitstapje had wat mij betreft niet gehoeven.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:33 schreef Symphonic het volgende:
Charles Aznavour in de TgV naar Toulouse
Hij gaat sneller dan de TGV zelfsquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:33 schreef Symphonic het volgende:
Charles Aznavour in de TgV naar Toulouse
Helaas is de map bijna leeg. Maar heb nog een soortgelijke map. Daar ga ik zo meteen mee verder.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:35 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet zeggen dat je wel een hele fijne map hebt aangeboord Melting
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:36 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik een kinderserie-liedje. Uit de Engelse 'Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen'
Het is een Disney ietsquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:36 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik een kinderserie-liedje. Uit de Engelse 'Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen'
Volgens mij heeft Melting zo veel mappen dat -ie nog 50 jaar vooruit kanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:35 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet zeggen dat je wel een hele fijne map hebt aangeboord Melting
Jij denk ik ook welquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Melting zo veel mappen dat -ie nog 50 jaar vooruit kan
Goedenavond DJ11quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Melting zo veel mappen dat -ie nog 50 jaar vooruit kan
Mwoa... Ik sla alles altijd op in de map van de betreffende uitzending. Bij maat staat dus heel veel dubbel (of tiendubbel) op de schijf.quote:
2 verschillende versies ook?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:38 schreef Symphonic het volgende:
Hier zijn ook de nodige versies van.
Speelde dit in twee verschillende bands
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:40 schreef livelink het volgende:
Ik zeg maar weer Wim Sonneveld, hoewel het de laatste keren steeds Toon Hermans was als ik dat zei.
Ik snap de verwarring wel bij dit nummer. Maar toch onmiskenbaar Toon.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:40 schreef livelink het volgende:
Ik zeg maar weer Wim Sonneveld, hoewel het de laatste keren steeds Toon Hermans was als ik dat zei.
quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik geef het op. Het Dorp is ook gewoon van Toon Hermans nu in mijn hoofd.
Dat kon hij vast heel mooi zingenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik geef het op. Het Dorp is ook gewoon van Toon Hermans nu in mijn hoofd.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:40 schreef livelink het volgende:
Ben je nu livelink een beetje voor de gek aan het houden?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:43 schreef DJ11 het volgende:
Ik zeg Michael Jackson, terwijl ik weet dat het Frank Sinatra is.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:43 schreef DJ11 het volgende:
Een beetje?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je nu livelink een beetje voor de gek aan het houden?
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:43 schreef DJ11 het volgende:
Arme zoon. Beroemde zus en vader en hij moet het doen met een gastrolletje in the Love Boat.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:44 schreef Symphonic het volgende:
We hebben net nog zijn zoon gezien in Love Boat
Moet kunnen, toch?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je nu livelink een beetje voor de gek aan het houden?
Oh, oprecht arme zoon trouwens. Ik lees net dat hij ontvoerd is geweest.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Arme zoon. Beroemde zus en vader en hij moet het doen met een gastrolletje in the Love Boat.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, oprecht arme zoon trouwens. Ik lees net dat hij ontvoerd is geweest.
Toch bijna goed.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:58 schreef livelink het volgende:
De klok van Arnemuiden - De Zeezingers.
Da’s een klein stukje verderquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:58 schreef livelink het volgende:
Dat snapt toch niemand.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Erremuuu heet het trouwens in het Zeeuws/Walchers
Je moet daar uberhaupt niets vragen, je verstaat geen flikker van het antwoordquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat snapt toch niemand.Moet je daar de weg niet vragen naar Arnemuiden.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je moet daar uberhaupt niets vragen, je verstaat geen flikker van het antwoord
De Zeezingers zijn aan lager wal geraaktquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:58 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:02 schreef Symphonic het volgende:
Don Rosenbaum Swimming into deep water
Dat valt op Walcheren wel mee (met uitzondering van Westkapelle dan), maar in de rest van Zeeland heb ik soms ook ondertiteling nodigquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je moet daar uberhaupt niets vragen, je verstaat geen flikker van het antwoord
Eens, prachtig nummerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mooi nummer. Ik kende dit niet. Echt een aanwinst om te kennen.
Creatief!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:09 schreef Symphonic het volgende:
Kwam net deze tegen op Facebook.
En ja, deze bas werkt echt….
https://i.postimg.cc/9X6YRBzv/IMG-2107.jpg
Dit krijg je als een basgitaar bestelt bij een webshop uit Denemarkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:09 schreef Symphonic het volgende:
Kwam net deze tegen op Facebook.
En ja, deze bas werkt echt….
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit krijg je als een basgitaar bestelt bij een webshop uit Denemarken
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit krijg je als een basgitaar bestelt bij een webshop uit Denemarken
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:17 schreef livelink het volgende:
Tie a yellow ribbon in het Nederlands
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Iets met Yellow Ribbon, maar dan op zijn Nederlands
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:19 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Bijzondere voorhoofdtatoeage wel.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:19 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Had je niet op hoeven zoeken. Je had ook even naar het hoesje kunnen kijken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:18 schreef Symphonic het volgende:
Opgezocht, dit is Rijk…
Dat hoorde ik er niet aan af
Ik liep vroeger heel vaak door die Twijnstraatquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:19 schreef zorro28 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Had je niet op hoeven zoeken. Je had ook even naar het hoesje kunnen kijken.
Ik nog steeds wel. Radio Tolsteeg bestaat in ieder geval niet meer.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik liep vroeger heel vaak door die Twijnstraat
Als je nog wel eens in Utrecht komt. Het oude politiebureau aan het begin van de Twijnstraat is nu een hele leuke bioscoop.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik liep vroeger heel vaak door die Twijnstraat
https://nl.pinterest.com/pin/468233692493880114/quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik nog steeds wel. Radio Tolsteeg bestaat in ieder geval niet meer.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
https://nl.pinterest.com/pin/468233692493880114/
Ja, daar ben ik nog wel eens geweest. Zo lang ben ik nog niet uit de regio weg.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je nog wel eens in Utrecht komt. Het oude politiebureau aan het begin van de Twijnstraat is nu een hele leuke bioscoop.
Ja, dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik nog wel eens geweest. Zo lang ben ik nog niet uit de regio weg.
Sowieso was Ledig Erf favoriet en op loopafstand, dat miste ik wel toen ik in Overvecht ging wonen
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:28 schreef DJ11 het volgende:
Stem lijkt wat op Willy Alberti, vind ik
Ouiquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:34 schreef livelink het volgende:
Het origineel van dit is volgens mij van Jacques Brel - Ne me quitte pas
Ik zou het niet herkennen als een jive.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:40 schreef Symphonic het volgende:
In het kader van dansles, een jive
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:41 schreef Symphonic het volgende:
Hot chocolate put you together again
Dat vond ik ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:44 schreef DJ11 het volgende:
Klinkt echt heel anders dan de andere nummers die ik van ze ken
Dit nummer ontroert me iedere keer weer….quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:44 schreef DJ11 het volgende:
Klinkt echt heel anders dan de andere nummers die ik van ze ken
Absoluutquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:48 schreef Melting het volgende:
Dit blijft toch ook een bijzonder mooi nummer.
Het origineel is niet altijd beter.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:48 schreef DJ11 het volgende:
Dit was ik van plan geweest om vanavond te draaien (wel in de Everly Brothers-versie dan)
Dat kwam er laatst bij Radio Oost ook uit. Daar hebben ze soms zo'n onderdeel van cover vs. origineel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het origineel is niet altijd beter.
Dit is bewijs
Met de bezemsteel om de bovenburen te ergeren #Rijdenderechterquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Met de bezemsteel om de bovenburen te ergeren #Rijdenderechter
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Met de bezemsteel om de bovenburen te ergeren #Rijdenderechter
Ik sta ook helemaal alleen in het niet zo fan zijn van the Everly Brothersquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat kwam er laatst bij Radio Oost ook uit. Daar hebben ze soms zo'n onderdeel van cover vs. origineel.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik sta ook helemaal alleen in het niet zo fan zijn van the Everly Brothers
Dorus de Marine![]()
![]()
Als Symph daar ook gewerkt had, had hij nu met pensioen gekund.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat een kwart van onze buurtbewoners bij de marine werkt
Klopt… Maar het is waarschijnlijker dat Assepoester daadwerkelijk de koetsier van de pompoen was, en de glazen muiltjes uit deed vanwege blaren… ik zou nooit kunnen werken bij zo’n achterlijk instituut als de marinequote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Als Symph daar ook gewerkt had, had hij nu met pensioen gekund.
Net als de buurman elke dag z’n ‘tuin’ vegen zeker…quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
55 toch?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Net als de buurman elke dag z’n ‘tuin’ vegen zeker…
Ahaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:07 schreef DJ11 het volgende:
Hij kon voor één regel geen tekst bedenken
Je bent nog erg wakker, zorro.quote:
Die hoorden we vanavond nog in een MTV unplugged versie, dat hadden ze niet moeten doen….quote:
Welterusten.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor een gezellig avondje met jullie en de muziek
Trusten
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Dit ga ik morgen op het orgel spelen![]()
En daarna bij de Marine, met alle deuren en ramen open
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Sunstreams aan de grens van de duitse heuvelen
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Dee speelde ik ook als klein symphje op het orgel
5quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe oud was je, toen je orgel leerde spelen?
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
5
Mijn moeder ging op les. Zij was bij les 4 en ik speelde les 42 foutloos
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb echt heel erg genoten van de muziek vanavond
Oh lonesome me is een mooie afsluiter
Dank Melting, fijne avond nog
Welterusten Symph.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Welterusten Symphonicquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Dat had je heel goed ingeschat.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:24 schreef Melting het volgende:
Deze kennen jullie vast niet.
[ afbeelding ]
Nee, sowieso vrij veel niet vanavondquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:24 schreef Melting het volgende:
Deze kennen jullie vast niet.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:29 schreef livelink het volgende:
Symph is net iets te vroeg vertrokken, maar ik doe een gok:
The Deer Hunter - The Shadows
Van de film: Een lijkwade heeft geen zakkenquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Van de film: Een lijkwade heeft geen zakken
(linceul moest ik opzoeken)
Ze kenden de tekst gewoon niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:34 schreef livelink het volgende:
Da Doo Run Run (wat het ook mag betekenen)
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:36 schreef livelink het volgende:
Nou moet je ophouden met al die raar-talige titels hoor. Hier begin ik niet aan.
Ja, 6 jaar lang zelfs. Maar ik ben geen talenwonder.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:38 schreef Melting het volgende:
Heb jij ooit Franse les gehad, livelink?
Knap dat je het 6 jaar hebt volgehouden dan.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, 6 jaar lang zelfs. Maar ik ben geen talenwonder.
Ja, het was Frans of Duits. Kiezen tussen twee kwaden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Knap dat je het 6 jaar hebt volgehouden dan.
Dan heb je de goede keuze gemaakt wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het was Frans of Duits. Kiezen tussen twee kwaden.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar dat is ook een heel stuk moeilijker dan Frans.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:43 schreef livelink het volgende:
Achteraf had ik beter Duits kunnen kiezen trouwens. Dat heb ik vaker nodig dan Frans.
Grammaticaal wel, maar qua woordenschat kom ik zelfs nu nog verder met Duits.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar dat is ook een heel stuk moeilijker dan Frans.
Ja, ik ook. Ik had Frans gekozen omdat ik bij Duits al niet kon onthouden of een woord nou die of der was.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:43 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:46 schreef livelink het volgende:
Nou, ik blijf bij mijn vorige gok: The Deer Hunter van The Shadows
Ja, eens. Want in dat opzicht kwam ik met Duits veel en veel verder.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:47 schreef zorro28 het volgende:
Sowieso vind ik dat bij vreemde talen de nadruk iets te veel op grammatica stampen lag en iets te weinig op het daadwerkelijk spreken van de taal.
Mee eens. Is dat nu nog zo op scholen?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:47 schreef zorro28 het volgende:
Sowieso vind ik dat bij vreemde talen de nadruk iets te veel op grammatica stampen lag en iets te weinig op het daadwerkelijk spreken van de taal.
Geen idee. Voor mij is het ook alweer 10 jaar geleden. Maar ik denk dat het in die tijd veel beter is geworden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens. Is dat nu nog zo op scholen?
Ik durf het niet te zeggen. Mijn kinderen hadden alleen Engels en Nederlands en allebei maar een jaartje of zo Duits. Geen van beiden heeft uberhaupt Frans gehad.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens. Is dat nu nog zo op scholen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |