Kun je dit ff in dit topic knallen, de final update met liveries, nieuwe driver pics, etcquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Om dit te vieren zet @:3rr0r maandag het topic al klaar.
1 | - toppie thanks - |
Serieus?quote:
Niet zo vroeg, moet tijd vinden om het uberhaupt te doen, ben wat druk met zorgen voor een zieke pa. Maar voor de meeste races is het gedeelte van de headers in ieder geval al voorzien vorig race seizoen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Om dit te vieren zet @:3rr0r maandag het topic al klaar.
Ramadanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:00 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom is de eerste race eigenlijk op een zaterdag?
Ik zie het bij meerdere analyses langskomen, zoals AMuS, the Race, etc, dus erg goed staan ze er niet voor.quote:
Alpine is dus de nieuwe Haas.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik zie het bij meerdere analyses langskomen, zoals AMuS, the Race, etc, dus erg goed staan ze er niet voor.
10 maart begint de Ramadan en daarom is de race in Saoedi Arabië een dag eerder. Daardoor moet ook de race in Bahrein een dag eerder, want vanwege logistieke redenen moet er een week tussen twee Grand Prix zitten.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:00 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom is de eerste race eigenlijk op een zaterdag?
Zou echt bizar zijn dat een fabrieksteam dat vorig jaar nog 6e werd nu opeens slechter scoort dan wie dan ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alpine is dus de nieuwe Haas.
Nou, Williams was eerst enorm goed en kijk waar die naar toe zijn gegleden en nu naartoe aan het gaan zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zou echt bizar zijn dat een fabrieksteam dat vorig jaar nog 6e werd nu opeens slechter scoort dan wie dan ook.
denk dat Alpine 9 is en williams 7, sauber 8quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
De pikorde volgens Palmer
10 Haas
9 Kick Sauber
8 Williams
7 Alpine
6 Racing Bulls
5 Aston Martin
4 Mercedes
3 McLaren
2 Ferrari
1 Red Bull
Maandag pas Weer Cakequote:
Ik zeg toch BIJNAquote:
Nog slechter dan de Haasquote:
Ja, dat heb ik gelezen en ik weet dat je ongeduldig bentquote:
Jij net zo goedquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gelezen en ik weet dat je ongeduldig bent
Ik heb me prima vermaakt met de F1 testdagen en nu ga ik eurovisie songfestival voorronde kijken, dus ik overleef het wel tot donderdag zonder F1. Verder is ook nog het nieuwe seizoen Drive to Survive op Netflixquote:
Ik vermaak me dan wel op een andere manierquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaakt met de F1 testdagen en nu ga ik eurovisie songfestival voorronde kijken, dus ik overleef het wel tot donderdag zonder F1. Verder is ook nog het nieuwe seizoen Drive to Survive op Netflix
Met de xbox en de playstation toch?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vermaak me dan wel op een andere manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |