Je mag niet stayeren. Volgens mij mag je je voorganger wel gewoon weer inhalen als je dat kan.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:59 schreef heywoodu het volgende:
Waarom mag je, als iemand je op een ronde zet, niet achter diegene aanrijden?
Als je ineens weer wat energie vindt om harder te gaan, is het toch debiel als je bewust in moet gaan houden? Natuurlijk zullen de meesten niet aan kunnen haken, maar als je het toch kunt...
Dul rijdt toch wel best aardige 3km's laatste tijd. Als je onder 4 minuten kan rijden kan je je wel plaatsen voor OS.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Alleen zie ik Dul en Wijfje al geen OS halen op eigen kracht.
In 2 jaar kan er nog een hoop gebeuren.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Alleen zie ik Dul en Wijfje al geen OS halen op eigen kracht.
Maar ja, dan moet je er dus een tijdje naast gaan rijden als je niet harder maar wel net zo hard kunt, ook apartquote:Op zondag 25 februari 2024 14:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je mag niet stayeren. Volgens mij mag je je voorganger wel gewoon weer inhalen als je dat kan.
Maar dat is waarom ik het zeg, ik denk dat een Conijn en de Groot zich meer en sneller zullen ontwikkelen dan een Dul en Wijfje en die zitten er nu al vlak achter.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In 2 jaar kan er nog een hoop gebeuren.
Nee, je moet een gat van 10 meter laten ofzoquote:Op zondag 25 februari 2024 14:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ja, dan moet je er dus een tijdje naast gaan rijden als je niet harder maar wel net zo hard kunt, ook apart
Het kan, maar je weet het niet. Beune was fantastisch in de jeugd, maar is daarna toch jarenlang het eeuwige talent geweest, tot nu. Esmée Visser reed de sterren van de hemel op de Olympische Spelen en heeft daarna geen deuk meer in een pakje boter gereden. Conijn was 2 jaar geleden aanstormend talent, maar kreeg dit seizoen niks voor elkaar en staat er nu ineens weer. Etc.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat is waarom ik het zeg, ik denk dat een Conijn en de Groot zich meer en sneller zullen ontwikkelen dan een Dul en Wijfje en die zitten er nu al vlak achter.
Zou wel een leuke verrassing zijn als Snellink nu ineens 15 seconden pakt.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Commentatoren zijn wel erg zeker dat Huizinga hier de titel pakt.
EK en WK's mogen alleen nog op binnenbanen.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgend jaar EK, jaar erna WK misschien (in eerste instantie zijn ze weer naar het Olympisch Stadion oid te kijken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |