quote:
Zolang het op tijd is komt er geen strafpuntenquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:17 schreef Stephan5 het volgende:
Matig, zeer matig.
Een Primusch onwaardig, Gelukkig dat Speedy strafpunten had.![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Die podium plek komt volgende keer
Zou dit waar zijn? Ik ga nu de gegevens invullenquote:Op zondag 24 maart 2024 08:08 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Klopt! Volgende week al!![]()
Eerst vanavond de laatste run even bekijken.... maar wisselvallig ziet het er wel uit voor de nieuwe vrijdag...
Oe...cliffhangerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zou dit waar zijn? Ik ga nu de gegevens invullen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling -- Week 1
Maandvoorspelling februari.
Jaarvoorspelling 2024 --- Jaarvoorspelling 2025!
Het weerbericht op tv wist nog niet eens waar de grens tussen warm en koud zou komen bij het journaal van woensdagavondquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Deze week hebben we echt een dieptepunt bereikt, scores beginnen bij de 4
Dat vind ik niet erg hoor... hoe minder concurrenten, hoe beter.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:36 schreef GarlandBriggs het volgende:
Felicitaties voor de winnaar en de vermeldingswaardige plekken...maar man man man, wat ben ik uit vorm
Ik typte het tochquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:22 schreef Stephan5 het volgende:
Mogge!
De neerslag had mij zeker kunnen nekken.... terwijl de zonuren mij juist weer gered hebben, hoewel de luchtdruk ook prima was.
Hoe gek wil je het hebben, woehahahhaha.![]()
![]()
![]()
We hebben nog even, dus morgfen maar eens rustig bekijken.
aloaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik typte het toch! (dat lukte wel met mijn voorspelling ) gefeliciteerd!
Ook @:Aloha en @:Houtenbeen
Yeps wij hebben nog gelukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |