Dacht ik even nietquote:Op zondag 3 maart 2024 01:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als mod vind ik dat ik deze uitslag terug moet zetten![]()
Ik wacht nog even de nieuwe run ECMWF afquote:Op zondag 3 maart 2024 18:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dacht ik even niet![]()
Nog een paar uur te gaan jongens
@:aloa / @:butz0rs / @:dick_laurent / @:Elan / @:grimselman / @:Houtenbeen / @:MissHobje / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:Stephan5 / @:Dven / @:core2duo / @:summer2bird / @:kwiwi
Als het nu een grijze regenachtige koude dag wordt welquote:Op zondag 3 maart 2024 21:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik verwacht hele slechte scores deze week
Voor de gein mee doen is altijd leuk! Ligt het niet dan sta je altijd vrij om je af te melden dus bij deze heb ik je uit de lijst gehaaldquote:Op maandag 4 maart 2024 15:49 schreef Elan het volgende:
Kan iemand me uitschrijven uit deze rubriek? Ik heb een keertje voor de gein meegegaan maar geen zin om elke keer mentions te ontvangen laat staan mee te doen.
Alvast bedankt.
Het valt op zich wel mee, maar vergeleken met de vorige weken is het gemiddelde dit keer wel wat hoger ja.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik verwacht hele slechte scores deze week
Kutwindquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het valt op zich wel mee, maar vergeleken met de vorige weken is het gemiddelde dit keer wel wat hoger ja.
Straks de uitslag waar het verschil tussen nummer 1 / 2, 0.5 punten scheelttot zo!
Ja je deed het inderdaad heel goedquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kutwind
Ik domineerde op elk vlak behalve die kutwind
Das niet zo handig hequote:Op zondag 10 maart 2024 22:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet nu waarom ik de wind zo hopeloos fout had vorige week
Zat naar de pluim van een stad in fucking Duitsland te kijken.
Ik ga vast verklappen dat jij de misser van de week gaat krijgenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:31 schreef Frutsel het volgende:
1 Min. temp (graden C): 7.2
2 Max. temp (graden C): 17
3 Neerslag (mm): 0
4 Zon (uren): 7
5 Windsnelheid (m/s): 3.2
6 Windrichting (graden): ZZW
7 Luchtdruk (hPa): 1012
En nog was je beter dan moi.. en ik keek De Biltquote:Op zondag 10 maart 2024 22:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet nu waarom ik de wind zo hopeloos fout had vorige week
Zat naar de pluim van een stad in fucking Duitsland te kijken.
Ja, die is wel mooi. Naar de verkeerde pluim kijken en toch winnenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En nog was je beter dan moi.. en ik keek De Bilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |