Uh, beantherio, wat is dat grote ding boven je?quote:
je hebt wat gemist!quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Haha wtf, ik had gewoon niet door dat er een nieuwe poging was, omdat het zovaak uitgesteld was
Zag het door een headline op nu.nl dat er een poging bezig was
Ja soort van naar de wc gaan en dan net een doelpunt missen, maar dan op een wat langere schaalquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:21 schreef Kissingbird het volgende:
Hij gaat nog naar HawaïHij is nog niet kapoet
Nee, absoluut niet, het hitteschild moet richting aarde gericht blijven bij re-entryquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:09 schreef Starhopper het volgende:
Ff een tijdje niet gekeken. Hij is aan t tollen. Hoort dat zo?
Klopt ze blijven maar wachten op data nuquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, maar speed en altitude staan al ff stil
Kan zijn dat ze momenteel geen verbinding hebben. Dat is wel gebruikelijk bij reentry. Het was eigenlijk al een wonder dat de camera's het nog zo lang deden met al dat gloeiend hete plasma.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, maar speed en altitude staan al ff stil
quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja soort van naar de wc gaan en dan net een doelpunt missen, maar dan op een wat langere schaal
Dat gaan ze nu nog niet testen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zou wel weer grappig zijn als de chopsticks alleen maar 1 motor, of een stuk metaal opvangen ofzo.
Ah, dat wist ik niet. Dus die chopsticks bewegen net was meer eens soort van 'wet dress rehearsal'quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat gaan ze nu nog niet testen.
Denk bij grote vriend Stevequote:Op donderdag 14 maart 2024 15:31 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop dat ik em nog terug kan kijken
Starship is niet meer
Ik heb de stream hierquote:
Nee ik ook niet, maar daar kan je wel terugkijken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb de stream hier
![]()
Dit soort dingen kijk ik niet bij Aardappelhoofd![]()
Meh...quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:35 schreef beantherio het volgende:
Elke kop van elke mainstream krant straks: "Derde lancering Starship weer mislukt".
Dat valt me weer mee dan.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
Meh...
Driemaal is scheepsrecht: grootste raket ooit nu wel succesvol gelanceerd
https://www.ad.nl/buitenl(...)elanceerd~a0ad2aa83/
Ja dacht ik al. Thnx!quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet, het hitteschild moet richting aarde gericht blijven bij re-entry
quote:
Hawaï stond deze keer niet in de planning, vluchtprofiel was korter en re-entry was gepland in de Indische Oceaan.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:21 schreef Kissingbird het volgende:
Hij gaat nog naar HawaïHij is nog niet kapoet
ik weet het hoorde het ze zeggenquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Hawaï stond deze keer niet in de planning, vluchtprofiel was korter en re-entry was gepland in de Indische Oceaan.
Oohhquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Hawaï stond deze keer niet in de planning, vluchtprofiel was korter en re-entry was gepland in de Indische Oceaan.
Volkskrant heeft het achter paywall over een kosmisch succes.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:35 schreef beantherio het volgende:
Elke kop van elke mainstream krant straks: "Derde lancering Starship weer mislukt".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |