Ah, dat wist ik niet. Dus die chopsticks bewegen net was meer eens soort van 'wet dress rehearsal'quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat gaan ze nu nog niet testen.
Denk bij grote vriend Stevequote:Op donderdag 14 maart 2024 15:31 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop dat ik em nog terug kan kijken
Starship is niet meer
Ik heb de stream hierquote:
Nee ik ook niet, maar daar kan je wel terugkijken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb de stream hier
![]()
Dit soort dingen kijk ik niet bij Aardappelhoofd![]()
Meh...quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:35 schreef beantherio het volgende:
Elke kop van elke mainstream krant straks: "Derde lancering Starship weer mislukt".
Dat valt me weer mee dan.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
Meh...
Driemaal is scheepsrecht: grootste raket ooit nu wel succesvol gelanceerd
https://www.ad.nl/buitenl(...)elanceerd~a0ad2aa83/
Ja dacht ik al. Thnx!quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet, het hitteschild moet richting aarde gericht blijven bij re-entry
quote:
Hawaï stond deze keer niet in de planning, vluchtprofiel was korter en re-entry was gepland in de Indische Oceaan.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:21 schreef Kissingbird het volgende:
Hij gaat nog naar HawaïHij is nog niet kapoet
ik weet het hoorde het ze zeggenquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Hawaï stond deze keer niet in de planning, vluchtprofiel was korter en re-entry was gepland in de Indische Oceaan.
Oohhquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Hawaï stond deze keer niet in de planning, vluchtprofiel was korter en re-entry was gepland in de Indische Oceaan.
Volkskrant heeft het achter paywall over een kosmisch succes.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:35 schreef beantherio het volgende:
Elke kop van elke mainstream krant straks: "Derde lancering Starship weer mislukt".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |