En het haar komt ook van een of andere arme vrouw waarschijnlijk die er zo’n 3 euro voor krijgt. Bont is niet geaccepteerd maar uitbuiting voor mensenhaar wel kennelijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:56 schreef Ireth het volgende: Vietnamese hairfactory. Al die kleine kindervingertjes druk aan het werk..
En daar hoor je Peta natuurlijk niet overquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:00 schreef Snensie het volgende:
En het haar komt ook van een of andere arme vrouw waarschijnlijk die er zo’n 3 euro voor krijgt. Bont is niet geaccepteerd maar uitbuiting voor mensenhaar wel kennelijk.quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 24 februari 2024 12:56 schreef Ireth het volgende: Vietnamese hairfactory. Al die kleine kindervingertjes druk aan het werk..
Jij had ook de laatste, Dot kan door een slotje heen postenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:01 schreef lojanda het volgende:
Dat is raar.. ik zie dat ik de laatste post had en maak een nieuwe aan en zie daarna dat Dot nog een post heeft geplaatst.
Sorry @:Dotteke en als je een andere titel wil pas je hem dan nog ff aan?
Het duurde best even, volgens mij had Dot het niet door dat ze de laatste was.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:01 schreef lojanda het volgende:
Dat is raar.. ik zie dat ik de laatste post had en maak een nieuwe aan en zie daarna dat Dot nog een post heeft geplaatst.
Aha!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jij had ook de laatste, Dot kan door een slotje heen posten
Ahh gelukkig.. dacht dat ik niet goed had opgeletquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jij had ook de laatste, Dot kan door een slotje heen posten
Heb ik ook geregeld en dan probeer ik het te herstellen en wordt het helemaal eens zooitjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:03 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja sorry, doe het dus weer verkeerd😔
Ik denk dat er velen met je eens zijn.....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:59 schreef Adixsh het volgende:
Langer haar staat Ashley wel goed, maar dit vind ik persoonlijk wel té lang en dus minder mooi.
Denk jij ook dat hij gaat?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:03 schreef Ireth het volgende:
Ah Randy doet nog ff waar die goed in is.
Zittend pannenkoeken bakken
Het is is echt zo’n lamlendig figuur..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:03 schreef Ireth het volgende:
Ah Randy doet nog ff waar die goed in is.
Zittend pannenkoeken bakken
Vanwege een breakdown bij Ronahi hoop ik dat Doriana vertrekt, maar met Randy die vertrekt kan ik ook levenquote:
JIj had laatste post, ik poste door het slotjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:01 schreef lojanda het volgende:
Dat en het feit dat Tom zo oeverloos ingewikkeld is wat hem een vermoeiende persoon maakt. Zelfs met zijn soulmate Karen zijn er geregeld spanningen omdat ze elkaar niet lijken te begrijpen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:56 schreef marky het volgende:
[..]
Hmmm dat is het denk ik wat ze daar ook zo voelen.
quote:
Quoten zijn gerepareerdquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:03 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja sorry, doe het dus weer verkeerd😔
Ja zo ging het😉quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb ik ook geregeld en dan probeer ik het te herstellen en wordt het helemaal eens zooitje
De gebruiksaanwijzing van Tom is vrij dik. Jimmy heeft er uren mee buiten rondjes moeten lopen om het te begrijpen. Je kan niet van iedereen verwachten dat ze dat gaan doen. Ro en Ty zijn natuurlijke tegenpolen van Tom. Doe niet zo moeilijk man... Het interview met Nouschka bij NoBiggie was ook duidelijk daarover.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:07 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat en het feit dat Tom zo oeverloos ingewikkeld is. Zelfs met zijn soulmate Karen zijn er geregeld spanningen omdat ze elkaar niet lijken te begrijpen.
Vergelijk het met de chille vibe tussen Tyron; Ronahi etc. Geen complexiteit; gewoon als normale mensen praten en lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |