Ik denk dat Jimmy hetzelfde doetquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:26 schreef Cupfighter het volgende:
Jimmy wordt alleen gebruikt door die rat,
Z iet hij dat dan niet?
Ze is niet getrouwd en had een kind op haar 19e. Moet ze allemaal zelf weten, maar om dat nou als valide reden te geven om op je 33e op zo'n toontje over iemand van 25 te moeten praten vind ik onzin. Ashley heeft in al die weken misschien 6 woorden met hem gewisseld, ze heeft geen idee wat ie heeft meegemaakt. Wie denk ze dat ze isquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en heeft kinderen ,is getrouwd , Sorry maar een wereld van verschil. En Dillie is ook nog een kind
Zou het?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Jimmy hetzelfde doet
Jimmy is vaak zelf degene die als eerste aan Dilano gaat twijfelen. Dilano heeft meer vertrouwen in Jimmy.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:26 schreef Cupfighter het volgende:
Jimmy wordt alleen gebruikt door die rat,
Z iet hij dat dan niet?
Tis altijd handig om een link te hebben met beide kantenquote:
Zij spelen hun spel, net als alle anderen!?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles om zijn eigen ass te saven
Mocht het zover komen
Ik heb hem altijd al vals gevonden, hou ik niet van. Ook nooit begrepen waarom mensen hem zo geweldig vinden. Hij kijkt altijd alsof hij stoned en verongelijkt is. Ik zie gewoon geen blij mens. Maar goed, kan ook aan mij liggen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:27 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy heeft vaker van deze trekjes. Jammer hoor
Had ik veranderd maar verhaal blijft hetzelfde , er is gewoon een verschil in leeftijd , man/vrouw en leefstijl,quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze is niet getrouwd en had een kind op haar 19e. Moet ze allemaal zelf weten, maar om dat nou als valide reden te geven om op je 33e op zo'n toontje over iemand van 25 te moeten praten vind ik onzin. Ashley heeft in al die weken misschien 6 woorden met hem gewisseld, ze heeft geen idee wat ie heeft meegemaakt. Wie denk ze dat ze is
Ja.. vanaf 15e een ander programma ipv BB. Dus klopt wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Finale pas op 13 april?!
https://www.tvgids.nl/nie(...)brother-2024-te-zien
Totaal geen blij mens. Hij trekt een gezicht of hij aan zijn eindje is.....en alles te veel is.....quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:30 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd al vals gevonden, hou ik niet van. Ook nooit begrepen waarom mensen hem zo geweldig vinden. Hij kijkt altijd alsof hij stoned en verongelijkt is. Ik zie gewoon geen blij mens. Maar goed, kan ook aan mij liggen.
Als een 33 jarige verontwaardigd zegt 'ik wordt in ene gestuurd door een 25 jarige', moet ik ongeacht man/vrouw verhouding inderdaad gniffelen ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Had ik veranderd maar verhaal blijft hetzelfde , er is gewoon een verschil in leeftijd , man/vrouw en leefstijl,
Daarnaast zie ik in Dillie gewoon nog een knul , ik zie ook niet wat het probleem is om dat zo te zeggen. Denk dat dat meer de invulling van de kijker is en misschien ook bij de persoon die dat zegt
Ik snap het probleem eigenlijk niet zoquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als een 33 jarige verontwaardigd zegt 'ik wordt in ene gestuurd door een 25 jarige', moet ik ongeacht man/vrouw verhouding inderdaad gniffelen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |