quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is nooit zo'n goed teken.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:44 schreef DKUp het volgende:
Hij heeft een vraag van een kaart @:Mortaxx
![]()
erg triestquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:44 schreef DKUp het volgende:
Hij heeft een vraag van een kaart @:Mortaxx
![]()
Is wel een leuke verrassing voor de datequote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:45 schreef NoCigar het volgende:
De jurk was wel strak. Ik dacht heel even dat ze zwanger was.
Ze zag er in die jas leuker uit, aan de achterkant.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:45 schreef NoCigar het volgende:
De jurk was wel strak. Ik dacht heel even dat ze zwanger was.
Lekker voor 't slapen gaanquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat deed ik ook altijd jaren geleden.
Ook al.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
heb jij op datingsites gezeten, een vraag van de kaart.
had mijn broer kunnen zijnquote:
Pokemon of Magic?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:51 schreef DKUp het volgende:
Wat voor spel?
Ik werd hier al onpasselijk van
Hoek van Holland
Schijt ellende
iets meer dan een half uurquote:
Ik speelde Pokemon Gold toen ik vier/vijf jaar oud wasquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij weet er opvallend veel vanaf!
Al die voorwaarden zijn niet goed voor je.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:55 schreef NoCigar het volgende:
Hele leven vrijgezel is wel een beetje rode vlag.
Toch fijn, iemand zonder nare ervaringen uit het verledenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:55 schreef NoCigar het volgende:
Hele leven vrijgezel is wel een beetje rode vlag.
misschien een poging van de redactie de boel wat op te fleuren. Ze zagen het einde natuurlijk wel naderenquote:
Ja met al die geforceerde inclusie verwacht je een daling natuurlijk ook nietquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien een poging van de redactie de boel wat op te fleuren. Ze zagen het einde natuurlijk wel naderen
Idd, wel goede match danquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat hij op intelligentie valt.
Ja, misschien ook weer wel, wat weet ik er van.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toch fijn, iemand zonder nare ervaringen uit het verleden
Jij bent daarom nog single?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:59 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, misschien ook weer wel, wat weet ik er van.
Ik denk niet dat ze wilt dat we het dubbelzinnig opvattenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:00 schreef cherrycoke het volgende:
zei ze nou de piek erin kan stoppen?
geef je op zou ik zeggenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik mis wel de Limburgers de laatste tijd
Ahmai manneke tochquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik mis wel de Limburgers de laatste tijd
Ja, maar ik heb vooral een Twents accent.quote:
20x een ONS?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:02 schreef RipCity het volgende:
Ik heb stuk of 20 1/365'ste relaties gehad
Amai? Zijt ge een Vlaming?quote:
nesteldrang zei ik al. Even het lijstje afwerkenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:05 schreef RipCity het volgende:
Ze schiet wel met spervuur die vragen op 'm af he. Onrustig type
Dan ben je nog minder exclusief dan de SGP fractie waarbij je hij/zij/hen tegen kon zeggenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Amai? Zijt ge een Vlaming?
En mijn pronouns zijn zij/haar
Wel echt duidelijk inderdaad, zo'n checklist of hij zijn zaakjes op orde heeft.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nesteldrang zei ik al. Even het lijstje afwerken
Net iets beter dan nog thuis wonen, of op kamers.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Oh hij heeft een huurwoning, jammer.
Ik heb wel het idee dat zij liever een koopwoning had gezien, maar dat is misschien een vooroordeel.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Net iets beter dan nog thuis wonen, of op kamers.
Ja, dat kan toch niet in je eentje? De mensen die het kunnen komt het door erfenis of miljoenenbedrijf van pa.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat zij liever een koopwoning had gezien, maar dat is misschien een vooroordeel.
Ook de KK moet je ophoesten dat kan je tegenwoordig ook niet meer mee financieren.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja, dat kan toch niet in je eentje? De mensen die het kunnen komt het door erfenis of miljoenenbedrijf van pa.
Denk je dat ze een golddigger is?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat zij liever een koopwoning had gezien, maar dat is misschien een vooroordeel.
Nee ik weet er alles van helaasquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja, dat kan toch niet in je eentje? De mensen die het kunnen komt het door erfenis of miljoenenbedrijf van pa.
die computer gaat het raam uit!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
De date van Cherry zou het vast niet kunnen waarderen dat hij zoveel speelt
Allemaal rammelende eierstokken.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
Je ziet toch aan alles dat zij een kinderwens heeft. Open deur die vraag.
Pedagogisch medewerker is niet echt een super statusgericht beroep is mijn indrukquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee ik weet er alles van helaasLaatst op gesprek geweest en opzich prima bedrag, alleen helaas was dat 10 jaar geleden prima en heb je er nu niks voor.
Alleen zij komt over als zo'n type waarbij zij en alle vriendinnen elkaar alleen maar proberen te overtreffen. Koopwoning, promotie op werk, kinderen, nieuwe auto etc. Maar misschien komt dat eerder omdat ik zelf soms met van die mensen zit.
Heb je gelijk in, maar ze kan wel een rijke man zoeken.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:13 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Pedagogisch medewerker is niet echt een super statusgericht beroep is mijn indruk
hij ookquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:13 schreef RipCity het volgende:
Ze moet iets aan d'r haar doen.
Maar gun die Jelle wel leuke meid.
Zijn kinderen nu ook al iets om mee te overtreffen? Ooh, van die hoogbegaafde hoogsensitieve kinderen in de plusklas, die nog een klas overgeslagen hebben zekerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee ik weet er alles van helaasLaatst op gesprek geweest en opzich prima bedrag, alleen helaas was dat 10 jaar geleden prima en heb je er nu niks voor.
Alleen zij komt over als zo'n type waarbij zij en alle vriendinnen elkaar alleen maar proberen te overtreffen. Koopwoning, promotie op werk, kinderen, nieuwe auto etc. Maar misschien komt dat eerder omdat ik zelf soms met van die mensen zit.
Ja de prestaties van de kinderen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zijn kinderen nu ook al iets om mee te overtreffen? Ooh, van die hoogbegaafde hoogsensitieve kinderen in de plusklas, die nog een klas overgeslagen hebben zeker
Ja, zie ik wel als echte matchquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Ze passen wel leuk als je ze zo naast elkaar ziet.
Ja, dacht eerst even met het aantal. Heeft het ene stel er 2, moet het andere er 3, voor je het weet heb je een elftalquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja de prestaties van de kinderen.
helaasquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja, zie ik wel als echte match
Dat is wel jammer zeg! Ik zag hem net nog weer even!quote:Op maandag 26 februari 2024 19:00 schreef Gibson88 het volgende:
Is er een fotootje of gifje van Cherry shine moment ? Ik heb het helaas gemist, werd opgehouden en te laat om terug te kijken.
Wie oh wie ik spoel terugquote:Op maandag 26 februari 2024 19:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is wel jammer zeg! Ik zag hem net nog weer even!
Nee, ging volgens mij over daten. Denk niet geneukt.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Zou hij veel met meisjes gedaan hebben?
Die met die veeleisende vrouw met vettig haar die zegt dat ze het idee heeft dat hij nog wat los moet komen.quote:
Aaaah okequote:Op maandag 26 februari 2024 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die met die veeleisende vrouw met vettig haar die zegt dat ze het idee heeft dat hij nog wat los moet komen.
Ah ja, verstandig wel dat hij het eens bij de mannen probeert.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nee, ging volgens mij over daten. Denk niet geneukt.
Tja, kunnen ze niet heel veel aan doen. Als de rest maar goed is.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:32 schreef DKUp het volgende:
De volgende kale plek met de leeftijd van 24 jaar
Puur vind ik het echt veel te zoet. Maar door de cola of chocolademelk is wel okay.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:33 schreef DKUp het volgende:
Malibu puur, dat dronk mijn moeder ook in de Jaren 80
Denk niet dat hij hem omhoog kreeg van frauenquote:Op maandag 26 februari 2024 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, verstandig wel dat hij het eens bij de mannen probeert.
Ik zou het er ook moeilijk mee hebben.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:34 schreef RipCity het volgende:
Zie 'm die borsten ontwijken met z'n ogen
Dat is waarquote:Op maandag 26 februari 2024 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tja, kunnen ze niet heel veel aan doen. Als de rest maar goed is.
Dat vraag je pas na een maandje of zo.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:35 schreef RipCity het volgende:
lekker zeg binnen 30 seconde vragen of je dubbel glas hebt
En: what you see is what you get.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Beetje ordinair kan best geil zijn voor een keertje
Ze is nog wel bij.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze is al gepensioneerd en 79. Veel zal het niet worden.
Niks uitvoerenquote:Op maandag 26 februari 2024 19:43 schreef FOKoffieleut het volgende:
totdat je moet werken met spanjaarden
Ja vroeger werd je gewoon alto of gothic.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:46 schreef Gibson88 het volgende:
Is wel een generatie dingetje he dat Transgender gedoe.
Je zou bijna denke dat het aangemoedigd wordtquote:Op maandag 26 februari 2024 19:46 schreef Gibson88 het volgende:
Is wel een generatie dingetje he dat Transgender gedoe.
Ja of punker of emo of je geloofde in elfjes. Dat werd er dan hardnekkig uit getimmerd / getreiterd tot dat je weer 's normaal gedroegquote:Op maandag 26 februari 2024 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja vroeger werd je gewoon alto of gothic.
Ja vooral dat "dan steun ik die keuze" waar ze het over had. Vroeger beseften mensen dat het gewoon een fase is en was dat meestal ook zo bleek een (paar) jaar later.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je zou bijna denke dat het aangemoedigd wordt
quote:Op maandag 26 februari 2024 19:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je zou bijna denke dat het aangemoedigd wordt
quote:Op maandag 26 februari 2024 19:47 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja of punker of emo of je geloofde in elfjes. Dat werd er dan hardnekkig uit getimmerd / getreiterd tot dat je weer 's normaal gedroeg
Precies, maar totaal niet storend.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:52 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Geen spetterende tv, maar het is ze gegund.
Ha valt reuze mee hoorquote:Op maandag 26 februari 2024 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]en ik had al het beeld dat jij een pester was
Pesten is niet ok
Hij was niet direct de modelariër dus ik twijfel. Maarja liever van Hitler dan van iemand uit Frankrijk.quote:
Makkelijk te regelen. 2 shotjes Sambucca en lekker mee naar huis voor een wipquote:Op maandag 26 februari 2024 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind Sanne niet heel intelligent ogen.
ja ook nog die coltrui erbijquote:Op maandag 26 februari 2024 19:56 schreef RipCity het volgende:
onaantrekkelijk accent zeg die gozer. Soort constante Haaaaaiii accent
als ze haar mond maar dicht houdtquote:Op maandag 26 februari 2024 19:57 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Makkelijk te regelen. 2 shotjes Sambucca en lekker mee naar huis voor een wip
Ach een beetje kreun is niks mis meequote:Op maandag 26 februari 2024 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
k
[..]
als ze haar mond maar dicht houdt
En daarna lekker wegpesten zekerquote:Op maandag 26 februari 2024 19:57 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Makkelijk te regelen. 2 shotjes Sambucca en lekker mee naar huis voor een wip
quote:Op maandag 26 februari 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En daarna lekker wegpesten zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |