1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | woensdag: ochtend middag ---------- ------- ------ Alpine: Ocon Gasly Aston Martin: Alonso Stroll Ferrari: Leclerc Sainz Haas: Magnussen Hulkenberg McLaren: Piastri Norris Mercedes: Russell Russell Red Bull Racing: Verstappen Verstappen Sauber: Bottas Zhou VCARB: Tsunoda Ricciardo Williams: Albon Sargeant |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | donderdag: ochtend middag -------- ------- ------ Alpine: Gasly Ocon Aston Martin: Alonso Stroll Ferrari: TBC TBC Haas: Hulkenberg Magnussen McLaren: Piastri Norris Mercedes: Hamilton Hamilton Red Bull Racing: Perez [s]Verstappen[/s] [b]Perez[/b] <<< wijziging ivm verkorte Sessie 1 - zie ook vrijdag Sauber: Zhou Bottas VCARB: Tsunoda Ricciardo Williams: Sargeant Sargeant |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | vrijdag: ochtend middag --------- ------- ------ Alpine: Ocon Gasly Aston Martin: Stroll Alonso Ferrari: TBC TBC Haas: Magnussen Hulkenberg McLaren: Norris Piastri Mercedes: Hamilton Russell Red Bull Racing: [s]Perez Perez[/s] <<< wijziging 50/50 Verstappen/Perez ivm Sessie 1 op donderdag Sauber: Bottas Zhou VCARB: Ricciardo Tsunoda Williams: Albon Albon |
Het gaat wel goed maar als ik het zo zie moet het echt nog wel een stukje sneller kunnen, of ze dat vandaag gaan laten zien weet ik niet maar Q3 volgende week misschien wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op mediums? Dan ik ook
Op softs.quote:
Ik zie bij Leclerc en Verstappen beide C3 staan?quote:
Er stond gele band bij Leclerc zijn naamquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:24 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik zie bij Leclerc en Vertsappen beide C3 staan?
Dat klopt niet waarschijnlijk want het was een rode band.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:24 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik zie bij Leclerc en Verstappen beide C3 staan?
Klopt, maar die zaten niet onder zijn auto.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er stond gele band bij Leclerc zijn naam
Visa is een van de sponsoren. De volledige teamnaam is Visa CashApp RB Formula One Team, ingeschreven bij de FIA door Racing Bulls Spa.quote:
Leclerc reed in ieder geval op rode bandjes.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:24 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik zie bij Leclerc en Verstappen beide C3 staan?
Niks wat ik niet wist dus.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Visa is een van de sponsoren. De volledige teamnaam is Visa CashApp RB Formula One Team, ingeschreven bij de FIA door Racing Bulls Spa.
De chassisnaam is RB en het type/nummer VCARB 01. En de constructeursnaam is dus RB - Honda RBPT.
Zo, nu ben je weer op de hoogte.
Dan moet je geen onzin postenquote:
Mooie P11 idd.quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je reproduceert het alleen zo belabberd.
En er gewoon overheen lullenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Hebben ook geen rood bij zich toch ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |