Mooie OPquote:
Kan het niet lezen maar ik denk niet dat ze goed op mijn balkon passenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet panda's gaan houden
https://www.hln.be/binnen(...)opgebracht~ab92ee18/
Lekker dan.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:02 schreef pullup het volgende:
Ok 1 uur![]()
"We komen tussen 11 en 1 om een slimme meter te installeren"
[ afbeelding ]
En dan zullen ze nog moeten beginnen dus weer een dag verpest
Nou schoot in ieder geval op met dat installeren, ondertussen idd wel weer bijna 2 uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aoibhin is aan het nadenken wat ze ermee gaat doen![]()
Ik heb 10 ingrediënten uitgezocht waar zo weinig mogelijk voor de hand liggende combinaties bij zitten.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:04 schreef chufi het volgende:
Had je zelf wat in gedachten toen je dit inkocht?
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:51 schreef Domnivoor het volgende:
De Mystery BoxIk dacht even dat een zeep tussen lagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aoibhin is aan het nadenken wat ze ermee gaat doen![]()
stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:51 schreef Domnivoor het volgende:
De Mystery BoxAmai ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aoibhin is aan het nadenken wat ze ermee gaat doen![]()
Daar kwam pullup mee.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat een zeep tussen lag
Bedoel dat ding dat eruit ziet als zeepquote:
Zou wel terecht zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat een zeep tussen lag
Bedoel je deze?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:39 schreef pullup het volgende:
Hoop dat Aoibhin nog zoiets als spekkies in huis heeft. Dan komt het wel goed
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bedoel dat ding dat eruit ziet als zeep
Nee die zitten er al bij zo ongeveerquote:
dat wordt straks een wit badeendje met kokossmaak in een marsmellow sausjequote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bedoel dat ding dat eruit ziet als zeep
Nee. Dit huis is vegetarischquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:39 schreef pullup het volgende:
Hoop dat Aoibhin nog zoiets als spekkies in huis heeft. Dan komt het wel goed
Ah ok vegetarische spekkies danquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Dit huis is vegetarisch![]()
Alleen Paoibhin eet af en toe vis of andere zeefauna.
Leuk idee!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:21 schreef Domnivoor het volgende:
Het idee van de mystery box is dat je er in elk geval een volledige maaltijd mee kan maken.
Aoibhin moet alles ervan gebruiken. Verder mag ze alles gebruiken wat ze op dit moment in huis heeft.
En ze mag internet raadplegen maar alleen om kooktechnieken op te zoeken, niet voor inspiratie of recepten.
Ik heb het 3x gekeken, maar er zit geen knoflook inquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:01 schreef pullup het volgende:
Aoibhin volgende week als Domni het nog wat moeilijker maakt
[ x ]
Gadverquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:01 schreef pullup het volgende:
Aoibhin volgende week als Domni het nog wat moeilijker maakt
[ x ]
Je moet er maar op komenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:03 schreef pullup het volgende:
En dit is het dessert als er echt zeep bij zit
[ x ]
Aoibhin kwam met hetzelfde idee.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:45 schreef pullup het volgende:
Kan je met spek, velderwten, augurken en wellicht nog wat uitjes en sausjes een soortement captains dinner maken![]()
Wellicht nog iets met die vijgen erbij verzinnen
De rest is voor het nagerecht
Geweldig, zo'n mysterie box cadeau doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:34 schreef Domnivoor het volgende:
Het eerste gerechtje is klaar.Gelukkig had ze een goed gevuld huis !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zie ik daar nu Quinoa ? ( Heb ik vorige week geleerd)
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Het goede levenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geweldig, zo'n mysterie box cadeau doen.
En jij met de voeten omhoog, biertje, lekker Fokken
Nee, dat is boekweit.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gelukkig had ze een goed gevuld huis !
En zie ik daar nu Quinoa ? ( Heb ik vorige week geleerd)
Ah! Nooit gegeten.quote:
Zit er überhaupt wel iets uit die box bij ?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:47 schreef pullup het volgende:
Dat ziet er al goed uit.
Ik was in eerste instantie bang dat ze alleen dingen uit die box mocht gebruiken maar dit werkt wel beter
Boekweit blijkbaarquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit er überhaupt wel iets uit die box bij ?
Ohja!quote:
De regel is dat ik alles uit de box MOET gebruiken, maar ik mag het aanvullen met ingrediënten die ik verder toevallig ook in huis hebquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:47 schreef pullup het volgende:
Dat ziet er al goed uit.
Ik was in eerste instantie bang dat ze alleen dingen uit die box mocht gebruiken maar dit werkt wel beter
Dat had gekund ja. Maar dan moet je het malen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:49 schreef pullup het volgende:
Dacht dat daar wel pannenkoekjes van gemaakt zouden worden
Dan heb je altijd een noodvoorraad in huis.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah! Nooit gegeten.
Ik heb er wel een slaapkussen met dat spul er in.
Maar het ziet er goed uit![]()
Smakelijk jullie .
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:49 schreef pullup het volgende:
Dacht dat daar wel pannenkoekjes van gemaakt zouden worden
Zou het? Ik had ooit begrepen dat het de doppen waren.. maar heb geen idee. Voorlopig lig ik goedquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan heb je altijd een noodvoorraad in huis.
In jailquote:
Las laatst nog een heel artikel over plekken gewoon in amsterdam waar het al bijna onmogelijk gemaakt word om even te zitten met niet heelk veel minder subtiele middelenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar dan met je Social Credit Card
Zonder het al te politiek te willen maken... de openbare wereld is er met de koers van de laatste 20 jaar niet beter op geworden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Las laatst nog een heel artikel over plekken gewoon in amsterdam waar het al bijna onmogelijk gemaakt word om even te zitten met niet heelk veel minder subtiele middelen
Ja wel eens hoor, veel is er niet vrolijker op gewordenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zonder het al te politiek te willen maken... de openbare wereld is er met de koers van de laatste 20 jaar niet beter op geworden.![]()
Zeker niet overal, of op alle plekken... Maar je zult maar net wonen op wel die plekken
Hey GOA. Alles goed?quote:
"Alles" is wat veel zeg ik meestal gekscherend, maar jaquote:
Ik zeg vaak. Met mij gaat alles goed op wat kleine ongemakjes in het leven na.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Alles" is wat veel zeg ik meestal gekscherend, maar ja
Joe toe?
Samen gaan wequote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg vaak. Met mij gaat alles goed op wat kleine ongemakjes in het leven na.
quote:
Had een drukke week... en nu:quote:
Hier ook een drukke week gehad. Frikandelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had een drukke week... en nu:
Zit wat te youtuben.. fok op een anders schermpje.. Keek in mijn mysteriebox en het werd: airfryer met wat kroketten en een fricadel.. paar speciaal biertjes.
Tja, tnk God its Friday!
Das niet slecht! En een beetje voorspel maakt het soms lekkerder;)quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook een drukke week gehad. Frikandelhad ik vorige week ook zo zin in. Heb me kunnen bedwingen tot dinsdag
Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das niet slecht! En een beetje voorspel maakt het soms lekkerder;)
Ahum, Deisyyquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Verdorie, mijn Maggi ging op ( @:Deissyy: Jaja inkoop beleid) Gelukkig nog wat scherpe mosdterd voor mijn kroket
Kan een heel verhaal houden.. maar probeer het eens!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ahum, Deisyy![]()
Maggi voor op je kroket?
Hi sly, how's life?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:11 schreef sly-nl het volgende:
Het maandelijkse Pandora topic? Belachelijk @:domni
Maggi moet je wel heel nauwkeurig doseren, het is al snel teveel en daardoor overheersend.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan een heel verhaal houden.. maar probeer het eens!
Bitterbal idem dito.. Kuiltje met je vinger in prikken en gieten maar!
Bedank Me later
Probeer het nou maar gewoon.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maggi moet je wel heel nauwkeurig doseren, het is al snel teveel en daardoor overheersend.
Mijn zus deed het ook weleens op haar patat.
Ja ja, moet er wel Maggi beschikbaar zijn als er bitterballen op tafel komenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Probeer het nou maar gewoon.
Ga je me nu vertellen dat je geen Maggie Én geen bitterballen of kroketten in huis hebt?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja, moet er wel Maggi beschikbaar zijn als er bitterballen op tafel komen
Ja zekers, weekend!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Alles goed, thnks!@
Jij ook?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zekers, weekend!![]()
Kom je even poolshoogte nemen in deze nederige 40+ sc?
Ik heb wel Maggi in huis, maar geen bitterballenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat je geen Maggie Én geen bitterballen of kroketten in huis hebt?
#matiginkoopbeleid
Is je vergevenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel Maggi in huis, maar geen bitterballen
Als ik online ben is het altijd erg rustig hierquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
< Grijpt Deissy en zet haar terug op het 40+ voetstuk, bij ons allen.
quote:
Mini frikadellen zijn er wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:32 schreef engine het volgende:
Waarom zijn er geen mini frikandel speciaal hapjes?
Ho Ho!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:32 schreef Aoibhin het volgende:
De eerste twee gangen zijn achter de kiezenNu alleen het dessert nog
Of je visite krijgt?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Maar meestal wel airfryer kroketten... en afbakbroodjes in de diepvries...
Je weet nooit
De goeien kunnen inderdaad onaangekondigd aanbellenquote:
Oh jij hebt je eigen frikadellen?quote:
Mooi!@!@quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zekers, weekend!![]()
Kom je even poolshoogte nemen in deze nederige 40+ sc?
Ik ben wel benieuwd wat je er van gebrouwen hebt, het waren lastige ingredienten om te combineren.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:32 schreef Aoibhin het volgende:
De eerste twee gangen zijn achter de kiezenNu alleen het dessert nog
Je kan hem toch ook zelf in stukjes snijden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:32 schreef engine het volgende:
Bij ons in een lokaal kroegje verkopen ze "Stumpkes" dan krijg je een emmer met kleine fricadellen, en flinke bakjes met mayo, uittjes en curry. Kun je zelf je speciaaltje dippenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:32 schreef engine het volgende:
Voor de lekkere trek heb ik ook altijd wel iets in huis, ik heb de laatste tijd een borrelnootjesmanie, love them!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De goeien kunnen inderdaad onaangekondigd aanbellen
En soms heb ik gewoon lekkere trek
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan hem toch ook zelf in stukjes snijden.
Dat klinkt wel goedquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij ons in een lokaal kroegje verkopen ze "Stumpkes" dan krijg je een emmer met kleine fricadellen, en flinke bakjes met mayo, uittjes en curry. Kun je zelf je speciaaltje dippen
Heerlijk idd !quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor de lekkere trek heb ik ook altijd wel iets in huis, ik heb de laatste tijd een borrelnootjesmanie, love them!
Zekerquote:
Vrijdagavondkiekersquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!@!@
Wat eigenlijk niet met voorbedachte rade om te posten![]()
Maar inderdaad: ff kieken.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Verstopt zijn brommer
Curryquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij ons in een lokaal kroegje verkopen ze "Stumpkes" dan krijg je een emmer met kleine fricadellen, en flinke bakjes met mayo, uittjes en curry. Kun je zelf je speciaaltje dippen
Van de week dan maar even naar Ikea voor een andere kleur.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:41 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dan moet dat wel onderdeel zijn van de bruine fruitschaal en dat heb ik nog niet meegemaakt.
Jaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heerlijk idd !![]()
Lekker krokant en pikant... wel lastig om te stoppen
Oh honey, vergeet je de kleefrollers niet uit het d/oneviski vak?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van de week dan maar even naar Ikea voor een andere kleur.
Jammer nouquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Verstopt zijn brommer
Watvoor vak?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh honey, vergeet je de kleefrollers niet uit het d/oneviski vak?
Vraag je mij? De laatste keer dat ik bij de Ikea was, was het nog geen Nederlands bedrijfquote:
Jij hebt het over een doneviski vakquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vraag je mij? De laatste keer dat ik bij de Ikea was, was het nog geen Nederlands bedrijf
Ja, hou ook wel van dat soort achtergrond/diepte infoquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt het over een doneviski vak
Ik zag op RTL Z laatst een docu over Ikea en de hele strategie erachter, was wel leuk om naar te kijken.
Ik keek er afgelopen week tijdens mijn teleurstellend bezoek aan Ikea toch anders tegen aan.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, hou ook wel van dat soort achtergrond/diepte info
Vertel, wat viel tegen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik keek er afgelopen week tijdens mijn teleurstellend bezoek aan Ikea toch anders tegen aan.
Dat het servies uitverkocht was, weet je nog?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vertel, wat viel tegen?
Oh dat.. ja, maar dat kan altijd en overal.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat het servies uitverkocht was, weet je nog?
Wat kan altijd en overal?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh dat.. ja, maar dat kan altijd en overal.
Niet té verwend hè
Haal je bitterballen maar uit de vriezerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar goed... bel gaat hier, ik moet er ff vandoor ... Adios
Dat staat er toch ... meteorieten met veel ijzer ...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
@:chufi,
wat is deze?
https://www.nu.nl/wetensc(...)aanse-goudschat.html
Ik heb er nog een paarquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:29 schreef maily het volgende:
[..]
Gisteravond in dit topic.
Maar als je aandringt wil ik er wel een paar hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
Wie kan dit kijken zonder te knipperen of schrikken?Ik schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
Wie kan dit kijken zonder te knipperen of schrikken?Ikke niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
Dankje, ik ben nog geen 40+ maar ik vermoed dat ik een oudere ziel heb.quote:
Welkom!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:45 schreef classpc het volgende:
[..]
Dankje, ik ben nog geen 40+ maar ik vermoed dat ik een oudere ziel heb.
Maakt niet uit .. bij mij is het omgekeerdquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:45 schreef classpc het volgende:
[..]
Dankje, ik ben nog geen 40+ maar ik vermoed dat ik een oudere ziel heb.
Voor maar 5 eurootjes, geen geldquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
SBE bestaat nu ook al in game versie
https://store.steampowere(...)stic_Duck_Simulator/
Ik ken hem, volgens mij had ik hem hier al eens gepost.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
SBE bestaat nu ook al in game versie
https://store.steampowere(...)stic_Duck_Simulator/
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Welkom!Ook 40- ers zijn hier hartstikke welkom heb ik gemerkt
Ook bedankt voor het welkomheten beidenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niet uit .. bij mij is het omgekeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was heerlijk
[ Bericht 33% gewijzigd door Domnivoor op 24-02-2024 16:56:07 ]
Staat in de OP.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:51 schreef classpc het volgende:
Maar wat ik mij nou afvroeg he, wanneer krijgen we nou die Pandora haar doos te zien?
Beter houd ze die doos dichtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:51 schreef classpc het volgende:
Maar wat ik mij nou afvroeg he, wanneer krijgen we nou die Pandora haar doos te zien?
Hallo, ik ben Superbadeendje ook bekend als SBE.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:31 schreef classpc het volgende:
[..]
[..]
Ook bedankt voor het welkomheten beiden
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:48 schreef Domnivoor het volgende:
Dit heeft ze er allemaal van gemaakt:wat is die amuse?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was heerlijk
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Die toastjes uit de mystery box met smeerbare geitenkaas (had ik toevallig in huis) en de vijgen van de mystery box erop.quote:
Lekker!quote:
quote:
ah dat waren vijgen! klinkt lekkerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die toastjes uit de mystery box met smeerbare geitenkaas (had ik toevallig in huis) en de vijgen van de mystery box erop.
Die toastjes zaten ook nog als croutons door de salade heen
te lekkerquote:
Deze gaat er ook aan vrees ikquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:31 schreef pullup het volgende:
[..]Heb al 1 zakje leeggesnackt deze week
Dankjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:32 schreef pullup het volgende:
Allemaal lekkere dingen gemaakt Aiobhin
Hij komt nu wel in aanmerking voor een medaille voor getoonde moed.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
DankjeDomni heeft het ook overleefd
Geef het nog een dag of wat hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
DankjeDomni heeft het ook overleefd
RIP Domni .quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geef het nog een dag of wat hoor
Nou ja, dat is ook weer niet de verwachting hequote:
We zullen het wel over een paar dagen merken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, dat is ook weer niet de verwachting he
Dan zal ie vast wel vrolijk postenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We zullen het wel over een paar dagen merken.
Voor de volgende mystery box moet hij nog meer moed verzamelen, want dan ga ik de ingrediënten uitkiezen en moet hij wat makenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij komt nu wel in aanmerking voor een medaille voor getoonde moed.
Ik ging kiezen hequote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor de volgende mystery box moet hij nog meer moed verzamelen, want dan ga ik de ingrediënten uitkiezen en moet hij wat makenEn ik ga het heeeeeeel moeilijk maken
Jouw wraak zal zoet, zuur, zout en bitter zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor de volgende mystery box moet hij nog meer moed verzamelen, want dan ga ik de ingrediënten uitkiezen en moet hij wat makenEn ik ga het heeeeeeel moeilijk maken
Je mag me helpen!quote:
Hé, je vergeet de umami!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jouw wraak zal zoet, zuur, zout en bitter zijn
En de humus.quote:
Lijkt wel opgebaarde kattenvoer.quote:
Wat eten sbe's eigenlijk?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt wel opgebaarde kattenvoer.
quote:
Heb het hier redelijk dicht getimmerd, voor zolang het duurt danquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Wat is dat Utube toch verkloot met reclames.
Gebruik je toch Adblockerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Wat is dat Utube toch verkloot met reclames.
Als je nou een uitdaging zoekt, maak eens een aardbeiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die man is ziek in zijn hoofd met zijn creaties
stupidity has become as common as common sense was before
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik ook jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb het hier redelijk dicht getimmerd, voor zolang het duurt dan
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:56 schreef Treehut362 het volgende:
..Dat was het weer voor vandaag..Die lijkt op mn Rubberen RobbieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Werkt niet met utube.quote:
Jammerlijke ontwikkeling welquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:23 schreef chufi het volgende:
Anyways ... Ik kom nu steeds meer sites tegen die zeggen of je betaald of je accepteert zoals het is
Dan zal het wel egens in Adám zijn of zoquote:Op zondag 25 februari 2024 02:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jij het wel zou herkennen
Ja daar worden we mee verwend deze winterquote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar worden we mee verwend deze winter
Je zou denken dat de tekorten van de afgelopen droge jaren nu wel zijn aangevuld in elk geval.quote:
O maakt voor mij eigenlijk niet eens uit wat voor weer het is als ik opstaquote:Op zondag 25 februari 2024 08:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Je zou denken dat de tekorten van de afgelopen droge jaren nu wel zijn aangevuld in elk geval.
Maar....met een zonnetje opstaan zou de dag wel wat vriendelijker beginnen
Niet? Als ik de zon zie schijnen voel ik me een stuk energieker dan als het regent. In de winter en vroege voorjaar tenminste, laat ik het zo zeggen.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O maakt voor mij eigenlijk niet eens uit wat voor weer het is als ik opsta
Ergens hou ik van de zomer en de zon, aan de andere kant zit je weer hele dagen met de gordijnen dicht
Nee, heb ik gelukkig geen last van. Of het nu regent of sneeuwt of de zon schijnt.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet? Als ik de zon zie schijnen voel ik me een stuk energieker dan als het regent. In de winter en vroege voorjaar tenminste, laat ik het zo zeggen.
Sneeuw vind ik wel wat hebben. Zolang ik niet in de auto wegmoet.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heb ik gelukkig geen last van. Of het nu regent of sneeuwt of de zon schijnt.
Het oogt wel vriendelijker met het beinvloed mijn humeur of zo niet
Ja vooral als het net gevallen is en er nog geen auto door gereden isquote:Op zondag 25 februari 2024 08:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Sneeuw vind ik wel wat hebben. Zolang ik niet in de auto wegmoet.
Kansloos... Ik denk dat Nikki blijft omdat ze hoopt dat Trump misschien nog wel verdwijnt van de lijst.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:15 schreef Prisha het volgende:
@:pullup Ik volg de primaries met een schuin oog...Nikki kan er wel mee kappen nu
Als het zachtjes valt, zo zweverig zeg maar, dan kom ik ook helemaal tot rust. Ik kan ernaar blijven kijken.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vooral als het net gevallen is en er nog geen auto door gereden is
Ik ging dan altijd gelijk aan de wandel
De wereld is dan echt zo mooi, stil, rein en groot en helder
Dat gebeurt nietquote:Op zondag 25 februari 2024 08:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kansloos... Ik denk dat Nikki blijft omdat ze hoopt dat Trump misschien nog wel verdwijnt van de lijst.
Ja het heeft iets betoverendsquote:Op zondag 25 februari 2024 08:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als het zachtjes valt, zo zweverig zeg maar, dan kom ik ook helemaal tot rust. Ik kan ernaar blijven kijken.
De stilte ook.. als er sneeuw valt zonder wind.... die is echt mooiquote:Op zondag 25 februari 2024 08:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als het zachtjes valt, zo zweverig zeg maar, dan kom ik ook helemaal tot rust. Ik kan ernaar blijven kijken.
Morguh GOAquote:Op zondag 25 februari 2024 08:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kansloos... Ik denk dat Nikki blijft omdat ze hoopt dat Trump misschien nog wel verdwijnt van de lijst.
Dat is een mooi woord trouwens. Betoverends.quote:
ja precies, dat bedoel ikquote:Op zondag 25 februari 2024 08:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De stilte ook.. als er sneeuw valt zonder wind.... die is echt mooi
Ja, jammer dat het hier bijna niet meer voorkomtquote:Op zondag 25 februari 2024 08:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De stilte ook.. als er sneeuw valt zonder wind.... die is echt mooi
Dat denk ik ook niet... maar de tegenstanders zijn zo doorgedraaid.. dat ik ergens nog wel een nieuwe rechtszaak.. of in het ergste geval; een stukje lood ofzo verwachtquote:
dan nog.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet... maar de tegenstanders zijn zo doorgedraaid.. dat ik ergens nog wel een nieuwe rechtszaak.. of in het ergste geval; een stukje lood ofzo verwacht
Ik hoop het met je mee!quote:Op zondag 25 februari 2024 08:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
dan nog.
Trump wordt de komende 4 jaar president. Mark my words.
Hoop?quote:Op zondag 25 februari 2024 08:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hoop het met je mee!
Dan is daar Nikkiquote:Op zondag 25 februari 2024 08:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoop?Ze kunnen allebei nog in een debate neervallen vanwege de leeftijd. Dan wordt het interessant. Wat gebeurt er dan
quote:Op zondag 25 februari 2024 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, jammer dat het hier bijna niet meer voorkomt
Nou nee dat mag dan niet meer. Niet als Trump officeel de primary's wint en de kandidaat is.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan is daar Nikki(en nog meer oorlog
)
Ah, op die fiets. Is het dan automatisch de vice president keuze ?quote:Op zondag 25 februari 2024 08:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou nee dat mag dan niet meer. Niet als Trump officeel de primary's wint en de kandidaat is.
Nee. Die is alleen de keuze als Trump de verkiezing wint maar nog niet is ingezworen.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Is het dan automatisch de vice president keuze ?
Ai.. zit ff te denken.. denk niet dat dat een fijn plan is.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee. Die is alleen de keuze als Trump de verkiezing wint maar nog niet is ingezworen.
Dus...wat ik zeg. Dat wordt een puinhoop.
quote:Op zondag 25 februari 2024 08:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ai.. zit ff te denken.. denk niet dat dat een fijn plan is.
Ik volg het ook nog aardig daar...quote:
die running mate doet er toch niet toe. Bij hem niet in elk geval.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik volg het ook nog aardig daar...
Met alle keuze die er is.. Hoop ik op Trump - Tulsi
I
Meestal niet nee. Maar wie was de vice president van Obama?quote:Op zondag 25 februari 2024 08:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
die running mate doet er toch niet toe. Bij hem niet in elk geval.
quote:Op zondag 25 februari 2024 08:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Meestal niet nee. Maar wie was de vice president van Obama?
We gaan het zien... Ik hoop vooral dat het deze keer wèl eerlijke verkiezingen zijn!quote:
misschien komt een derde partij verrassend om de hoek kijkenquote:Op zondag 25 februari 2024 08:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We gaan het zien... Ik hoop vooral dat het deze keer wèl eerlijke verkiezingen zijn!
Tja.. dan heb je Kennedy of Tulsi Die zijn beide independent toch?quote:Op zondag 25 februari 2024 08:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
misschien komt een derde partij verrassend om de hoek kijken
Kennedyquote:Op zondag 25 februari 2024 08:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja.. dan heb je Kennedy of Tulsi Die zijn beide independent toch?
Hebben ze daar ook nog "Groenen" ? Staat me iets van bij..
jah....omkieperende lunar landarquote:Op zondag 25 februari 2024 08:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Even iets minder zwaars...
Heb je de maanlanding gevolgd?
Ja hè..quote:
Wel lastig blijkbaarquote:Op zondag 25 februari 2024 09:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja hè..
Ik kijk weleens robot warsEn die dingen kunnen zichzelf altijd weer recht zetten.
Hoe moeilijk kan het zijn!
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wel lastig blijkbaarZe moeten maar iemand sturen die dat ding even rechtop zet.
Nah...ik wil de eclipse liever vanaf de grond zienquote:Op zondag 25 februari 2024 09:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je je al aangemeld?
dit komt jouw kant ook op denk ik...zo heel erg ver zitten we niet van elkaar vandaan.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Geen zon hier... Het is grauw buiten, en soms regent het lichtjes.
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Geen zon hier... Het is grauw buiten, en soms regent het lichtjes.
De zon? Dat zou mooi zijn, heb wel zin in wat zon en warmte.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
dit komt jouw kant ook op denk ik...zo heel erg ver zitten we niet van elkaar vandaan.
ooit gaat het gebeurenquote:Op zondag 25 februari 2024 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De zon? Dat zou mooi zijn, heb wel zin in wat zon en warmte.
Ik dacht eerst van heb ik een tiepfout gemaakt..... Maar ik heb m...quote:
Toch hoor ik al de vogeltjes... zag al een zweem van groen op een treurwilg... het komtquote:Op zondag 25 februari 2024 09:13 schreef Prisha het volgende:
warmte is een ander verhaal trouwens....dat gaat nog wel even duren.
jaaaa vogeltjes hoor ik ook al heel vroeg. En ik zie groen hier en daar. Natuur houdt z'n adem in en dan barst het losquote:Op zondag 25 februari 2024 09:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toch hoor ik al de vogeltjes... zag al een zweem van groen op een treurwilg... het komt
Vogeltjes zijn alweer elke dag vroeg wakkerquote:Op zondag 25 februari 2024 09:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toch hoor ik al de vogeltjes... zag al een zweem van groen op een treurwilg... het komt
ja! en ja!!quote:Op zondag 25 februari 2024 09:14 schreef maily het volgende:
[..]
Jij was toch ook naar The Light Safari geweest?
Die vuurwerklichtjes in de bomen
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaa vogeltjes hoor ik ook al heel vroeg. En ik zie groen hier en daar. Natuur houdt z'n adem in en dan barst het los
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Nat sproeien. Zo doen ze het in de betuwe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
I know.. Dan rij ik smorgens naar mij werk... en zie de fruitboeren sproeien.. prachtig, die ijspegels aan de boompjes. Helaas vind mijn werkgever het geen goed idee om daar voor thuis te blijvenquote:Op zondag 25 februari 2024 09:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nat sproeien. Zo doen ze het in de betuwe.
je kunt ze s nachts besproeien? Of gaat dat niet.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
I know.. Dan rij ik smorgens naar mij werk... en zie de fruitboeren sproeien.. prachtig, die ijspegels aan de boompjes. Helaas vind mijn werkgever het geen goed idee om daar voor thuis te blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |