Hier begon het rond lunchtijd, en is het nu alweer ver te zoeken. Beetje lullig.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier begon ie later dan gisteren te schijnen, veel meer bewolking, maar dat is later ruimschoots goed gemaakt.
Toen ik nog een CV had zat ik in de ochtend al op 0.7 m3 ofzo. Vrouwlief 'even' aan het douchen geweest.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:42 schreef StateOfMind het volgende:
De CV installatie nu maar meteen uitgezet, als in de zomerstand, alleen warm water voor douche en kraan.
Sinds 25 oktober 261 kuub gas verbruikt tijdens het stoken.
Meestal op 19 graden, soms op 20.
Voor wat betreft het niet-stoken gasgebruik doe ik een dag of 4 met een kuub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 maart 2024 20:47 schreef Houtenbeen het volgende:
?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
die halve liters helpen goed met het gevoelquote:Op zondag 3 maart 2024 19:50 schreef Djeez het volgende:
Wat een goddelijk weer vandaag! Hele middag in T-shirt in de tuin gezeten met een paar halve liters. Mijn Vlaamse is nu zo geil als boter op deze vroege lentedag, dus als dat geen neuken wordt
Vooruitquote:Op maandag 4 maart 2024 08:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die halve liters helpen goed met het gevoel
Pre-frietquote:Op maandag 4 maart 2024 09:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vandaag eerste lading aardappels poten
quote:Op maandag 4 maart 2024 09:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vandaag eerste lading aardappels poten
Yes.. maak er inderdaad wel voor een flink deel friet van. Over een maandje de rest poten.quote:
Toch 1,3kg friet per dag 😱quote:Op maandag 4 maart 2024 09:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Yes.. maak er inderdaad wel voor een flink deel friet van. Over een maandje de rest poten.
Benieuwd hoeveel kilo we dit jaar kunnen oogsten. Vorig jaar viel een beetje tegen met net aan 500 kg
Haha.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Toch 1,3kg friet per dag 😱
#viesdik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |