looptijden, hier loopt iedereen met gemak 45/1uur per dag in de min.quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:54 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Dat is dit jaar op 13 maart. Dus denk dat de nieuwe mensen begeleider en/of logistiek begeleider het komen brengen.
Hier wel een bericht in de app dat we vanaf volgende week nieuwe looptijden hebben... Zal mij wel weer hogelijk benieuwen... Allemaal 1 minuut erbij ofzo, want je wordt wel geacht een postvest te dragen en een stuurtas of schoudertas te gebruiken. (niet dat een schoudertas en postvest zijn te combineren). En natuurlijk zijn we allemaal langzamer dan de gemiddelde bezorger.
ja in de min (dat je erop toelegt)quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:22 schreef V__L_N het volgende:
Hoe bedoel je in de min? Hier moet nog steeds iedereen gewoon dik bij plussen hoor. Minnen komt volgens mij helemaal niet zo veel voor.
wat ik bedoel is dat als er 2uur in je rooster staat, en je er 3:30 over doet,je loopt dan 1:30 in de min,dat met die tijden moeten ze ook rapido aanpassen. zelf zijn ze wel met hun eigen bezig,zo weinig mogelijk betalen,zeer slechte voorwaarden etc.. een verlopen cao en meer.quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:36 schreef V__L_N het volgende:
Maar bedoel je dan op de tijd die op het rooster staat of op de tijd die je zou moeten werken voor je contract?
mij een raadsel ze hebben geen kwartje,giga naar de adh en dit:https://www.wielerflits.n(...)-nice/#post-commentsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:53 schreef V__L_N het volgende:
Aah dan bedoelen we het zelfde. Het staat nu nog niet online. Zal wel morgenochtend pas worden.
Wat is dat nou weer voor een onzin?quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:30 schreef V__L_N het volgende:
De maand mei is een verboden verlofmaand... Blijkbaar wordt al het verlof in die maand afgekeurd. Het volume is te hoog. Mensen mogen in December op vakantie... Maar Mei kan niet (tenzij je het in november hebt aangevraagd voordat ze dit bedacht hebben)
Klinkt als het afwentelen van personeelstekorten op de nog wel aanwezige bezorgers door ze geen vrijaf toe te staan. Waardoor het werk nog rottiger wordt, waardoor de kans groter wordt dat er nog meer mensen vertrekken, waardoor er in de toekomst nog ernstiger tekorten zullen zijn. Dit soort ad hoc "oplossingen" doen op termijn ook niets goeds.quote:
Ik weet niet beter dan dat het altijd moeizaam was om verlof te krijgen bij de post. Dat leidde dan vooral onder parttimers die veel meeruren maakten (zoals ik) altijd tot hele bergen aan verlofuren.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:30 schreef V__L_N het volgende:
De maand mei is een verboden verlofmaand... Blijkbaar wordt al het verlof in die maand afgekeurd. Het volume is te hoog. Mensen mogen in December op vakantie... Maar Mei kan niet (tenzij je het in november hebt aangevraagd voordat ze dit bedacht hebben)
Waarschijnlijk beleid van een lokale manager die zelf z'n eigen regels bedenkt. Ik heb gewoon 2 weken vrij gevraagd in mei, en gekregen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:30 schreef V__L_N het volgende:
Ik heb letterlijk nog nooit gehad dat mijn verlof afgewezen werd. Zelfs een keer verlof aangevraagd op een dag waarvoor iemand anders eerder werd afgewezen en bij mij werd het gewoon goedgekeurd.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:39 schreef lololo het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat het altijd moeizaam was om verlof te krijgen bij de post. Dat leidde dan vooral onder parttimers die veel meeruren maakten (zoals ik) altijd tot hele bergen aan verlofuren.
En dan elk jaar in november de oproep krijgen om zoveel mogelijk van je uren op de verlofplanning te zetten voor komend jaar. Plande je 12 weken in, werden er 5 goedgekeurd en zat je het jaar erop weer met hetzelfde gezever.
Ik heb wel eens gehad dat het werd afgewezen. En bij een collega die voor de zelfde dag een aanvraag had gedaan (en ook nog later de aanvraag had ingediend) werd het wel goedgekeurd.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:02 schreef wbwb het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk nog nooit gehad dat mijn verlof afgewezen werd. Zelfs een keer verlof aangevraagd op een dag waarvoor iemand anders eerder werd afgewezen en bij mij werd het gewoon goedgekeurd.
ze willen teveel,iedereen gaat moven zo cao die te laat is veel onrust een ceo die vrienden heeft onder de adhquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:30 schreef V__L_N het volgende:
wat weleens helpt,zeker als je veel extra doet,dan is het mooi als je er een kent bij de planning.(let wel hier wordt niemand voorgetrokken,want degene vangt al veel op)quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat het werd afgewezen. En bij een collega die voor de zelfde dag een aanvraag had gedaan (en ook nog later de aanvraag had ingediend) werd het wel goedgekeurd.
ja op de investeringsforma staat genoeg.het blijft een raadsel waar al het geld is gebleven,het gaat niet om een paar tientjes.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:04 schreef Bezorgertje het volgende:
https://deazijnpisser.blo(...)et.html?spref=tw&m=1
Over duurzaamheid gesproken: ze zouden toch ook iets gaan doen aan die binnentassen met schilferziekte? Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik een nieuwe tas ben tegengekomen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:58 schreef wbwb het volgende:
PostNL wil toch duurzaam zijn? Dat soort zooi uitdelen is ook alles behalve duurzaam…
Het mag allemaal niets kosten,er zitten nog tig duizend op een cao te wachten.(de"grote loopt zo af over 2 weken) gaan we eindelijk gelijk op?.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ja, we hebben 1 stroopwafel gehad van de TC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |