SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
Milambo in de basisquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:21 schreef Wicky15 het volgende:
Nou lekker middenveld mochten we doorgaan
Zou leuk zijn, maar verwacht dat Slot de Geert doorschuift. In ieder geval geen Nieuwkoop op rechtsbuitenquote:
Zou wel sneu zijn, was niet eens een overtreding.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:22 schreef Haringkop het volgende:
Ik dacht even dat dit de tweede gele voor Wieffer was
Bas houdt wel van kaarten geven voor klagen toch?quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:25 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Denk dat die Romeinen dan massaal op de brancard afgevoerd gaan acteren worden
Klopt, maar doet dat imo te weinig voor acterenquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bas houdt wel van kaarten geven voor klagen toch?
Ga je geen flikker aan hebben, maar hier: https://livetv.canaldigit(...)4sKbScCS7138iYaJ5ENHquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn stream is uitgevallen, kan iemand iets mij cadeau doen via dm
Pauperquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn stream is uitgevallen, kan iemand iets mij cadeau doen via dm
Mijn link is betaald.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Even in een spoiler die stream anders komt er gezeik van.
Ja. Begon goed, maar maakt totaal geen ontwikkeling door.quote:
Is nu slechter dan in het begin, heb je geen reet aan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja. Begon goed, maar maakt totaal geen ontwikkeling door.
Jouw UI ziet er echt niet uit in DARKMODEquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben gewoon maar een arme arbeider, ik kan toch geen verlengingen aan. Uitgeput weg aan het kwijnen op die bank
Waarom zou je dark mode gebruikenquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw UI ziet er echt niet uit in DARKMODE
[ afbeelding ]
Graag even veranderen
quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Arne nu niet Alireza inbrengt reken ik hem het verlies in de penaltyserie toe.
Nouquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Arne nu niet Alireza inbrengt reken ik hem het verlies in de penaltyserie toe.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hij leest dus naast 1908 ook hier meequote:Op donderdag 22 februari 2024 23:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zit je nog met je tower case in de woonkamer achter zo"n bureau met van die klapdeuren?quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw UI ziet er echt niet uit in DARKMODE
[ afbeelding ]
Graag even veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |