Sowieso herhalen er veel daar zo vaak hetzelfde. Als je 's ochtends iets gemist heb, ben je 's middags snel weer bij.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:55 schreef marky het volgende:
Zo langzamerhand wordt ik die peptalkjes van Alice ook zat. Het is continu een standaard riedeltje.
Ik heb dat laatst nog eens terug gekeken.Ook Bart met zijn dochter,en dat Jolien zegt okee klaar nu.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:52 schreef kater1 het volgende:
[..]
Oooow weet je nog, de oma van Michelangelo.....
Ben ik niet de enige. Wordt ook moe van dat kind met haar standaard politiek correct geprietpraat.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:55 schreef marky het volgende:
Zo langzamerhand wordt ik die peptalkjes van Alice ook zat. Het is continu een standaard riedeltje.
vond dat een toffe actie van haarquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dat laatst nog eens terug gekeken.Ook Bart met zijn dochter,en dat Jolien zegt okee klaar nu.
Ja, maar het is wel echt en gemeend naar mijn idee, kunnen velen een voorbeeld aan nemen ....quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:55 schreef marky het volgende:
Dat bedoel ik dus ook.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:00 schreef Adat231 het volgende:
[..]
vond dat een toffe actie van haar
Klinkt als Heintje vroeger.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:00 schreef mario390 het volgende:
lied omazolief
had ik als kleintje
hezongen
Dat vraag ik mij af omdat ze steeds bij iedereen het zelfde peptalkje geeft. Ze is ook pas 19 je kan ook niet zo veel verwachten maar stort je dan niet steeds als een moeder Theresa op je slachtoffersquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel echt en gemeend naar mijn idee, kunnen velen een voorbeeld aan nemen ....
Vind ze wel meer matuur dan/als (belgisch/nederlands) Saboquote:Op donderdag 22 februari 2024 22:05 schreef marky het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij af omdat ze steeds bij iedereen het zelfde peptalkje geeft. Ze is ook pas 19 je kan ook niet zo eel verwachten maar stort je dan niet steeds als een moeder Theresa op je slachtoffers
Nee joh, je zou toch gillend gek worden? Ik wel in ieder geval.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel echt en gemeend naar mijn idee, kunnen velen een voorbeeld aan nemen ....
Natuurlijk ! Alle broeken vind ik daar afschuwelijk, maar ben dan ook getrouwd met een madam die puur natuur is, en gewone jeans of jurken draagt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:06 schreef FreshFruit het volgende:
Mag ik zeggen dat ik de broek van Ronahi vreselijk lelijk vind?
Kan jij zingen dan?quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:06 schreef mario390 het volgende:
ik heb vor oma heintje liedjes
gezongen
Dat wel maar ze komt met die prietpraat ook in mijn irritatie.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vind ze wel meer matuur dan/als (belgisch/nederlands) Sabo
Als in wanneer iemand jankt is ze er wel snel bij.laat lekker janken.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:11 schreef marky het volgende:
[..]
Dat wel maar ze komt met die prietpraat ook in mijn irritatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |