Ow???quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ze heeft vast 'n druppeltje menthol vlak onder haar ogen gesmeert, ga je ook zo van tranen
Ik heb eerbied voor u grijze haren...quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:46 schreef Ireth het volgende:
Ow leuk, we gaan morgen zingen voor omaatje...
TJAKKAquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alice weer met hele wijze woorden, ik houd ervan ....![]()
En ze is zoveel overtuigender ...quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:48 schreef Ireth het volgende:
Alice is qua peptalken een stuk aangenamer om naar te luisteren dan naar de peptalks van sorbo...
Maar bij haar snap ik tenminste nog wel wat ze zegtquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:49 schreef Puzzie het volgende:
Alice kan net als een aantal andere dames ontzettend doordraven
Ze voeden elkaar hier enorm in.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:49 schreef Puzzie het volgende:
Alice kan net als een aantal andere dames ontzettend doordraven
Laat sorbo maar lekker bij oma naar binnen lopenquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze hoopt dat Omaatje binnen komt lopen tijdens de freeze, Godver ik hoop het toch echt niet ....
Oooow weet je nog, de oma van Michelangelo.....quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze hoopt dat Omaatje binnen komt lopen tijdens de freeze, Godver ik hoop het toch echt niet ....
Da fuck,dat was gemeen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:52 schreef kater1 het volgende:
[..]
Oooow weet je nog, de oma van Michelangelo.....
quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley komt even troosten, dat is de genadeklap ....![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |