quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Je wordt er niet vrolijk vanquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind ze zo negatief overkomen die voetbalsters.
Steuntrekker dusquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:46 schreef NoCigar het volgende:
Ze noemt zichzelf 'levensgenieter',
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nog op tijd voor het warme bad voor cherry?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik verdenk hem ervan de 20 uur date te zijn
Zouden ze ook kogelvis serveren?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:49 schreef NoCigar het volgende:
St Jacobsschelp is totaal ongevaarlijk.
Dat zijn toch de haais?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik verdenk hem ervan de 20 uur date te zijn
Dat is echt uit je comfort zone niet die coquilles.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zouden ze ook kogelvis serveren?
Wel mooi passend bij haar outfitquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat witte shirt onder het overhemd
Zit wel vrij weinig smaak aan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:51 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat is echt uit je comfort zone niet die coquilles.
Ja maar die hebben veel gespreksstofquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
snelle date deze 2. De voetballers waren toch eerst
Kogelvis? Geen idee.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zit wel vrij weinig smaak aan.
Ja, vrij neutrale smaak, beetje taai.quote:
Je valt op psychische klachten?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
Zij ziet er wel leuk uit. Wel het type beetje alternatief mogelijk psychische klachten waar ik op val.
Nouja dat niet, in ieder geval niet bewust. Maar ik val op een bepaald type/uitstraling en die blijken dat eigenlijk meestal wel te hebben.quote:
Ik hoop het niet voor hem.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
De date van Cherry kan toch niet erger zijn dan deze voetbalsters?
@Cocoquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Echte fokker deze ,wat is zijn username hier?
CocaColaVanillequote:Op donderdag 22 februari 2024 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Echte fokker deze ,wat is zijn username hier?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:00 schreef DKUp het volgende:
Cocktail OLD FASHIONED
RIERAAHRAAIZUH
LEGGOOOO
DISNEY
@:Pisces29
Ja, dat is misschien waarom het misliep, fantasy lijkt wel een goede match.quote:
Bij spiritueel loopt het bijna altijd mis als de ander er niks mee heeftquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien waarom het misliep, fantasy lijkt wel een goede match.
Gewoon opstaan van de kruk en weglopenquote:
“Ik word besodemieterd”, zou ik denkenquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gewoon opstaan van de kruk en weglopen
Ja Cherry dodged a bullet bij nader inzienquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:03 schreef Joop_W het volgende:
[..]
De date zou na deze uitspraak bij mij compleet klaar zijn.
Ja tochquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:03 schreef Joop_W het volgende:
[..]
De date zou na deze uitspraak bij mij compleet klaar zijn.
piercings mogen ook wegquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:03 schreef Coco het volgende:
Wel een typetje voor @:Mortaxx zonder die tatoeages.
ddat dus hahaquote:
Dat je even geen baan hebt kan gebeuren inderdaad, maar als je er zo mee omgaat kan ik dat onmogelijk serieus nemen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja Cherry dodged a bullet bij nader inzien
Misschien van een scharrel? Of een liefde die ontstaan is op de middelbare school?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:04 schreef alpeko het volgende:
Eerste date ooit? Zij had toch een kind?
Dat was blacked.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:04 schreef alpeko het volgende:
De eerste en enige man in haar leven, haar kindquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:04 schreef alpeko het volgende:
Ja of ‘werk’quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien van een scharrel? Of een liefde die ontstaan is op de middelbare school?
Sommige mensen hebben een andere definitie van date.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:04 schreef alpeko het volgende:
helaas oorlogquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:08 schreef Coco het volgende:
@:cherrycoke Tsjernobyl en Pripjat bezocht?
Nooit van gehoord. Fijn dat ik vandaag toch iets nieuws leer. Klinkt tof!quote:
Neequote:Op donderdag 22 februari 2024 20:09 schreef cherrycoke het volgende:
ze hebben het wel leuk gemonteerd, is het stukje al geweest dat zij "naar de wc" ging
Die heeft na een ONS gewoon nooit meer iets van zich laten horenquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Snorreman heeft gehaaste vibe, kijkt steeds weg. Is iets aparts aan hem
In between toiletsquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:09 schreef cherrycoke het volgende:
ze hebben het wel leuk gemonteerd, is het stukje al geweest dat zij "naar de wc" ging
“Aan mezelf werken…”quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:09 schreef cherrycoke het volgende:
die sebetical was inderdaad een huge red flag
Nee, nog niet. Is dat het 'hoogtepunt' van de date?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:09 schreef cherrycoke het volgende:
eerder dieptepunt omdat ze boos werd dat ik geen drankje voor haar had besteld.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Is dat het 'hoogtepunt' van de date?
Baasquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
eerder dieptepunt omdat ze boos werd dat ik geen drankje voor haar had besteld.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
We hebben nog zes of zeven minutenquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Nog een red flagquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Daar is het personeel toch voor?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als je zo met een van ons omgaat, ben je keihard af.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:16 schreef DKUp het volgende:
Zij wil betalen
Cherrycoke doet het
Cherrycoke wil beginnen
Zij neemt heel irritant de lead
Cherrycoke moet het maar zo zien dat hij nu wat meer ervaring heeft die bij een volgende date hopelijk helpt. Hier was denk ik sowieso niets uit gekomen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
Wat kut dat ze hierover begint. Lekker voor het blok zetten gaat het echt beter van worden
En dan kun je ook niet gewoon eerst nog even je potje afmaken. Jezus.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:16 schreef DKUp het volgende:
Zij wil betalen
Cherrycoke doet het
Cherrycoke wil beginnen
Zij neemt heel irritant de lead
Dan ben je gewoon een kutwijfquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:17 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als je zo met een van ons omgaat, ben je keihard af.
Dit ja.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:18 schreef Coco het volgende:
@:cherrycoke wel ballen dat je dit gedaan hebt
Kun je haar geen ban aansmeren? Zij zit toch ook gewoon op FOK!?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:18 schreef Coco het volgende:
Is dat zo?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
Kun je haar geen ban aansmeren? Zij zit toch ook gewoon op FOK!?
Of op het Viva forum, maar dat is ook samengevoegd toch?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
Kun je haar geen ban aansmeren? Zij zit toch ook gewoon op FOK!?
ZO is 't! Ik zou 't niet aandurven op tv. Toffe ervaring voor later zoiets en leuk verhaal ook voor elke volgende (blind )date die je ooit gaat hebben.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:18 schreef Coco het volgende:
Een beetje wel ja, maar dan is het gewoon doen alleen maar moediger!quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:20 schreef cherrycoke het volgende:
vonden jullie dat ik heel zenuwachtig was?
Het viel mij eerlijk gezegd wel mee, tot ze erover begon. Hoe kijk je er zelf op terug?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:20 schreef cherrycoke het volgende:
Niet extreem want je kon wel gewoon gesprek voeren, je keek wel veel weg (althans volgens de camerabeelden)quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:20 schreef cherrycoke het volgende:
Ja was wel duidelijk dat je niet op je gemak was. Maar dat zie je daar bij zoveel mensenquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:20 schreef cherrycoke het volgende:
Hij was ook wel erg nerveus meende ik te zien (?).quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar zo rampzalig als je de date had voorgespiegeld was het ook weer niet @:cherrycoke!
En denk dat het niet zo'n heel leuke vrouw was, iig niet voor de lange termijn
zekerquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:20 schreef DKUp het volgende:
Nou dat viel toch reuze mee @:cherrycoke
ik zie het wel ja, maar ik voelde dat ik niet heel super zenuwachtig was.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het viel mij eerlijk gezegd wel mee, tot ze erover begon. Hoe kijk je er zelf op terug?
Was het niet ook gewoon dat je haar meteen niks vond?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:23 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik zie het wel ja, maar ik voelde dat ik niet heel super zenuwachtig was.
ja klopt ja, ik vond de omgeving interessanter dan haar.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Niet extreem want je kon wel gewoon gesprek voeren, je keek wel veel weg (althans volgens de camerabeelden)
bij die sebetical had ik al zo iets van "okay daar geef ik je wel minpunten voor" na dat niet bestellen van drankje en die rekening en dan die snaai nog bij het einde was ik er wel klaar mee, heb daarna nog even lekker wat gegeten in amsterdamquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Was het niet ook gewoon dat je haar meteen niks vond?
Daarvoor hebben ze NLZIET voor uitgevonden, easy clap!quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:59 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Totaal geen zin in al die reclame.
Ik ben wel benieuwd wat je nog meer had verteld zonder dat wij dit zien. Laten ze veel van de gesprekken zien?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:23 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik zie het wel ja, maar ik voelde dat ik niet heel super zenuwachtig was.
een van de dingen die ze niet lieten zien is dat ze toen boos werd omdat ik geen wijn voor haar had besteld maar alleen voor mijzelf. toen zij op de wc zat.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat je nog meer had verteld zonder dat wij dit zien. Laten ze veel van de gesprekken zien?
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:26 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
een van de dingen die ze niet lieten zien is dat ze toen boos werd omdat ik geen wijn voor haar had besteld maar alleen voor mijzelf. toen zij op de wc zat.
nopequote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]Ah oke, ja. Wist je niet dat ze wat wilde?
Ik vond je ook niet lang op beeld of leek dat maar zoquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:28 schreef cherrycoke het volgende:
jaaa ik zag mijzelf weer in de intro
Jammer wel, had dat wel willen zien. Hoe heb je erop gereageerd?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:26 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
een van de dingen die ze niet lieten zien is dat ze toen boos werd omdat ik geen wijn voor haar had besteld maar alleen voor mijzelf. toen zij op de wc zat.
quote:
Klap voor haar bek gegeven en daarna zijn drankje in haar gezicht gegooid.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer wel, had dat wel willen zien. Hoe heb je erop gereageerd?
Dat wou hij misschien wel doenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:31 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Klap voor haar bek gegeven en daarna zijn drankje in haar gezicht gegooid.
Terecht welquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:31 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Klap voor haar bek gegeven en daarna zijn drankje in haar gezicht gegooid.
Je zou haar willen paaien met wat geld?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Zou me wel door haar laten verplegen.
ben 2 meterquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik vond je ook niet lang op beeld of leek dat maar zo
ze ging toen met handgebaren gelijk e ober roepen dus jaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer wel, had dat wel willen zien. Hoe heb je erop gereageerd?
die feeder inderdaadquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:38 schreef DKUp het volgende:
Oh ik zie mensen op de achtergrond van twee weken geleden
Dat is voor iedereen weer anders he zoals je zietquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:40 schreef DKUp het volgende:
Net als het geloof, stelt helemaal niks voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |