Dat was belachelijk. Hier mogen jullie niet klagen trouwens, was niet erg zwaar die overtredingquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:55 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Pohhh wat een onzin was die wedstrijd zeg
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Was toch ook echt geen fuck aan de hand met die keeper?
JINX HET NOU GODVERDOMME NIETquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:57 schreef Heeinz het volgende:
We hebben nu al zo veel geluk gehad dat ik denk dat we eindelijk de 0 gaan houden
4-5-1 schieten van afstandquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:57 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik zag iemand al Football Manager noemen.. dit is echt een typische Football Manager wedstrijd... Meestal tegen het team van de speler...
Ik zag het ook nietquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Was toch ook echt geen fuck aan de hand met die keeper?
Alleen maar linksbenigen lijkt me ook niet heel handig denk ik.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:58 schreef StevenHyde het volgende:
Die magkezen zetten ondertussen die Gaaies erin en niet Kaplan. Wat heeft die Kaplan misdaan zeg.
Als je de bal niet hebt, dan maakt dat toch geen kut uit. Lijkt me meer iets voor in balbezit.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:59 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Alleen maar linksbenigen lijkt me ook niet heel handig denk ik.
Afwezig om Medi(s)c(he) redenenquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:01 schreef MatthijsDJ het volgende:
Waar is Medic eigenlijk gebleven?
Das waar.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Als je de bal niet hebt, dan maakt dat toch geen kut uit. Lijkt me meer iets voor in balbezit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |