1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | woensdag: ochtend middag ---------- ------- ------ Alpine: Ocon Gasly Aston Martin: Alonso Stroll Ferrari: Leclerc Sainz Haas: Magnussen Hulkenberg McLaren: Piastri Norris Mercedes: Russell Russell Red Bull Racing: Verstappen Verstappen Sauber: Bottas Zhou VCARB: Tsunoda Ricciardo Williams: Albon Sargeant |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | donderdag: ochtend middag -------- ------- ------ Alpine: Gasly Ocon Aston Martin: Alonso Stroll Ferrari: TBC TBC Haas: Hulkenberg Magnussen McLaren: Piastri Norris Mercedes: Hamilton Hamilton Red Bull Racing: Perez [s]Verstappen[/s] [b]Perez[/b] <<< wijziging ivm verkorte Sessie 1 - zie ook vrijdag Sauber: Zhou Bottas VCARB: Tsunoda Ricciardo Williams: Sargeant Sargeant |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | vrijdag: ochtend middag --------- ------- ------ Alpine: Ocon Gasly Aston Martin: Stroll Alonso Ferrari: TBC TBC Haas: Magnussen Hulkenberg McLaren: Norris Piastri Mercedes: Hamilton Russell Red Bull Racing: [s]Perez Perez[/s] <<< wijziging 50/50 Verstappen/Perez ivm Sessie 1 op donderdag Sauber: Bottas Zhou VCARB: Ricciardo Tsunoda Williams: Albon Albon |
Nee, POLE!quote:
Topic kaap @Sallyquote:
quote:
Huh? Ik had LaPo en kreeg de optie Open Nieuw Deel?quote:
Appels en peren. Red Bull heeft de ophanging ontwikkeld ten tijde dat de regels bekend waren. Mercedes de motor al drie jaar voordat de regels bekend waren en hebben doorgedrukt dat dat het nieuwe motorreglement werd, toen Audi zich terugtrok.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:00 schreef ChevyCaprice het volgende: [..] Red Bull heeft nu een suspensionvoorsprong op de andere teams, dan ga ik toch ook niet beweren dat dat voortkomt door steekpenningen, wat deze geachte "predator" ook loopt te roepen?
Klopt. Je had de laatste post.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Huh? Ik had LaPo en kreeg de optie Open Nieuw Deel?
We waren er al over eens dat het heel erg offtopic is...quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Appels en peren. Red Bull heeft de ophanging ontwikkeld ten tijde dat de regels bekend waren. Mercedes de motor al drie jaar voordat de regels bekend waren en hebben doorgedrukt dat dat het nieuwe motorreglement werd, toen Audi zich terugtrok.
Bewijzen te over, maar toch blijf je je kop in het zand steken daarvoor.
Net zoals dat je blijft beweren dat de RBR voor Max gebouwd is, terwijl al meermaals is aangegeven (o.a. ook door Newey) dat de auto gebouwd wordt om het snelst te zijn en Max daar blijkbaar beter mee om kan gaan dan bijvoorbeeld Perez.
Je codes nu in de OP gezetquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klopt. Je had de laatste post.
Dat heb ik dan even gemist. Topic was gesloten toen ik dit wilde posten, dus even in het nieuwe topic gepost voordat ik de rest van het vorige topic ga bijlezenquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:04 schreef Sally het volgende:
[..]
We waren er al over eens dat het heel erg offtopic is...
Nee, dat hoeft niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Je codes nu in de OP gezet(met een omweg, uiteraard
moest kopieren, plakken en weer codetags eroverheen zetten
)
Wil je er nog credits voor in de OP?
Ja, wijziging vermeld - zie de OPquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet.
Heb je de wijziging bij RBR er ook ingezet? Perez vandaag de hele dag en morgen beiden?
ja die staan er in, ziet er leuk uit in de codetagsquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet.
Heb je de wijziging bij RBR er ook ingezet? Perez vandaag de hele dag en morgen beiden?
Tja, ik dacht al: dat gaat mislukkenquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die staan er in, ziet er leuk uit in de codetags
Dan kan het oude plaatje er wel uitquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, ik dacht al: dat gaat mislukkenhet is leuke html-code geworden
vandaar nog even de <<< erachter
Ik zie nog 2x Perez op vrijdag anders. En wat halve dingetjes als [squote:Op donderdag 22 februari 2024 15:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, wijziging vermeld - zie de OP![]()
![]()
Maar weet iemand dan wie wanneer gaat rijden? Max eerst, of Perez eerst?
Ik vergeef je deze keer. Ik zat in een meeting toen dit wat uit de hand liepquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat heb ik dan even gemist. Topic was gesloten toen ik dit wilde posten, dus even in het nieuwe topic gepost voordat ik de rest van het vorige topic ga bijlezen
Dat moet dus zijn:quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie nog 2x Perez op vrijdag anders. En wat halve dingetjes als [s
1 | [s]Perez --- Perez[/s] |
Ik luister vooral het gelul op mn oortjes op het werk (al staat er een klein schermpje aan naast mn werklaptop op kantoorquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is het nog wat? Ik merk dat mijn interesse nu alweer afneemt in dat testen, tijd voor het echte werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |