Als ie er maar aan kan zitten dan is alles overquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:34 schreef Kissingbird het volgende:
De schouderblessure is zo te zien weer over bij Dilano
dit is al geblondeerdquote:
Had het geluid nog uitstaan netquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
sabeau vraagt wel iedere keer hoe het met zijn schouder is
Gelukkig boeit het hen niet zoveel. Ze gaan net zo lief naar huis. Het is geen heilig vuur dat brandt voor BB.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die Ty ook. Niet slim want alle aandacht gaat de komende weken naar hun uit om er uit te flikkeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Heeft nergens last van , aanstellerig jochiequote:Op donderdag 22 februari 2024 15:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ie er maar aan kan zitten dan is alles over
Jammer voor jou, ze gaat voorlopig helemaal nergenssss heen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:28 schreef Giggio het volgende:
[..]
den bekende valkuil
te vroeg pieken en dan in d'r eigen kuil donderen
doei wannabe kwien![]()
Nee morgen avond hebben ze afgesproken dat de duo's elkaar na gaan doenquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:44 schreef Donna1000 het volgende:
Ik begreep dat ze zaterdag tijdens de live, Alice willen neerzetten als Ashley. Lang haar van Ashley met generaalsmuts, , grote borsten en behoorlijk veel lipstick.
Nee das morgenavond. Wat ze eerder op de verjaardag van Doriana wilden doenquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:44 schreef Donna1000 het volgende:
Ik begreep dat ze zaterdag tijdens de live, Alice willen neerzetten als Ashley. Lang haar van Ashley met generaalsmuts, , grote borsten en behoorlijk veel lipstick.
Zou niet verkeerd zijn, dan wordt dat een soort karikatuur zodat ze zelf kan zien hoe anderen haar zienquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:44 schreef Donna1000 het volgende:
Aha , (zit F 1 te kijken en af en toe hier, dacht dat het over de live ging)quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee morgen avond hebben ze afgesproken dat de duo's elkaar na gaan doen
Ik ook Donnaquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:46 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Aha , (zit F 1 te kijken en af en toe hier, dacht dat het over de live ging)
Uitslovertjequote:Op donderdag 22 februari 2024 15:52 schreef Kissingbird het volgende:
dilano laat zijn turnkunstjes zien aan Sabo
Je bent gewoon jaloersquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers![]()
![]()
Hij moet toch indruk op haar maken anders krijgt hij straks weer geen handje in bed
Vind het wel leuk om te zien. Sab wil het ook doen en hij legt het goed uit (denkik)quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:52 schreef Kissingbird het volgende:
dilano laat zijn turnkunstjes zien aan Sabo
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn, dan wordt dat een soort karikatuur zodat ze zelf kan zien hoe anderen haar zien
ja is ook leuk om te zienquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het wel leuk om te zien. Sab wil het ook doen en hij legt het goed uit (denkik)
Mij lijken Ashley en Sabeau een geweldig duoquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:01 schreef Jackiegekkie het volgende:
Karen vraagt zich af wie volgende week haar duo-partner wordt.
Wat mij betreft mogen die duo's wel eens héél grondig door elkaar
Dit lijkt me wel wat - lekker veel wrijvingen
• Karen-Randy
• Ashley-Ronahi
• Tyron-Tom
• Danny-Dilano
• Jimmy-Sabeau
• (blijven Glenn-Alice over)
Naomi zag ik ook nog op Million Dollar Island.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:08 schreef spapaars het volgende:
YT kanaal van Naomi en Liese met meerdere oud-bewoners BB2024
https://www.youtube.com/results?search_query=No+Biggie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |