ohhhhhh , zal wel meevallen het is eigenlijk alleen waterstofperoxidequote:Op donderdag 22 februari 2024 15:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, weet ik maar ze vertelde net dat ze geen verf meer thuis had en die kleur van haar moeder had meegenomen...met een ander nummer,...ook wel blond.
Weet je het zeker???quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhhhhh , zal wel meevallen het is eigenlijk alleen waterstofperoxide
Ook een fixatie op Ashleyquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:07 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus wat een zeikmens die ronahi over dat ze target is en daar maar in blijven hangen en zielig doen terwijl ze in gesprek is met 2 genomineerden
H2O2quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhhhhh , zal wel meevallen het is eigenlijk alleen waterstofperoxide
Ja die lult echt niet mee.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:07 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik ga me wel langzamerhand ergere aan Ashley ik vond haar leuk paar weekjes geleden maar nu denkt ze dat ze alles maar kan maken in het huis, stoer doen enzo ze krijgt kapsones. Alice blijft gelukkig wel gewoon haar zelf.
Zijn er meer Ashleys?? Ze heeft het over mensen.....dus kan iedereen zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:07 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, het gaat altijd over Ashley
Ja vorige week was dat voor anderen en was jou macht gegevenquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:08 schreef Puzzie het volgende:
Randy:' Deze week was alleen maar verliezen man, verliezen verliezen'
Die hele club heeft een fixatie op Ashquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:07 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, het gaat altijd over Ashley
Ik vermoed maar zo dat ze daar binnen meer zien en horen van elkaar dan wat wij zien.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die hele club heeft een fixatie op Ash![]()
Wel grappig dat mensen zo gefrustreerd over haar zijn.
deze week ook want bb liet team ashley eerst gaan met de kaarten ,nominatie , vrijstelling enz. want je weet dat de laatste met dat spel veiliger zijnquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja vorige week was dat voor anderen en was jou macht gegeven
Is allemaal net iets anders bij onze Vlaamse vrienden, wij zitten er op zij zitten er inquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:10 schreef Dotteke het volgende:
Danny gaat neit meer huilen, als hij het aan voelt komen gaat hij een half uur in de wc zitten
Zij zitten daar wij niet, dus dat is altijdquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat ze daar binnen meer zien en horen van elkaar dan wat wij zien.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is allemaal net iets anders bij onze Vlaamse vrienden, wij zitten er op zij zitten er in
Niemand durft Ashley te weigeren.....zoals nu ze vindt het doodnormaal dat een andere bewoner met haar matten die extreme lengte hebben minstens twee dagen aan de slag gaat.....wist dat het in huis gedaan moest worden....quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:07 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik ga me wel langzamerhand ergere aan Ashley ik vond haar leuk paar weekjes geleden maar nu denkt ze dat ze alles maar kan maken in het huis, stoer doen enzo ze krijgt kapsones. Alice blijft gelukkig wel gewoon haar zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |