God nee, Duchovny zou echt geen voorspel nodig hebben.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Voorspel Lenny, voorspel...
En hier moet het wat braaf blijven toch?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Iets te brede kaak voor mij, echt een Chad typje
Oeh - The Witcherquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Whahahaha jeetje wat jij met hem hebt heb ik met Henry Cavill
Nou.. ik denk dat er weinig personen zijn die meer open zijn dan ik (inb4 huehue of oh hai @stiggler)quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een pixie is maar vond je wel mega open ineens
Goede serie ookquote:
Oepsquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Had toch wel verwacht dat je mij had genoemd![]()
:p
Uhuhm. Hoop dat hij wel verder gaat. Maar niet meer met Henryquote:
Ik had je nog niet eerder zo meegemaaktquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:21 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou.. ik denk dat er weinig personen zijn die meer open zijn dan ik (inb4 huehue of oh hai @:stiggler)
Voorbeeldfunctie dit datquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik had je nog niet eerder zo meegemaakt
Ik ben heel openquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:21 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou.. ik denk dat er weinig personen zijn die meer open zijn dan ik (inb4 huehue of oh hai @:stiggler)
Zal jou eens ookquote:
En Duchovny doet rare dingen met mijquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik had je nog niet eerder zo meegemaakt
Uh huh.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En Duchovny doet rare dingen met mij
Janken is niet slecht.. ruimte maken voor andere emotiesquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb zo weer een date met de psycholoog. Even mezelf wat fatsoeneren en hopen dat het niet weer continu janken geblazen is
Dat blijkt. Mijn ex had dat met mij ookquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En Duchovny doet rare dingen met mij
Oh dan is het goedquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:28 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
De krullen op mijn hoofd? (wijst naar boven)
En kletsnatquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat blijkt. Mijn ex had dat met mij ookdie hoefde maar weinig te doen of te zeggen en ik stond aan
Ik heb 1 ex gehad die dat kon maar dat bleek uiteindelijk dan ook wel echt een monster te zijn (lees politie is nodig geweest).quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat blijkt. Mijn ex had dat met mij ookdie hoefde maar weinig te doen of te zeggen en ik stond aan
quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh hou op schei uit....
Moet werke
vanilla voorspel, lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hooray for boobies!
Dan ga je meteen de afwas doen, daarna stofzuigen en de ramen lappen?quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:57 schreef Lenny77 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Boh als die zo boven mij zou torenen en zo in mijn ogen zou kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |