https://www.nporadio1.nl/(...)ellende-onze-kant-opquote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:43 schreef Resistor het volgende:
[ x ]
Gaat lekker zo.
Had iemand 'massieve zonnestormen' op zijn/haar rampen-bingokaart 2024 staan?
Eind dit jaar enorme zonnestormen verwacht: kans op wekenlang geen internetquote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:43 schreef Resistor het volgende:
[ x ]
Gaat lekker zo.
Had iemand 'massieve zonnestormen' op zijn/haar rampen-bingokaart 2024 staan?
De shit is aan, shit hits the fan,quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:52 schreef Starhopper het volgende:
Een persco? Vanwege de grote hoeveelheid bullshit op de social media neem ik aan? Of is de shit echt aan?
[ x ]
* Houtenbeen gaat naar zijn bunkerquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:52 schreef Starhopper het volgende:
Een persco? Vanwege de grote hoeveelheid bullshit op de social media neem ik aan? Of is de shit echt aan?
[ x ]
Tip nu we extreme waardes zien! Kijk niet alleen richting noord. Kijk ook richting oost/west en recht boven je!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Camera en statief staan al klaar.
Wel wat bewolkt nog...
Of misschien wel zuid, als ze echt extreem zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Tip nu we extreme waardes zien! Kijk niet alleen richting noord. Kijk ook richting oost/west en recht boven je!
Dat lijkt mij met deze waardes niet onmogelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Of misschien wel zuid, als ze echt extreem zijn
Als de hoogspanningsmasten ook licht gaan geven dan wordt het pas echt interessant.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Tip nu we extreme waardes zien! Kijk niet alleen richting noord. Kijk ook richting oost/west en recht boven je!
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als de hoogspanningsmasten ook licht gaan geven dan wordt het pas echt interessant.
En als je zelf gaat gloeien.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als de hoogspanningsmasten ook licht gaan geven dan wordt het pas echt interessant.
Hier geeft ie nu M1.24 x-ray flux aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |