Maar wel een Alibi op Snapchat vormen, 2e set kleding meenemen.quote:'Alles duidt op een opwelling', zegt advocaat Breukink. S. voelt zich momenteel erg depressief vanwege alles wat er gebeurd is.
Hij heeft heel erg hard meegewerkt wat dus best strafverminderd zou kunnen werken in ons gekke landje.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:37 schreef deedeetee het volgende:
Mag toch wel hopen dat dit stuk ongeluk een behoorlijke straf krijgt.
quote:Dit feit pijnigt hem dagelijks. S. is geobserveerd in een jeugdkliniek, vergelijkbaar met het Pieter Baan Centrum. Hij heeft goed meegewerkt. Hij heeft in totaal veertien weken in de kliniek gezeten, dubbel zo lang als de normale termijn. Pas halverwege ontstonden er waardevolle gesprekken met S.
Dat is de eis.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Hopla, 12 jaar en TBS.
Natuurlijk heeft die nu spijt…
Ik denk dat veel mensen helaas zo'n verhaal kennen uit hun omgeving. Gelukkig is deze idioot nu jaren van de straat gehaald lijkt het.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:48 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Gatver.
Ik lees het even door en het is precies zo'n zelfde gast als die mijn zus jarenlang lastig viel en met de dood bedreigde.
Haar op zocht als ze met de hond aan het wandelen was, klem reed met de auto, etc etc.
Dit had ook heel makkelijk bij haar kunnen gebeuren.
Over twee weken weten we dat.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen helaas zo'n verhaal kennen uit hun omgeving. Gelukkig is deze idioot nu jaren van de straat gehaald lijkt het.
En natuurlijk weer de gebruikelijke smoes van snel behandeling nodig hebben. Daar heb ik echt geen begrip voor. Zodra deze man weer vrij komt vermoord hij de volgende vrouw die zo dom is om iets met hem te beginnen en het dan weer uitmaakt.quote:Hij is verminderd toerekeningsvatbaar verklaard. De advocaat van S. heeft de rechtbank verzocht om hem vrij te spreken van moord, en stelt dat hij in een opwelling heeft gehandeld. Ze benadrukte verder het belang van zo snel mogelijk beginnen met de tbs-behandeling, ook gezien de lange wachtlijsten bij tbs-klinieken.
Dom iets met hem te beginnen?quote:Op maandag 17 maart 2025 15:58 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En natuurlijk weer de gebruikelijke smoes van snel behandeling nodig hebben. Daar heb ik echt geen begrip voor. Zodra deze man weer vrij komt vermoord hij de volgende vrouw die zo dom is om iets met hem te beginnen en het dan weer uitmaakt.
Ook continu die zieligheidsact met huilen en dat hij niet weet wat hem bezielde. Typische narcist.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:58 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En natuurlijk weer de gebruikelijke smoes van snel behandeling nodig hebben. Daar heb ik echt geen begrip voor. Zodra deze man weer vrij komt vermoord hij de volgende vrouw die zo dom is om iets met hem te beginnen en het dan weer uitmaakt.
Dit is nog alleszins onzeker. Rechter kan zo maar besluiten onder jeugdrecht te straffen en dat staat hij over een aantal maanden weer buiten.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen helaas zo'n verhaal kennen uit hun omgeving. Gelukkig is deze idioot nu jaren van de straat gehaald lijkt het.
Nee, dan zou deze zaak toch achter gesloten deuren plaatsvinden. Volgens mij valt die gewoon onder het volwassenstrafrecht.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is nog alleszins onzeker. Rechter kan zo maar besluiten onder jeugdrecht te straffen en dat staat hij over een aantal maanden weer buiten.
PIJ en dan verlengen tot TBS gaat echt wel gebeuren dan, die komt echt voorlopig niet meer buiten.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is nog alleszins onzeker. Rechter kan zo maar besluiten onder jeugdrecht te straffen en dat staat hij over een aantal maanden weer buiten.
?quote:Op maandag 17 maart 2025 16:55 schreef matspontius het volgende:
Zijn eer was natuurlijk geschonden - steken maar!
Deze advocaat mag ook direct aan het kruis genageld worden voor het vertellen van leugens.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:53 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Maar wel een Alibi op Snapchat vormen, 2e set kleding meenemen.
En dat alles omdat hij Jet alleen maar 'Bang wou maken'?
Flikker op.
Geef die hond en oom een lintje.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:40 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik wist niet dat die oom hem had gearresteerd.
Jamesley vluchtte, dook verderop in de bosjes en werd daar opgemerkt door de hond die zijn tante daar net uitliet. Uiteindelijk werd hij ingerekend door zijn oom, die wijkagent is.
Wat heeft een vierjarige geadopteerd kind uit Haïti te maken met eerwraak? Het is geen moslim of geadopteerd kind door moslims.quote:
Die doet imo heel goed haar werk. Wat ik bijzonder vind is dat het slaap filmpje is aangedragen als alibi wat Jet moest zien, wat ik persoonlijk niet geloof (meer voor de politie denk ik). Maar het zou wel een goede reden zijn om dat als waarheid te zien door een rechter(wie weet dacht hij ook zo), en zo het alibi zien alsof hij haar niet wilde verwonden en doden in dit geval. Je kan een advocaat nooit kwalijk nemen dat ze hun werk doen. Ook schuldige mensen zoals in dit geval hebben recht.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:58 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Deze advocaat mag ook direct aan het kruis genageld worden voor het vertellen van leugens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |