Die jongen is ook echt geen sociaal wonder eigenlijk. En dan jezelf als winnaar zien, uiteindelijk gaat je dat gewoon de kop kosten, ook omdat je wel helemaal aan gaat op het "tactische spel"quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij moet meer bij de anderen zitten
Van Ty en do
Ben er nu ook wel klaar mee, het is tijd voor actiequote:Op donderdag 22 februari 2024 09:48 schreef Jockari het volgende:
Ik trek die gesprekken met de dag minder.
Daar luister ik niet meer naar, dat joch doet alsof hij het leven al geleefd heeft. Weet allesquote:
Nou kom op dan, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Soms gaan de ogen open en dan toegeven dat dat zo is vind ik top.
Was dat niet een tik want heb hem vaker als hij onder de douche staat met zijn handen aan het deurtje zien zitten die dan een stukje open gaat.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom exposed zichzelf. Doet per ongeluk de douchedeur open.
Iemand gezien?
Niet over Ashley. Dat is een bitch 1e klas.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou kom op dan, zou ik zeggen.
was je hem aan het volgen, had je wel ook gereedschap bij de hand?quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:27 schreef Hunter het volgende:
Neee, mijn wimper masterclass is weg
Danny heeft het in blik gedaanquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:27 schreef Rhosyn het volgende:
Wie heeft er brood gebakken?
Ze krijgen het brood niet uit het bakblik en er zit geen water onder in de oven.
Ashley heeft het brood gemaakt maar als er gevraagd wordt heb je olie blabla geeft ze Danny de schuld..
Hij begint meteen weer te lachenquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:56 schreef Kodiak100 het volgende:
ah zwaan kleef aan zit ook weer naast Dilano
nee helaas niet maar maar er worden uur filmpjes gemaakt welke stream weet je dat nog?quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom exposed zichzelf. Doet per ongeluk de douchedeur open.
Iemand gezien?
Stream 2quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee helaas niet maar maar er worden uur filmpjes gemaakt welke stream weet je dat nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |