BLACKEDquote:Op donderdag 11 april 2024 14:56 schreef Szura het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)tiekploeg-versterken
WE worden wereldkampioen

Wij hopen allen op een opvlieging van DAT ASS Mamonaquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:00 schreef heywoodu het volgende:
Damn, dat heeft dan wel de potentie om een nóg mooiere strijd te worden(nou had het die potentie sowieso al gezien de flinke groei op dat onderdeel)
En mogelijke historie voor Dominica.

quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Wij hopen allen op een opvlieging van DAT ASS Mamona

Maar dat is dus niet de enige keuze. Lees gewoon het verhaal van Katie Moon even: het is één van de mogelijkheden, ze hebben allerlei verschillende vormen die ze kunnen gebruiken naar gelang wat ze prettiger vinden zitten. De één zal minder stof willen, de ander meer, puur afhankelijk van wat voor hen het beste sportieve resultaat oplevert.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:05 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Zo erg zal het toch ni-
[ afbeelding ]
ok, terechte klacht

Heb ik gedaan, meer zelfs dan jij, want als je haar reacties onder haar post leest dan lees je ook dat ze het ook niet goed vindt dat deze variant voor de marketing gebruikt is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet de enige keuze. Lees gewoon het verhaal van Katie Moon even: het is één van de mogelijkheden, ze hebben allerlei verschillende vormen die ze kunnen gebruiken naar gelang wat ze prettiger vinden zitten. De één zal minder stof willen, de ander meer, puur afhankelijk van wat voor hen het beste sportieve resultaat oplevert.

Ja, die pop was wat apart inderdaad, maar goed. Gelukkig is het uiteindelijk een non-issue voor de atletes, gezien de ruime keuzemogelijkheden die ze hebbenquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:29 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, meer zelfs dan jij, want als je haar reacties onder haar post leest dan lees je ook dat ze het ook niet goed vindt dat deze variant voor de marketing gebruikt is.
We were all concerned with the mannequin. Myself included. I posted to clarify for those unaware that we have many different options, and that’s not our only choice.
Het is ook geen groot probleem. Alleen was mijn eerste reactie op die andere tweet "zal wel gezeik om niks zijn" en toen ik het zag "ok, ik snap haar punt ook al overdrijft ze".

Hebben zulke mensen nou niks beters te doen dan overal over te zeuren zonder zich in te lezen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:01 schreef Nober het volgende:
Te weinig stof?
[ afbeelding ]
[ x ]
[..]
[ x ]

Ik kom op d'n twitter een filmpje van vandaag tegen waarin ze een 200 wint op een of ander evenement voor militairen/politie, inclusief interview (na die post dus).quote:Op zondag 14 april 2024 14:52 schreef heywoodu het volgende:
Lijkt erop dat wereldkampioene 400m Paulino er ineens mee stopt. Iets over bedankt voor alles en tijd om iets nieuws te proberen.
[ x ]

Ik hoop deze zomer veel vrouwen in dit broekje te zienquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:05 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Zo erg zal het toch ni-
[ afbeelding ]
ok, terechte klacht

En doet Eid Naser nog iets?quote:Op zondag 14 april 2024 14:52 schreef heywoodu het volgende:
Lijkt erop dat wereldkampioene 400m Paulino er ineens mee stopt. Iets over bedankt voor alles en tijd om iets nieuws te proberen.
[ x ]

Kijk dan! Dat tentje aan het einde ookquote:

Tegenwindquote:Op maandag 15 april 2024 10:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kijk dan! Dat tentje aan het einde ook![]()
![]()
![]()
En deze ook: https://youtube.com/shorts/E84mcGO12ps?
Er staat wel erg veel wind trouwens....

Tegenwind is juist beter.quote:Op maandag 15 april 2024 10:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, kun je nagaan!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |