Zeg het maar.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:40 schreef Snensie het volgende:
Iets met twee maten maar laat maar.😶
De foto`s maken doen ze echt wel leuk.Het eten jatten vond ik iets minder.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:43 schreef Frummelie het volgende:
Sabeau en Dilano het wordt tijd voor de Bondgenoten terugkijken..
Mary de keukenprinses met de vlam in de pan was ook wel een hoogtepuntje deze weekquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De foto`s maken doen ze echt wel leuk.Het eten jatten vond ik iets minder.
Sttttttttt Fruit.... goh wat een l....quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De foto`s maken doen ze echt wel leuk.Het eten jatten vond ik iets minder.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mary de keukenprinses met de vlam in de pan was ook wel een hoogtepuntje deze week
Ja! "Eeh... hallooo?! Help?!"quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]hoe ze met die pan de woonruimte in kwam lopen...hilarisch..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Hihiquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Sttttttttt Fruit.... goh wat een l....
quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja! "Eeh... hallooo?! Help?!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
Hallo help.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mary de keukenprinses met de vlam in de pan was ook wel een hoogtepuntje deze week
Ben ook niet zo van de twee maten. Zo baal ik ook altijd van de maten van beeldschermen en TV's. Staat er 60inch, moet ik het weer om gaan staan te rekenen om te weten of ie bij mij op mijn nachtkastje past. Doe het dan meteen in centimetersquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:40 schreef Snensie het volgende:
Iets met twee maten maar laat maar.😶
Alles weer onder controle?quote:
Nope het houdt niet op niet vanzelf. Thnx voor de koffiequote:
Heb jij een beeldscherm/TV op je nachtkasje?quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben ook niet zo van de twee maten. Zo baal ik ook altijd van de maten van beeldschermen en TV's. Staat er 60inch, moet ik het weer om gaan staan te rekenen om te weten of ie bij mij op mijn nachtkastje past. Doe het dan meteen in centimeters
Owquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope het houdt niet op niet vanzelf. Thnx voor de koffie
Moedeloos word ik er soms vanquote:
Nee joh, tis maar om wat te klagen over twee matenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij een beeldscherm/TV op je nachtkasje?
Jij hebt dus 1 pak pw ( z’n grote) maar als die 2 dagen eerder op is rook je gewoon niet ?! Dat is heel knapquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik rook nu een pakje per week 19 euro ongeveer,als het op is dan maar niet roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |