Hebben wij hier ook wat over te zeggen of moeten we lijdzaam afwachtenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leuk raadseltje, heel erg hopen dat jij de passant bent en Arne Slot altijd zal blijven maar ik vrees het ergste.
Twijfel je daar aan?quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Mooi om te horen, hopelijk nemen een aantal dat mee naar het livetopic.
Neem @ZKA maar meequote:Op donderdag 22 februari 2024 18:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Mooi om te horen, hopelijk nemen een aantal dat mee naar het livetopic.
Ja, normaal verstoppen de meesten zich in dit hol.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Twijfel je daar aan?
Ik zal er zijn!quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, normaal verstoppen de meesten zich in dit hol.
Ik noem geen namen.
Die heeft heel wat uit te leggen.quote:
Rustig laten landen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zal er zijn!
[..]
Die heeft heel wat uit te leggen.
Die heb ik echt lang niet meer gezien hierzoquote:
Ik kan er niet opkomen. Iemand anders mag deze leuke vraag beantwoorden!quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Extragratis makkelijke quizvraag
Tegen welke club scoorde Brett Emerton ooit een solo vanaf eigen helft?
Deed het goed in die rol tegen PSV en AZ. Lekker rennen. Liever dan Minteh of Jahanbakhsh, en ik denk dat Slot Paixao niet meer op rechts wil zetten.quote:
Dit is correctquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kom hier puur voor de quizvraag omdat ik toevallig nog weet dat dat tegen NEC was.
Volgens mij maakte hij er nog 1 in die pot. Het was in ieder geval in een van de eerste seizoenen die ik me nog een beetje bewust kan herinneren.quote:
Haat jij je geldquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:15 schreef mrclvm het volgende:
[..]
Tientje op Nieuwkoop to score gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |