Arne volgt gewoon alles.quote:''Het is niet dat ik op zondag en maandagavond klaar zit om ze allemaal langs te gaan, maar uiteraard hoor je wel eens flarden of het staat een dag later op websites die ik wel volg. Of er zijn collega's of andere mensen die wel eens wat dingetjes vertellen''
Blij dat mijn opmerkingen dan toch nog op de goede plaats terecht komenquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Arne volgt gewoon alles.
Ik raad elke feyenoordtrainer aan om hier een account te makenquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Arne volgt gewoon alles.
Nu al zin in @ArneSlot vs @ZKA meltdownsquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik raad elke feyenoordtrainer aan om hier een account te maken
Is dat een niet populaire voorspelling? Dat is toch het meest waarschijnlijke?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:00 schreef Wouter2006 het volgende:
Niet populaire voorspelling:
Na vanavond liggen Feyenoord en Ajax eruit en PSV ligt er na Dortmund ook uit![]()
Nee, een ander scenario is waarschijnlijker.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is dat een niet populaire voorspelling? Dat is toch het meest waarschijnlijke?
Welk scenario acht jij waarschijnlijker?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:09 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Nee, een ander scenario is waarschijnlijker.
Ik acht het scenario dat er minimaal een Nederlandse club doorgaat waarschijnlijker dan dat er geen Nederlandse club doorgaat.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Welk scenario acht jij waarschijnlijker?
Laat maar weer, dit is tijdverspillingquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:12 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Ik acht het scenario dat er minimaal een Nederlandse club doorgaat waarschijnlijker dan dat er geen Nederlandse club doorgaat.
Extragratis makkelijke quizvraagquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:07 schreef Scrummie het volgende:
Brett Emerton is vandaag jarig boys.
Wat een geweldig nieuws!quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:07 schreef Scrummie het volgende:
Brett Emerton is vandaag jarig boys.
De een is een passant en de ander zal altijd blijvenquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nu al zin in @:ArneSlot vs @:ZKA meltdowns
Ga dan!quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:18 schreef ZKA het volgende:
[..]
De een is een passant en de ander zal altijd blijven
Stukje Godcomplex.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:18 schreef ZKA het volgende:
[..]
Leuk raadseltje, heel erg hopen dat jij de passant bent en Arne Slot altijd zal blijven maar ik vrees het ergste.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:18 schreef ZKA het volgende:
[..]
Mooi om te horen, hopelijk nemen een aantal dat mee naar het livetopic.quote:
Hebben wij hier ook wat over te zeggen of moeten we lijdzaam afwachtenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leuk raadseltje, heel erg hopen dat jij de passant bent en Arne Slot altijd zal blijven maar ik vrees het ergste.
Twijfel je daar aan?quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Mooi om te horen, hopelijk nemen een aantal dat mee naar het livetopic.
Neem @ZKA maar meequote:Op donderdag 22 februari 2024 18:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Mooi om te horen, hopelijk nemen een aantal dat mee naar het livetopic.
Ja, normaal verstoppen de meesten zich in dit hol.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Twijfel je daar aan?
Ik zal er zijn!quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, normaal verstoppen de meesten zich in dit hol.
Ik noem geen namen.
Die heeft heel wat uit te leggen.quote:
Rustig laten landen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zal er zijn!
[..]
Die heeft heel wat uit te leggen.
Die heb ik echt lang niet meer gezien hierzoquote:
Ik kan er niet opkomen. Iemand anders mag deze leuke vraag beantwoorden!quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Extragratis makkelijke quizvraag
Tegen welke club scoorde Brett Emerton ooit een solo vanaf eigen helft?
Deed het goed in die rol tegen PSV en AZ. Lekker rennen. Liever dan Minteh of Jahanbakhsh, en ik denk dat Slot Paixao niet meer op rechts wil zetten.quote:
Dit is correctquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kom hier puur voor de quizvraag omdat ik toevallig nog weet dat dat tegen NEC was.
Volgens mij maakte hij er nog 1 in die pot. Het was in ieder geval in een van de eerste seizoenen die ik me nog een beetje bewust kan herinneren.quote:
Haat jij je geldquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:15 schreef mrclvm het volgende:
[..]
Tientje op Nieuwkoop to score gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |