Is ook weer waar, dank !quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:01 schreef TweedeKlum het volgende: [..] Red Bull Racing = RBR, al jaren.
uiteraard heb ik gelijk, aangezien ik gewoon goed benquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nizno had gelijk. Alleen wel een nummertje bij gezet
quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
uiteraard heb ik gelijk, aangezien ik gewoon goed ben
wat doe jij hier?quote:
Hij moet ook modden vandaagquote:
Dat is op zich best knapquote:Verstappen has been running a push lap then a slow lap on repeat. Both his push laps have been within 0.001s of each other.
Autocorrectie op telefoonquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
iemand die @:iteejer getreiterd heeft met een kerstkaart
[..]
midden.... tja....
uhuh ja hoor jaquote:
Dat is een feit.quote:
schandelijk idd.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:47 schreef beantherio het volgende:
[..]
Niemand die naar je luistert.
Wil je ruzie?quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
schandelijk idd.
Maar ja, die newbmod weet niet eens hoe ze en reeks maakt voor er een tweede topic is..
met jou?quote:
Je kan het ook gewoon netjes vriendelijk uitleggen hoe je dat doetquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
schandelijk idd.
Maar ja, die newbmod weet niet eens hoe ze en reeks maakt voor er een tweede topic is..
Wie?quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
met jou?
zodra je weet hoe de knoppen werken zal ik eens kijken of ik een staticje doe
wrom? dit is veel leukerquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon netjes vriendelijk uitleggen hoe je dat doet
oke jij bent afquote:
Wees blij dat er live topic is, want de rest lagen nog in hun bed.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
met jou?
zodra je weet hoe de knoppen werken zal ik eens kijken of ik een staticje doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |