SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Nou ja, als het officiele kanaal van BB dat laat weten, bij 'getagd' (zevende blokje).quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:42 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Onzin, die weten net zoveel als wij. Gewoon afwachten.
Maar dan heb je toch geen even aantal meer voor de duo's..quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:37 schreef Rhosyn het volgende:
Als Glenn, Danny, Randy, Doriana, Tom en Jimmy genomineerd zijn dan gaan er misschien wel 2 uit zaterdag.
maakte deze week ook niet uitquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch geen even aantal meer voor de duo's..
het was roquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:50 schreef -river- het volgende:
Doriana met haar mes, Ty rn Ran met hun neusriem eruit slaan en Do met haar praat over haar broers. Dit gaat echt veel te ver.
Denk niet dat hij zelf weggaat maar gok dat hij naar de andere kant gaat.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:49 schreef ben34567 het volgende:
Duo exit Randy & Doriana deze zaterdag en Tyron is dan weer twee maten kwijt naast Lenie en Basiri. Zou me niet verbazen als hij er dan zelf de brui aan geeft.
Zijn nog met 13.. en zaterdag over 7 weken is de finale 13 min 7 is 6 dus zaterdag 2 wegquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:47 schreef marky het volgende:
Opvallend dat er vandaag bekend wordt dat het 13 april stopt en dus dubbele exit noodzakelijk is en dan nu 3 duo's op de bank.
Ik denk niet dat het de bedoeling is dat het langer duurt want diegene kan nooit deelnemen aan de gamesquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
maakte deze week ook niet uit
Tom heeft 2/3 weken amper een game gespeeldquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het de bedoeling is dat het langer duurt want diegene kan nooit deelnemen aan de games
Bewoners zullen ze niet te snel laten gaan, want de ervaring leert dat het met minder bewoners (nog) veel saaier wordt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:47 schreef marky het volgende:
Opvallend dat er vandaag bekend wordt dat het 13 april stopt en dus dubbele exit noodzakelijk is en dan nu 3 duo's op de bank.
Ja shit happens...quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom heeft 2/3 weken amper een game gespeeld
die zat gewoon in een duo
Vooral als ze hele dagen gaan zitten kaartenquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bewoners zullen ze niet te snel laten gaan, want de ervaring leert dat het met minder bewoners (nog) veel saaier wordt.
ik pasquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
Hier het intro filmpje van Sabeau
https://www.facebook.com/watch?v=2110413469317779&locale=nl_NL
Denk het ook....spelen ok maar het totaal overlaten aan BB , hoe en wat er gaat gebeuren had hij volgens mij nooit verwacht....zonder zijn matties komt de strijdlust ook niet terug en hij geeft er de brui aan....het eindpunt hoefde voor hem ook niet althans nooit gedacht. Hij dacht dat hij er misschien een maandje in zou zitten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:49 schreef ben34567 het volgende:
Duo exit Randy & Doriana deze zaterdag en Tyron is dan weer twee maten kwijt naast Lenie en Basiri. Zou me niet verbazen als hij er dan zelf de brui aan geeft.
En nog minder zijn we geīnteresseerd in een bewoner die alleen solitaire speelt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vooral als ze hele dagen gaan zitten kaarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |